ויראלי

למעלה מ-1,100 חקייני דולי פרטון מנסים לשבור שיא גינס

למעלה מ-1,100 אנשים שלבושים כמו דולי פרטון ומנסים לחקות אותה, התאספו יחדיו באירלנד במטרה לנסות לקבוע שיא גינס ולגייס כסף לצדקה. צפו
מערכת ice | 
דולי פרטון (צילום shutterstock)
למעלה מ-1,100 אנשים שלבושים כמו דולי פרטון ומנסים לחקות אותה, התאספו יחדיו באירלנד במטרה לנסות לקבוע שיא גינס ולגייס כסף לצדקה. הכל התחיל ב-24 ביוני, לפני 8 ימים, כשהחקיינים התאספו לאירוע "דולי דיי" בליסטוול, מחוז קרי, בניסיון לקבוע כאמור שיא עולמי למפגש הגדול ביותר של אנשים שלובשים "תחפושת מלאה מכף רגל ועד ראש של דולי פרטון".
מעריצים וחקיינים של מלכת מוזיקת ​​הקאנטרי התהדרו בפאות בלונדיניות מתולתלות ומגפי בוקרים - ושרו את שיריה של פרטון ביחד. הכסף שנתרם כחלק מהחגיגות, הגיעו לקרן קרי הוספיס, ארגון התנדבותי המעניק מימון ותמיכה לשירותי טיפול כימותרפי לתושבי האזור הזקוקים לכך.
כמובן שדולי פרטון בעצמה הגיבה על המחווה הנהדרת, אחרי שהעלתה פוסט לרשתות החברתיות בו כתבה: "קודם כל, תודה על כל האהבה שאתם מרעיפים לי. אבל זה כל כך קל לחקות אותי. אתה יכול לקנות פאה בזול בכל מקום שתרצה, ואתה יכול לרפד את הציצים שלך אם אין לך ציצים משלך". פרטון אף השתעשעה בהמשך וטענה שמרוב שיש לה כל כך הרבה חקיינים מוצלחים, היא בעצמה הפסידה פעם בתחרות חיקויים של דולי פרטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה