ויראלי

ניב רסקין בהלם: מה עשה על הבמה עם אלטון ג'ון?

להופעה כזאת הוא לא ציפה: מגיש חדשות הבוקר בקשת 12 זכה להיפרד אמש יחד עם הקהל בפריז מענק המוזיקה אלטון ג'ון, אבל הוא לא חשב שזה ייגמר כשהוא על הבמה
מערכת ice | 
ניב רסקין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המוזיקאי האיקוני, אלטון ג'ון מקיים כבר לאורך חמש שנים את סיבוב ההופעות האחרון שלו בעולם, וכעת מגיע לישורת האחרונה שלו כשבעוד שבועיים תערך ההופעה האחרונה שלו בשטוקהולם.
לפני יומיים הופיע ג'ון בפעם האחרונה בפסטיבל גלסטונברי בבריטניה ונפרד בדמעות מקהל המעריצים שלו, בהופעה שהעידו עליה הביקורת כטובה ביותר של הפסטיבל בכל הזמנים.
אמש, הופיע ג'ון בפריז בפעם האחרונה, ובקהל נמנה לא אחר ממגיש חדשות הבוקר בקשת 12, ניב רסקין. רסקין תיעד בסטורי שלו את הרגעים ההיסטוריים על הבמה והופתע כשגילה את עצמו מול קהל האלפים של אלטון ג'ון, לא פחות ולא יותר.
 

המגיש לא שמר לעצמו את ההפתעה ושיתף את עוקביו בהומור: "עושים לאלטון לירן חולצה אפורה". כשבתיעוד נראה רסקין נלהב למדי זמן שהוא מגלה את עצמו מוקרן במסכי הבמה.
הזמר והיוצר, מהגדולים של התקופה יצא לסיבוב ההופעות בשנת 2018, וצפוי להירשם כסיבוב ההופעות המרוויח ביותר בכל הזמנים עם רווחים של 900 מיליון דולר. יחד עם זאת נראה כי התואר לא יישאר הרבה זמן על שמו של ג'ון שכן ההערכות הן שהסיבוב הבא של ביונסה יעקוף את ההישג הזה ואולי אף יכפיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה