שיווק ופרסום

סטטיק סגר עסקת ענק: זה השיר שיסדר לו 350,000 שקל

הראפר יחד עם יוצרי השיר "רונדלים" מכרו את הזכויות עליו תמורת כ-350 אלף שקל של הפרסומת של גבינות "פיראוס"
מערכת ice |  1
סטטיק בקמפיין לפרטנר (צילום גבע טלמור)
אחרי מופע הענק של סטטיק בהיכל מנורה מבטחים ביום חמישי שעבר, שהיה חגיגה אמיתית של מוזיקה, מסתבר שיש לזמר סיבות לחגוג גם בלי קשר למופע שלו כאשר סגר עסקת ענק על אחד מהשירים הבולטים שלו באלבום האחרון.
על פי הפרסום ב-MAKO, הרונדלים שעושה סטטיק יסדרו לו סכום יפה מאוד בכיס. הראפר יחד עם יוצרי השיר "רונדלים" מכרו את הזכויות עליו תמורת כ-350 אלף שקל של הפרסומת של גבינות "פיראוס".
 
על פי הפרסום, הסכום הגדול יתחלק בין כל המעורבים ביצירת השיר, כפי שתועד בסרט התיעודי "לירז" ששודר בקשת 12, בין המרוויחים הגדולים: רון ביטון, ירדן פלג, איתי שמעוני, עמית מרדכי, עידו נצר ודור גליכר.

על פי רשת 13, מיכאלי הוזמנה לעלות על הבמה כדי לבצע את הקטע הוויראלי שכל כך מזוהה איתה "רונדלים", אלא שהתברר לה שהיא תעשה זאת על הבמה לבד בניגוד לסיכום והחזרה המוקדמת. לדבריה, במהלך כל היום התכוננה לרגע הגדול שלה ואפילו הפסידה חתונה של חברתה הטובה. אך בסוף היא נשארה על הבמה לבד ומובכת וגם מחויבת להופיע עם הגב לקהל.

לאחר שנשאלה למה הופיעה עם הגב לקהל, פתחה הכל: "אפילו אמא שלי אמרה לי, כשראיתי אותך עם הגב הייתי בטוחה שזה מישהו שצילם אותי מזווית אחת. אמא שלי לא חשבה שאני אופיע עם הגב, היא לא חשבה שאני אופיע לבד. למה עליתי בכל זאת? לא היה לי זמן לחשוב על זה אבל עכשיו אני מרגישה מנוצלת. לא הייתי עושה לבן אדם דבר כזה בחיים מה שהוא עשה לי" אמרה והוסיפה "חושבים אולי שהלב הזה מאבן אבל מאוד נפגעתי".
עוד היא סיפרה: "אם הייתי יודעת שזה מה שייצא לא הייתי עולה. לא הייתי מפסידה חתונה של חברה טובה, הגעתי אליה בסוף חצי שעה לפני סוף החתונה הגעתי אליה שמתי לה אלף שקל אפילו לא אכלתי למה? מה זה? למה מבטיחים משהו? כדי שאני אבוא לחזרה הגנרלית אמרתם לי משהו ספציפי ובסוף כי באתי כבר ואני מוכנה ולבושה אז מדביקים לי החלטה כזאת". עוד הוסיפה והעלתה סרטון בו שרה: "לכל השואלים למה הייתי עם הגב זו לא הייתה החלטה שלי לכן לי זה כאב"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר לא מסוגלת לראות אותו לשמוע אותו ולשמוע עליו (ל"ת)
    קוראת 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור