ויראלי

עומר אדם פותח שולחן: זה הרב שבילה עם הזמר

הזמר פתח שולחן מפואר במסעדה בתל אביב עם חברים ועם הרב המוכר יגאל כהן אליו הוא מקורב כדי. בתיעוד שעלה נראה שהזמר חוגג יום הולדת לאחד הנוכחים בשולחן
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מתוך האינסטגרם)
עומר אדם מתרגש. הזמר פתח שולחן מפואר במסעדה בתל אביב עם חברים ועם הרב המוכר יגאל כהן אליו הוא מקורב כדי. בתיעוד שעלה נראה שהזמר חוגג יום הולדת לאחד הנוכחים בשולחן.
רק לפני שלושה שבועות נודע כי אופק, חבר שליווה עומר אדם במשך תקופה ארוכה מאוד נפגע בתאונת אופנוע קשה וכעת הוא מונשם מורדם בבית החולים. ביחד עם אחיו גל אדם, שיצא במזל מהתאונה וזוגתו יעל שלביה הם מבקשים להתפלל על חייו ולקרוא פרק תהילים. לא זאת בלבד, מסתבר שהזמר גם אירח שיעור תורה עם אחד הרבנים המוכרים בישראל לטובת הצלתו.

בערוץ 7 דווח כי הרב יגאל כהן היה הרב שהתארח בשיעור התורה שערכו בביתם הזמרים עומר, גל ורואי אדם לרפואת חברם הטוב. הרב כהן דיבר בין היתר על מבצע של צה"ל השבוע בג'נין ואמר: "אני בעצמי שירתתי בצה"ל ונפצעתי בצבא, אני אוהב חיילים".
 

על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
עוד סיפר הרב למשתתפים בשיעור: "בשבילי חייל זה מזוזה, חייל שמוכן להיכנס לג'נין זה הקרבה מצידו, צריך להעריך אותו, הוא לא יודע אם הוא חוזר, הוא נותן את החיים שלו למען עם ישראל", 
רק השבוע, גל אדם, אחיו של הזמר, שנמנע מהתאונה המדוברת, תיאר אותה כך: "אתמול בצהריים אני וחבר שלי על אופנוע, כל אחד בנפרד, ובלי ששמנו לב נהג התפרץ לאמצע הכביש. המזל לא שיחק לטובתנו וחבר שלי לא הספיק לבלום כמו שצריך וכתוצאה מכך הוא החליק ונפגע חזק בראשו".
 
עוד הוא סיפר על תאונת הדרכים הקשה: "כרגע הוא בטיפול נמרץ מונשם ומורדם. ובזמנים כאלה הכי חשוב להתפלל כמה שיותר חזק שה' ישמע את זעקותינו ומכאובינו, בברשה מכל מי שרואה לתת דקה מעצמכם לקריאה".
בסטורי דומה שהעלו שלושתם, האחים לבית אדם ושלביה, היה פרק תהילים על רקע שחור וקישור לאתר בו ניתן לקרוא פרק ועד כה נקראו אלפי פרקים על ידי מעריצים כדי לנסות לעזור אפילו מעט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה