תקשורת ומדיה

חדשות 12 בהפתעת ענק: אביב גפן מגיע לאולפן שישי?

אביב גפן מתרגש לקראת שידור הכתבה על אמו, נורית גפן ובנו דילן באולפן שישי של חדשות 12: "המלכה והנסיך הערב באולפן שישי"
תום נחום |  10
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')
הזמר אביב גפן, התבטא ביום שלישי במהלך הופעתו בברלין על הרפורמה המשפטית. בדבריו, גפן ברך את האמנים שבוחרים להביע דעה נוכח המציאות בארץ. מנגד, גפן תקף בחריפות את אלו שבוחרים לא לנקוט עמדה. כעת, יש מי שבחר להעביר עליו ביקורת קשה - לא אחר מאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, שוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט. בתוך כך, הערב (שישי) תשודר באולפן שישי של חדשות 12 כתבה על אמו של אביב גפן, נורית גפן, ובנו, דילן, כאשר אביב עצמו הגיב: "המלכה והנסיך הערב באולפן שישי".
בחזרה לקרב הטוויטר הלוהט - אוואט בחר לעקוץ את גפן שנותר מחוץ לרשימת 10 האמנים המושמעים ביותר בשנה האחרונה בתחנות הרדיו, וכתב לו בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "אביב, בשנה הבאה פחות דעות, יותר שירים". גפן, כהרגלו, לא נשאר חייב ותקף בחזרה: "אם רק היית חד ככה בגול שחטפת בין הרגליים מבית״ר..". אלא שכאן דברים רק התחילו להתלהט, כאשר אוואט כתב: "לפחות ידעתי לפרוש בזמן", גפן ענה: "חבל שלא לפני המשחק מול יוון ב-2009", בעוד אוואט ענה לו: "ב-2009 בדיוק חתמתי במיורקה הייתי עסוק בלעשות כסף. מה התירוץ שלך?".
  
כזכור, זאת לאחר שגפן אמר על הבמה בברלין כך: "חברים שלי, הרבה אמנים, הולכים, שרים, נותנים מהשפעתם וקולם בדיון הזה למלחמה על המשך הדמוקרטיה. אני רוצה לחזק מכאן את חבריי האמנים האמיצים שעושים עבודת קודש בעיניי, ואני רוצה גם לבוז לאמנים שגם [הם] חברים שלי, שבשיחות טלפון חושבים בדיוק כמו רוב העם בישראל ולא נוקטים בשום עמדה ומעדיפים להרוויח יותר כסף ויותר קהל אבל להפסיד את ישראל. מקווה שיתיישרו איתנו ויהיו אמיצים".
בחודשים האחרונים גפן לא הסתיר או הסווה את עמדותיו סביב הוויכוח הציבור על השינויים במערכת המשפט. יותר מכך, קרא לציבור לצאת ולהפגין גפן לא ואף התעוררה סערה כשהוא בעצמו עוכב למשך כמה דקות על ידי המשטרה במהלך המחאה בתל אביב.
עוד אמר המוזיקאי בהופעתו בברלין כי "ישראל נמצאת בחודשים מאוד קשים עבורה, לכל הישראלים שגרים בישראל. יש שיסוי ופילוג מאוד גדול בעם. אנשים מפולגים והימים שלנו מאוד קשים. אני תמיד קורא לכבד אחד את השני ולפייס באמצעות הפשרה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    פשוט
    Dc 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכס
    סגור
  • 8.
    יוצר בחסד שעושה כאן בית ספר למוסיקה. מה..
    בן בן 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאביב עשה ב-30 שנים ,אף אחד לא עשה כאן אף פעם. ועדיין ממציא עצמו מחדש כל הזמן. מעבר לשירים שהם נכסי צאן ברזל, גם היום מרגשים דור חדש של צעירים. מעבר ליכולת לקדם כנות פתיחות ואומץ בכל כתבה שלו, כשאחרים 'מחשבים' את המילים שלהם כדי לא לאבד קהל, מעבר להופעות ענק של 'נשף רוק' כל שנה (השנה היתה ה11 ) שרק משתפרות משנה לשנה עולות באף ,כאילו אנחנו בחו''ל. מעבר לזה שהוא היחיד שכתב סדרה על התבגרותו ('שנות הירח' שהצליחה ב'הוט', וכרגע כותב עונה 2). ממשיך להיות היחידי שאומר דברים במקומות שאחרים שותקים. כולל זה שהןדה שטעה בהכללה ובבורות שכתב בימי צעירותו על חרדים ועל הדת. הודה בטעות והתנצל, אגב, כבר לפני עשור, וחלק לא זוכרים, כבר ב2010 כשחבר לחברו אביתר בנאי ,הוציאו את 'יש שמיים מעליי' המצויין ומאז מלא הופעות משותפות ביחד. כבר אז התנצל. אומן ויותר בחסד עליון, תודה רבה לך אביב ,על העשייה והתרומה האינסופית שלך. תמשיך כך. אוהבים אותך אביבוש.
    סגור
  • 7.
    אביב
    אמילי 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה לעצמך טובה ותישאר שם, חבר,אתה לא תיחסר.
    סגור
  • 6.
    אביב גפן
    יפה 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפוח לא נופל רחוק מאבא ז"ל חבל
    סגור
  • 5.
    מי יזכור את הדודו הזה? אביב השאיר חותם לנצח.
    יוסי 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם תשאלו מי זה דודו ומי זה אביב, מעט ידעו לומר שהיה שוער גדול בשם דודו. אולי יזכרו אותו מהישרדות וההופעה הרעה שלו שם. אביב יוצר, אומן, שישאיר אחריו כמו אביו חומר פיזי , יצירות, לנצח. זה ההבדל בין כלום ושום דבר לזהב.
    סגור
  • 4.
    אביב גפן
    יעלדניאל 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחררו אותנו מעונשו של זה... בלתי נסבל בעליל, כולל האמא שלו ובנו
    סגור
  • 3.
    אביב היקר אתה מבין במוסיקה אבל זמר גרוע!
    משה 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל זמר שלא תומך במחאה המוגזמת ולא נורמלית אתה בז להם. בושה לך !
    סגור
  • 2.
    חזר לשמאל הקיצוני ואולפן ששי מחבק (ל"ת)
    פפפ 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אביב גפן
    קרוצי סמי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אצל ערוצי התבהלה,"זמר"כמו אביב גפן,יכול לקבל פרגון.מעוולם לא היה זמר ובשביל רבים זו הייתה הפתעה אך לרעה. ערוצי התבהלה נותנים במה לכל מי שמדבר נגד נתניהו והימין.איזה מזל שמזמן,אני לא צופה בכם.אצלכם תעמולת הבחירות כבר החלה.אביב גפן,צבוע ומדבר לפי כיווני הרוח.
    סגור
  • 1.
    צבוע שקרן
    קובי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד שמתריס נגד הימנים ונגד הממשלה מחוץ ל 20 המושמעים חחחחח
    סגור