תקשורת ומדיה

שי גולדשטיין נגד המפגינים: "שמאלנים, במקום להפגין לכו להז***ן"

שי גולדשטיין מלגלג על המפגינים המתנגדים לרפורמה המשפטית, כאשר הפעם העלה תמונה של משפחה עם שלטים שעליהם כתוב 'דמוגרפיה' בהפגנת הימין וכתב: "אם השמאל רוצה לחזור לשלטון איי פעם הוא צריך להתחיל לעשות יותר ילדים. בקיצור.. שמאלנים, במקום להפגין לכו להז***ן"
מערכת ice |  2
שי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ 103FM)

הקומיקאי, מנחה הטלוויזיה, שדרן הרדיו ואיש התקשורת שי גולדשטיין, שיצא נגד ראשי המחאה לאחר שתקפו אותו בטענה כי הוא בעל דעות ימניות משום יצא נגד סרטון תקיפת הרכב מההפגנות שנערכו בשבוע שעבר, הצטרף ל'פגוש את העיתונות' של חדשות 12 בשבוע שעבר בפעם הראשונה וכמו כן, הודיע על חזרה לרדיו ומצטרף לכאן רשת ב', תוקף כעת פעם נוספת את המפגינים.

גולדשטיין העלה לטוויטר תמונה של משפחה עם שלטים ועליהם כתוב 'דמוגרפיה' בהפגנת הימין לתמיכה ברפורמה המשפטית אמש (ראשון) בתל אביב, וכתב כך: "זה בסוף כל הסיפור.. אם השמאל רוצה לחזור לשלטון איי פעם הוא צריך להתחיל לעשות יותר ילדים.. עם שני ילדים וכלב למשפחה הם לא ינצחו יותר בבחירות אף פעם. בקיצור.. שמאלנים, במקום להפגין לכו להז***ן".
 

אחרי שהודיע על שובו לרדיו, על פי פרסום ראשון של גיל משעלי במאקו, גולדשטיין מצטרף לכאן רשת ב' של תאגיד השידור, שם יגיש יחד עם השדרן הוותיק, יאיר ויינרב, את תוכנית אקטואליה הסאטירית שתעלה כבר בשבוע הבא ותשודר מדי חמישי בין השעות 14:00 ל-16:00. 
מנהל כאן רשת ב', גל ברגר מסר: "שי גולדשטיין ויאיר ויינרב הוכיחו בחודשים האחרונים שיש ביניהם דינמיקה רדיופונית מוצלחת כשהגישו במספר הזדמנויות תוכניות מיוחדות בכאן רשת ב', בפורים ובחוה"מ פסח. אנחנו שמחים שכעת המאזינים ייהנו מהגשה משותפת קבועה שלהם ומאמינים שהתוכנית החדשה תעורר עניין ולא מעט חיוך".
כידוע, עד לפני 7 שנים גולדשטיין הגיש ביחד עם דרור רפאל את התוכנית 'שי ודרור' ב-103FM, תוכנית שירדה בסופו של דבר מהאוויר אי שם ב-2016, כאשר כעת, הקומיקאי ומגיש הטלוויזיה והרדיו מתכונן לקאמבק לרדיו, אם כי עוד לא חשף באיזה תחנה מדובר. בציוץ שהעלה לטוויטר, ובו תמונתו מתוך שידור רדיו, כתב גולדשטיין כך: "בקרוב. אני חוזר לרדיו". בתגובות ניסו לקושש מידע, כאשר גולשטיין ענה שלא מדובר ברדיו 'גלי ישראל', אך בעוד נשאל האם מדובר בקאמבק ל-103FM, לא הגיב (נכון לכתיבת שורות אלו). אחד המגיבים כתב על כך: "לא ענית כששאלתי אם ל-103.. למי ששאל גלי ישראל.. ענית שלא. הכל ברור... ברוך שובך ל-103".


 



שדרן הרדיו והסאטיריקן קיבל הזדמנות בפאנל של בן כספית ועמית סגל בקשת 12. אגב, בן כספית העלה באינסטגרם הצצה מתוך הצילומים כשרואים שם את גולדשטיין בפעם הראשונה.
 

גולדשטיין שספג לא מעט ביקורות כי הוא מציג לכאורה עמדות ימין, כתב השבוע על כך בטוויטר: "טוב.. הבא שכותב ערוץ 14 בתגובות אני חוסם אותו... כמה אפשר לחזור על אותו דבר אלוהים... הבנו.. כל מה שאני אומר זה בגלל שאני רוצה תוכנית בערוץ 14. יוווו.. חפרתם.. הבנתי... בסדר... כל תגובה חמישית ערוץ 14, ערוץ 14, ערוץ 14... תוכים.. אני אומר מה שאני חושב, ואני לא רוצה תוכנית בערוץ 14... חלאס...".

מי שבחר להשתעשע הוא לא אחר מאשר מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שלמרות ההצעה המדוברת שקיבל מחדשות 13, הרגיש חופשי מספיק להגיב לגולדשטיין ולהציע: "רוצה תוכנית בערוץ 14?".
 
גולדשטיין צייץ עוד בעמוד הטוויטר שלו: "מצחיק אותי שהם קוראים לי ביביסט, לא כתבתי ביבי, לא תמכתי בביבי ולא הצבעתי ביבי, מעבר לזאת לא הצבעתי כבר עשור, אני לא תומך ימין ושמאל ואני חושב שהחלוקה הזאת לא משרתת אותנו יותר והיא צריכה להשתנות, יש מעבר לימין ושמאל, אבל הם קוראים לי ביביסט כי אני לא מסכים איתם, צרי מוח שטופים".

גולדשטיין טוען כי תקיפות אלה מגיעות על רקע כך שיצא נגד תיעוד הסרטון בו נראו מפגינים חוסמים ומתעמתים עם רכבים במהלך ההפגנות נגד הממשלה שנערכו בשבוע שעבר

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי זה?
    יעקב 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ליצן חסר חשיבות.
    סגור
  • 1.
    גולדשטיין האפס זרקו אותו כי הוא שדר גרוע.למד ממגל ואברי
    טוני המרוקאי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ללקק לשלטון השתלם החזירו אותו לשדר בערוץ 11
    סגור