ויראלי

אליעד נחום נפרד בכאב מכוכב 'שמש': "אני אתגעגע אליך"

הזמר אליעד נחום, ששיחק את דמותו של בר בסדרה 'שמש', הגיב בכאב גדול למותו של כוכב הסדרה, זבולון מושיאשווילי: "זבולון היית אור גדול בעולם, איש מצחיק עם עיניים טובות. נהניתי ולמדתי מכל רגע לצידך, בילדות ובחיים הבוגרים. אני אתגעגע אליך"
מערכת ice |  2
אליעד הצטרף לדה סאונד (צילום ערן לוי)
על רקע הידיעה העצובה מאוד לחובבי הטלוויזיה הישראלית עם היוודע מותו של השחקן זבולון מושיאשווילי, שידוע בעיקר בזכות הדמות 'ששי' שגילם בסדרה ״שמש״, בכיכובם של צביקה הדר וגלית גיאת הלך הלילה (אור לשישי) לעולמו בבית החולים הדסה עין כרם, ולקראת הלווייתו של מושיאשווילי שתיערך היום בבית העלמין הגיאורגי בנוף הגליל בשעה 14:00, הזמר אליעד נחום, ששיחק ב'שמש' את הילד בר, נפרד בפוסט מרגש באינסטגרם ממושיאשווילי, זאת לאחר שגם צביקה הדר וגלית גיאת הגיבו בכאב למותו.
בפוסט הפרידה הכואב שהעלה אליעד נחום לחשבון האינסטגרם שלו, לצד תמונות שלו עם מושיאשווילי מהימים כילד בצילומי 'שמש' ועד לחייו הבוגרים ולהופעות בהן מושיאשווילי התארח, נכתב כך: "זבולון היית אור גדול בעולם, איש מצחיק עם עיניים טובות. נהניתי ולמדתי מכל רגע לצידך, בילדות ובחיים הבוגרים. אני אתגעגע אליך", זאת לצד אימוג'י של לב שבור.
 

מושיאשווילי, שהיה בן 52 בלבד במותו, נאבק בתקופה האחרונה במחלה קשה בכבד. לאורך השנים הוא שיחק במספר סרטים בהם: ״עם קצר״, ״עפולה אקספרס״, ״מפטיר״, ״שושנה חלוץ מרכזי״ ועוד, אך כאמור, התפקיד הזכור ביותר שלו היה בסדרת הקאלט ״שמש״ לצד צביקה הדר, אליעד נחום, אורלי וינרמן, יחזקאל לזרוב, גדי רבינוביץ', גלית גיאת ועוד. הוא רשם עוד לא מעט תפקידים קטנים במהלך הקריירה שלו, עד שחזר בתשובה ונעלם מהמסכים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עצוב מאוד ??
    עידן 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב מאוד היה ממש מצחיק בשמש למה כל האנשים הטובים הולכים והרעים נשארים ????
    סגור
  • 1.
    עצוב מאוד
    יויו 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרו ברוך דיין האמת
    סגור