ויראלי

בן גביר עונה לבלה חדיד: "מזמין אותך לקריית ארבע, שונאת ישראל"

אחרי שתקפה אותו בעקבות דבריו כי זכות התנועה שלו ביו"ש קודמת לפלסטינים, השר בן גביר מגיב לה בטוויטר שלו: "בואי תראי איך כל יום נרצחים פה יהודים. אני לא חוזר בי מדבריי"
מערכת ice |  1
בלה חדיד (צילום אינסטגרם/ בלה חדיד)
השר בן גביר נגד הדוגמנית בלה חדיד, פרק ההמשך: אחרי המתקפה שלה נגדו באינסטגרם, הוא עונה לה בטוויטר וכותב: "לא מתנצל".
תחילת הפרשה בריאיון של בן גביר שלשום לחדשות 12, בו אמר "הזכות שלי, של אשתי ושל הילדים שלי להסתובב ביהודה ושומרון יותר חשובה מזכות התנועה של הערבים. זכות החיים שלי קודמת לזכות התנועה. זו המציאות".

חדיד, כמו גורמים נוספים בעולם ובהם הבית הלבן, גינתה את דברי השר לביטחון לאומי, שיתפה אותה ל-60 מיליון העוקבים שלה וכתבה: "בשום מקום ובשום זמן, במיוחד בשנת 2023, חיים של מישהו צריכים להיות יקרים משל אדם אחר. בגלל המוצא, התרבות או רק בגלל השנאה הטהורה שלהם".
 
היום פרסם בן גביר בטוויטר שלו: "לשונאת ישראל בלה חדיד, בוקר טוב. ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי.
"אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה עולב לענות לה!! מי היא בכלל שאתה עונה לה??
    טל 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא דוגמנית חצי ערביה שונאת יהודים, ואתה מנהל איתה מו"מ???? באיזו זכות? זה תפקידה של ההסברה לא שלך. לאן הגענו??? מדברים על חיים ומוות באינסטגרם????
    סגור