ויראלי

דניאל גרינברג נעלמה? "בלחץ היסטרי של מיליון דברים"

דניאל גרינברג מסכמת תקופה לחוצה בהסבר לעוקבות שלה ברשתות החברתיות - אז לאן היא נעלמה בימים האחרונים? "לא נעלמתי, פשוט בלחץ היסטרי של מיליון דברים אחרי כל החופשות האלה.. ויש לי מלא דברים להראות לכן ולקשקש איתכן.. גם מאמסטרדם וגם מקפריסין וגם בכללי... אולי אצליח היום להכניס בלו"ז כי התגעגעתי אליכן"
תום נחום | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם @daniel_greenbergg)
על רקע השמועות על קאמבק זוגי מרגש לגרוש שלה ואב שני ילדיה, הזמר אייל גולן, שמועות שהתעצמו בעקבות החופשות המשותפות של השניים, אחת מהן גם ביחד עם הילדים, וכמו כן, כאשר היא בתקופה עמוסה גם בפן העסקי לאחר שנכנסה שותפה בשמן האירוטי 'מיי שמן', המבוסס על קנאביס ואותו היא מכנה 'שמן שלום בית', דניאל גרינברג מגיבה לטענות של העוקבות שלה שנעלמה בימים האחרונים מהרשתות החברתיות.
גרינברג פנתה לעוקבים ולעוקבות שלה בסטורי באינסטגרם וכתבה כך: "אני שרופה עליכן שאתן מרגישות הכל!!! לא נעלמתי, פשוט בלחץ היסטרי של מיליון דברים אחרי כל החופשות האלה.. ויש לי מלא דברים להראות לכן ולקשקש איתכן.. גם מאמסטרדם וגם מקפריסין וגם בכללי... אולי אצליח היום להכניס בלו"ז כי התגעגעתי אליכן".

זאת כידוע, לאחר שבילתה עם הגרוש אייל גולן וחבריו בחופשה במיקונוס שלפרקים הייתה נראית חופשה רומנטית לכל דבר ועניין והציתה חרושת שמועות מסיבית, בעוד מיד לאחר מכן גרינברג וגולן 'ארזו' גם את הילדים מיאל ורון והמריאו לקפריסין, כאשר בימים האחרונים גרינברג בילתה עם חברותיה בחופשה באמסטרדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה