ויראלי

בלעדיה: דידי הררי הוביל את בתו הצעירה נועה לחופה

עם הרבה דמעות בקהל נישאה אמש נועה הררי, בתו השלישית של דידי הררי, לבן זוגה נועם יפרח. אלו הסלבס שבאו לברך את החתן והכלה
מערכת ice |  1
דידי ומירית הררי (צילום אינסטגרם didiharari@)
נועה הררי, בתם השלישית של דידי הררי ורעייתו המנוחה מירית ז"ל, נישאה אתמול (רביעי) לנועם יפרח, בן זוגה בארבע השנים האחרונות.
החתונה המרגשת התקיימה בגן האירועים "האחוזה" והזמר נתן גושן ליווה את הזוג בשירה. דידי הררי ליווה את בתו לחופה, והרב בן ציון נורדמן הזכיר בדבריו את מירית ז"ל.

בין הסלבס הרבים שהגיעו לאירוע ורקדו ברחבה של הדי.ג'יי איתי גלו: עדן בן זקן ושוקי ביטון, ישראל קטורזה, אופירה אסייג, איתי לוי, משה פרץ, רותם כהן, פאר טסי, מאיה בוסקילה, אליעד נחום, בניה ברבי, עדן חסון, שמעון בוסקילה, רון שלום, וכמובן ליאור נרקיס וסטטיק שגם הופיעו ושרו.
אתמול עלה דידי הררי לקברה של מירית וריגש את המדינה בפוסט באינסטגרם בו כתב: "מיריתי... אנחנו מחתנים היום את נועה שלנו... הקטנה שלנו... אם היית כאן בטח היית איתה כל הימים האחרונים. להרגיע ללטף ולהצחיק אותה. אם היית כאן בטח הייתי בוחרת שמלה לחתונה ברגע האחרון. אם היית כאן היית אומרת לי 'ג'דידון אתה קולט שנועה מתחתנת?'
 
"אם היית כאן היינו צועדים יחד איתה אל החופה ואת עם חיוך ענק ורעד קל ביד. היית ממלאה אותה בביטחון שהיא זקוקה לו... אבל סביר להניח שאם היית כאן היית אומרת לי, .'אם ואם ואם לסבתא היו גלגלים. תפסיק לחיות ב-אם ותחיה את ה-יש... אני איתכם' וזה מה שאעשה, מבטיח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דידי הררי
    מרי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שהלך הלך .באמת עם כל ההצגות הללו
    סגור