תרבות ופנאי

אלטון ג'ון נפרד מהקהל בבריטניה: "תישארו בליבי, ראשי ונשמתי"

הזמר הבריטי הוותיק ערך אמש את הופעתו האחרונה במולדתו, ו-100,000 מעריצים כיבדו אותו בנוכחותם 
מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)

אירוע מרגש התקיים אמש בפסטיבל גלסטונברי בבריטניה. אלטון ג'ון ערך את הופעתו האחרונה במדינת הולדתו. שמועה זו פשטה וכ-100,000 מעריצים הגיעו כדי לתת לו את הכבוד. סיבוב הופעות הפרידה צפוי להגיע לסיומו בשבוע הבא עם הופעה בשטוקהולם, בירת שוודיה.

עקב שמועות שפשטו בבריטניה, רבים מהמעריצים ציפו כי בריטני ספירס תגיע להופיע במופע הפרידה של ג'ון, אולם המעריצים נאלצו להסתפק בברנדון פלאוורס. אומנם לא מדובר בשם גדול כמו בריטני ספירס, אך פלאוורס הוא פרפורמר וכותב להיטים משובח.
 


אלטון ג'ון הנרגש אמר בסיום ההופעה: "היום ג'ון ג'ורג' מייקל היה אמור להיות בן 60, אני רוצה להקדיש את השיר לזכרו ולכבוד המוזיקה היפיפיה שהוא השאיר לנו, אני רוצה להודות לקהל על 52 שנים של אהבה ונאמנות, זה היה מסע מדהים, היה לי ממש כיף, לעולם לא אשכח אתכם, אתם בראשי, ליבי ונשמתי, אתם מדהימים, מאחל לכם הרבה אהבה, בריאות ואושר".

ג'ון בן ה-76 נחשב לאחד הזמרים המצליחים בעולם, סיבוב ההופעות האחרון שלו, שיסתיים בחודש הבא בשוודיה, שבר שיא ועומד כיום על יותר מ-900 מיליון דולר של הכנסות, אולם ככל הנראה יאבד את התואר בסופו של סיבוב ההופעות של ביונסה שצפוי לחצות את רף המיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה