ויראלי

סטטיק נחשף על ידי הרמטכ"ל: זה מה שעשה בצה"ל

הרמטכ"ל הלוי שעמד על הבמה לעיני אלפי הנוכחים, אמר לחיילים: "לפני שסטטיק בא, אני רוצה לומר לכם דבר אחד על סטטיק שאולי לא כולכם יודעים, הוא היה קצין בצה"ל, לכו גם אחריו, בהצלחה, תהנו!", וגם: השיחה מאחורי הקלעים
מערכת ice | 
סטטיק (צילום שלי זבלקובסקי)
אולי הוא לא מדבר על כך, אבל לסטטיק יש היסטוריה צבאית מכובדת למדי. באירוע של 'האגודה למען החייל' שבו הופיע הראפר שנמצא בשיא הקריירה שלו, הרמטכ"ל הרצי הלוי ציין בפני החיילים את ההיסטוריה של האמן שהם מעריצים ונתן להם נקודה למחשבה.
הרמטכ"ל הלוי שעמד על הבמה לעיני אלפי הנוכחים, אמר לחיילים: "לפני שסטטיק בא, אני רוצה לומר לכם דבר אחד על סטטיק שאולי לא כולכם יודעים, הוא היה קצין בצה"ל, לכו גם אחריו, בהצלחה, תהנו!"

עוד קודם השניים נפגשו מאחורי הקלעים והרמטכ"ל אמר: "אתה גם בהופעה שלי בפעם הראשונה לדעתי, אני מבין שאתה קצין", סטטיק השיב לו בחיוב והשניים לחצו ידיים בחום תוך שהלוי אומר לו: "כל הכבוד, נעים להכיר, תצליח".
אגב, לסטטיק יש עוד זיקה לצה"ל ולעולם הביטחון. דודו של לירז רוסו הוא בוגי יעלון, הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר שלא פעם דיבר על הקשר שלו לאמן האהוב, שגם לא הסתיר את חיבתו ליעלון ולמורשת הצבאית העשירה שהוא מביא עימו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה