ויראלי

סטטיק נגד כוכבת הרשת שטענה כי השפיל אותה: "מביכה ופאתטית"

אחרי כמה שבועות שסטטיק ואנשיו התעלמו מדבריה,  מחברת הניהול גאגא, המנהלת את סטטיק, ענו לטענות של ספיר רונדלים ״עושה רושם שספיר החליטה לסחוט את לימון הרונדלים עד הסוף כדי לנסות להשאר רלוונטית ולהשיג עוד פרסום על גבו של סטטיק"
מערכת ice |  1
סטטיק (צילום שלי זבלקובסקי)
הסכסוך בין סטטיק לספיר 'רונדלים' מיכאלי מסתיים? אחרי שהוזמנה להתארח בהופעה של הזמר בהיכל מנורה, אבל לטענתה היא סיימה את הערב: ״מושפלת זו מילה קטנה לעומת מה שעברתי. עברתי ימים שלמים של בכי ואכזבה. יתרה מזאת, מאחורי הקלעים סטטיק אפילו לא התייחס אלי. היום אני יכולה להגיד שלא הייתי צריכה לעלות. זה לא הגיע לי״, כעת מגיעה התגובה.
אחרי כמה שבועות שסטטיק ואנשיו התעלמו מדבריה,  מחברת הניהול גאגא, המנהלת את סטטיק, מסרו ליפעת הללי ממאקו: ״עושה רושם שספיר החליטה לסחוט את לימון הרונדלים עד הסוף כדי לנסות להשאר רלוונטית ולהשיג עוד פרסום על גבו של סטטיק. נסיון לקיחת הבעלות שלה על השיר רונדלים והצלחתו הנה לא יותר מאשר מביכה ופתאטית".

עוד מסרו: "השיר זכה לפופולריות ולשיא השמעות ולהורדות בטיקטוק עוד הרבה לפני שהעלתה ספיר את האתגר שלה. במהלך ההופעה של סטטיק קיבלה ספיר הזדמנות פז להיחשף בפני קהל של אלפים ולבצע על הבמה את אתגר הטיקטוק הגדול בישראל, זה כול אשר הובטח לה התקיים וצר לנו, שבשל רצונה הנואל להתפרסם, היא בוחרת להעלות טענות שווא שקריות ונמוכות".
לסיום מסרו: "נזכיר כי הקהל אשר קנה כרטיסים למופע של סטטיק שהיה סולד אאוט, אפילו לא ידע על הופעת האורח בהפתעה הקצרה שתוכננה איתה. אנו מאחלים לה בצלחה בהמשך דרכה ומקווים (בעיקר בשבילנו) שהיא תמצא כבר מישהו אחר לרכב עליו בדרכה לסחוט עוד כמה רגעי תהילת שווא״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לי שמץ איך להגיב
    עדי 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין מתה על סטטיק ??
    סגור