ויראלי

סטטיק זועם: "ילד קטן נדרס ולאף אחד לא אכפת"

הזמר התייחס למחאה שמתנהלת בעקבות התנהלות המשטרה בחקירת תאונת הפגע וברח בה נהרג הפעוט רפאל אדנה, "איך זה לא הופך להיות ראש סדר היום של המשטרה?"
מערכת ice |  1
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
לירז רוסו (סטטיק) התייחס הערב למחאה שמתקיימת בתל אביב, הפעם נגד הליך החקירה והשפיטה בתאונת פגע וברח בה נהרגו ילד וסבו כשמצב החקירה והתנהלות המשטרה והפרקליטות בנושא מעוררים תמיהה בשל האופן הרך בו המקרה מטופל.
סטטיק כתב בסטורי שלו בזעם, "באמת שאני לא מבין באיזה קטע נדרס ילד בן 4 ופשוט לאף אחד לא אכפת? חיכיתי מעט עם התגובה מתוך באמת אמונה שמשהו פה יזוז אבל פשוט לא קורה. איך זה לא הופך להיות ראש סדר היום של משטרת ישראל למצוא את האשם?"
"אוקיי הבנתי ששחררו חשודות, לא יודע למה שחררו אולי באמת טעות וזה לא הן, אבל ראבק אני רוצה לחשוב שמישהו עושה את המקסימום לתת תשובה לאמא. ואני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על העדה של הילד כי אם הגענו למצב שאנחנו מבדילים פה בין ישראלי לישראלי אנחנו בלבל אחר של קרע. וקרע לא חסר פה. ואחרי זה אני אמור לכתוב מוזיקה שמחה, איך?"
הצל התייחס למקרה בשבוע שעבר ופירט, "שבת בבוקר סבא לוקח את הנכד בן ה4 שלו לגינת שעשועים, מכונית פוגעת בהם בעוצמה, מרסקת לסבא את היד ופוצעת אנוש את הפעוט.  המכונית לא מאיטה לרגע, מתנגשת במעקה של הכביש וכל הפנסים שלה התפרקו ונמלטת מהמקום משאירה את הסבא והילד פצועים ומדמים למוות. יום למחרת הנהגת הנמלטת הייתה במוסך כביכול כדי להעלים ראיות.
"אז מסתבר שהנהגת (שגם ספק מי נהג ברכב) היא רופאה ואז מספרת שהיא חשבה שפגעה באפנוע (פשש אחלה תירוץ..) אבל בכל זאת פריבילגית אז לא נעצרת. פתאום נהיה קצר בין המשטרה לפרקליטות. הצילומים נעלמו מהתיק, לא יודעים אם הגיע או לא הגיע לפרקליטות. בקיצר הבנתם לאיפה זה הולך! 
"בהתחלה האשימו אותה בהפקרה, לא בהריגה, אחרי זה לא האשימו אותה בכלום. וכרגע אין כתב אישום אם בכלל. טוב נו אפשר להבין, מצד אחד רופאה מיוחסת ופריבילגית ומצד שני ילד בן 4 אתיופי מהפריפריה. נו למה ציפיתם? צודקים, לא צריך רפורמה הכל דבש כאן. רפאל אדנה יהי זיכרך ברוך מלאך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סטטיק מלך
    עדי 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה לב רחב?? אבל סטטיק אם אתה רואה את זה תוציא כבר עוד שירים??
    סגור