ויראלי

פאולה רוזנברג בלבוש לא צנוע: "אין צורך לכסות את עצמי"

פאולה רוזנברג הגיבה בזעם גדול ל'משל האייפון' לשמירה על צניעות בקרב נשים: "קניתי טלפון חדש. באמת, לא בקטע של משל. מיד קניתי לנייד כיסוי כדי שלא יישרט ויישבר ואני עדיין לא מרגישה צורך לכסות את עצמי. האם אני סלולרי תקול? אולי יש באג או תקלה בתוכנת הלבוש הצנוע שלי? לאן לגשת? לרופאה? לפסיכולוגית? למעבדת טלפונים?"
תום נחום |  5
פאולה רוזנברג (צילום יוטיוב/ כאן 11)
על רקע סערת הטיסה של מגישת ושליחת חדשות 13 לארצות הברית, נריה קראוס, שלטענתה נדרשה על ידי נוסעים חרדים לעבור ממקומה מאחר והיא אישה, וכמו כן, על רקע הסערה שקדמה לכך, במסגרתה נהג אוטובוס דרש מחבורת בנות לעבור לחלק האחורי של האוטובוס ולהתכסות בשמיכות, מגישת 'פאולה וליאון' בקשת 12פאולה רוזנברג, יוצאת פעם נוספת למתקפה נגד הדרת הנשים בשם הצניעות.
בימים האחרונים רץ ברשתות החברתיות פוסט המשווה בין השמירה על צניעותן של נשים לבין השמירה על אייפון, מה שהצליח להרגיז את פאולה רוזנברג מאוד. בפוסט המדובר נכתב כך: "נערה קנתה לעצמה אייפון. אבא שלה ראה אותו והוא שאל אותה שאלה: מה הדבר הראשון שעשית שקנית אותו? אמרה הבת שמתי מגן מסך וכיסוי לטלפון שאל האבא ומישהו הכריח אותך לעשות את זה? היא ענתה שלא ושהיצרן ממליץ להשתמש במגנים וכיסויים לטלפון. שאל האבא עוד שאלה האם כיסית את הטלפון כי הוא זול ומכוער? ענתה הבת: לא אבא הוא הכי יקר שיש למעשה כיסיתי אותו שהוא לא ישרט ויוריד מהערך שלו! ואני חושבת שזה נראה הרבה יותר יפה ככה. האבא הביט בבתו באהבה גדולה ואמר: אם הייתי מבקש מימך לכסות את גופך, שהוא הרבה יותר יקר וערכי מאיפון היית מקבלת את זה בקלות? היא שתקה והשיחה הזו גרמה לה להבין את מה שאבא שלה מנסה להגיד לה כבר הרבה מאוד זמן. אז בנות יקרות ואהובות תמיד תזכרו שלבוש מגונה וחשיפה של הגוף שלכן מוריד את הערך ואת הכבוד שאתן מקבלות בחברה".
רוזנברג הגיבה על כך בדרכה וכתבה בסטורי שלה באינסטגרם לצד תמונה שלה בגופייה ומכנסיים קצרים: "סיפור אמיתי: קניתי אתמול טלפון נייד חדש. באמת, לא בקטע של משל. מיד קניתי לנייד כיסוי כדי שלא יישרט ויישבר ואני עדיין לא מרגישה צורך לכסות את עצמי. האם אני סלולרי תקול? אולי יש באג או תקלה בתוכנת הלבוש הצנוע שלי? לאן לגשת? לרופאה? לפסיכולוגית? למעבדת טלפונים?".

פאולה רוזנברג מגיבה למשל האייפון (הסטורי של פאולה רוזנברג - אינסטגרם)
כזכור, זאת לאחר שרק אתמול פאולה רוזנברג העלתה סדרת סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "מעדכנת שאני בדיוק נוחתת באילת, טיסה מלאה עד אפס מקום, ויש כאן כמה חרדים שישבו בינינו כאחד האדם!! זו הייתה סאטירה קלה כדי להעביר מסר: אולי די כבר עם הסיפורים שלכם על כך שאתם מכירים אדם חרדי שלא יורק, לא מקלל נשים, לא צועק עליהם 'שיקסע פרוצה' ואפילו 'מסכים' שהן יסעו איתו באוטובוס".
 
עוד כתבה: "לא צריך תואר בפסיכולוגיה כדי להבין שאם נמחא כפיים למי שמתנהג באופן אנושי ומובן מאליו, ישתנו המוסכמות החברתיות וזה כבר לא ייהפך רגיל אלא 'התחשבות'. כל גבר שלא יירק על נערה בגופיה ייחשב גיבור ישראל. לכבד את הבחירות של האחרת זו לא התחשבות מיוחדת, זה תנאי הסף כדי להיות חלק מהחברה האנושית. עדכון בשידור חי מהאוטובוס: הנהג הרשה לי לשבת בספסל הקדמי עם גופיה!!! והרי מבחן קצר, מה מגיע לו לדעתכם?". כאשר בסקר שצירפה הופיעו האופציות 'פרס ישראל!', 'הדלקת משואה ביום העצמאות', 'לא מגיע לו כלום, זו התנהגות רגילה' ו'אני רוצה לראות מה אחרים ענו'.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין צורך להתעטף
    ירון 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להתלבש כמו שרוצים אבל אם עושים את זה במטרה להזיק למישהו או להראות למישהו אחר אני בעל הבית זה ממש לא יפה עכשיו את יכולה להתחיל לנסות אורגיות יכול להיות מעניין
    סגור
  • 2.
    סתומה (ל"ת)
    ישראל 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רחמים עלייך. יש כללי התנהלות בציבור. עם בגדים. (ל"ת)
    שי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ואתה קובע את הכללים?
    ישראלי 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפנה אותי בבקשה לסעיף הרלוונטי בחוק שאוסר על תנועה במכנס קצר או גופייה במרחב הציבורי
    סגור
  • רחמים על מי שמגיב
    כע 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמים על המגיב או המגיבה.
    סגור