ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת את כרטיס המזל: "זכתה ב-200 אלף שקל"

מאיה ורטהיימר, שרק לאחרונה חזרה לישראל, העלתה סדרת סטורים עם נהג המונית שהסיע אותה וחגג במקרה יום הולדת. אז איזו מתנה היא העניקה לו ומאיזה סיפור היא נותרה בהלם? צפו בתיעוד
מערכת ice |  3
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
מאיה ורטהיימר, השחקנית שחזרה לאחרונה להתגורר בישראל אחרי מספר שנים בהן התגוררה בארצות הברית, יחד עם בעלה אסף זמיר ובתם המשותפת אסיה, זאת בזמן שבעלה זמיר שימש כקונסול ישראל בניו יורק.
מאז שחזרה לישראל, נראה שורטהיימר ניהנת מהזמן ומהאנשים בארץ הקודש. בסדרת סטורים משעשעת שהעלתה אתמול (שני) לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ורטהיימר חשפה כי נסעה עם נהג מונית שחגג יום הולדת, כאשר היא ביקשה ממנו לעצור בקיוסק כדי לקנות לו מתנה - כרטיס גירוד.
בסטורי הראשון שהעלתה מאותו קיוסק, ורטהיימר תהתה מה לרכוש, ואחת הנשים שהיו במקום אמרה לה: "תקני לו כרטיס גירוד, אני קניתי פעם מתנה למישהי כרטיס גירוד ב-20 שקל והיא זכתה ב-200 אלף שקל, אכלתי את הלב". ורטהיימר הדגיבה בפליאה: "מה? אני לא מאמינה לך".
ורטהיימר נהנתה לבקשה ורכשה לנהג המונית נר ליום הולדתו וכרטיס גירוד, ועל הדרך גם רכשה לעצמה אחד שכזה. אז השניים מילאו את כרטיס הגירוד ואמנם לא זכו בכסף, אך בהחלט הנהג מונית זכה לחוויה מיוחדת במיוחד. בסרטון, ורטהיימר התמוגגה מאותו נהג מונית, שכל משאלותיו ליום הולדתו היו: "שיהיה שלום עולמי".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היא לא דומה לעז??
    לא דוגמנית 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא דומה לעז??
    סגור
  • 2.
    בעע
    לא מעניין 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניין בעליל
    סגור
  • 1.
    אמא
    אוהד 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מספיק הבת הוספתים גם את האמא מי מעניין?
    סגור