תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מפתיעה: "מוסד הנישואים לא פשט את הרגל?"

אופירה אסייג ראיינה את רמי קליינשטיין על החיים לצד זוגתו, אלכס אילן, וכאשר קליינשטיין עסק בכך שהוא מתכנן בעתיד להתחתן עם זוגתו ואם שלושה מילדיו, אסייג ענתה: "למה צריך להתחתן? מה זה באמת משנה?"
מערכת ice |  19
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שמתחה אותו בענק ב'תוכנית הספורט של ישראל' ברדיו 102FM ביום חמישי, התגובה של אייל ברקוביץ' למתיחה של אופירה אסייג לא איחרה לבוא - ובוודאות זו רק המנה הראשונה, עם עקיצה משעשעת למדי על אופירה במסגרת שידור אופירה וברקוביץ' בקשת 12 ביום שישי, כאשר הזמר הוותיק והאהוב רמי קליינשטיין הגיע לראיון בתוכנית וברקוביץ' התייחס ל'מתנות קטנות' שאופירה אוהבת.
אייל ברקוביץ׳ אמר בהתחלה על זוגתו של רמי קליינשטיין, אלכס אילן: ״קיבלת פרס מפעל חיים או פרס על זה שאתה חי עם אלכס? אני מכיר את אלכס לפניו, חברה טובה, אחלה אלכס. הרבה בזכותה הוא נראה כזה צעיר. אנרגטית, אמיצה, יפה, חבר׳מנית, אני אוהב אותה״.
אופירה שאלה את קליינשטיין בהמשך: ״למה צריך להתחתן? מוסד הנישואין לא פשט את הרגל? אתה מרגיש טוב, אתם נהנים, הכל טוב, יש ילדים, בית סבבה, אז מה זה באמת משנה״. רמי ענה: ״אני לא חושב שזה פשט את הרגל, זה תלוי איך מסתכלים על זה, יש וייב מסוים בנישואין שאני חושב שהוא מעבר להתחייבות, אני חושב שהדבר הזה קיים, אני רומנטיקן, רומנטיקה זה לאו דווקא בפרחים ופרגון״.

אופירה הגיבה לדבריו של קליינשטיין ואמרה: ״עזוב אותי מפרחים, אין לי סבלנות לפרחים, זאת לא האישה״. ברקוביץ' לא הצליח לעצור את עצמו וסיפק עקיצה משעשעת על שותפתו לשידור, כאשר אמר: ״אני אגיד לך מה זה רומנטיקה בשביל אופירה, אם אתה נכנס הביתה עם איזה יהלום 3 קראט״.
בחזרה למתיחה, אסייג החליטה להשתעשע מעט עם ברקוביץ', כאשר עלתה על הקו כמאזינה ב'תוכנית הספורט של ישראל' של יום חמישי, בה ברקוביץ' מדבר עם מאזינים, ולא הזדהתה, כאשר לברקוביץ' לקח קצת יותר מדקה להבין שמדובר במתיחה של אופירה ולזהות את קולה.
 
ברקוביץ' העלה לשידור את ה'מאזינה האלמונית' כאשר ברקע עורכי ועורכות התוכנית התפוצצו מצחוק בקונטרול וגרמו לברקוביץ' לחשוד: "כן, אוהדת ריאל מדריד ללא שם, ערב טוב לך, מה אין לך שם?", אופירה ענתה: "לא, אין לי", ברקוביץ' הגיב: "למה מה? את מתביישת להיות אוהדת ריאל מדריד?", אופירה נכנסה לדמות והמשיכה: "אתה יודע, אחרי שמנצ'סטר סיטי זכתה קצת קשה לנו", ברקוביץ' ניחם מבלי להבין שמדובר באסייג: "אה שטויות, עם העבר שלכם זוכרים יותר טוב, אחלה ריאל. אני אוהד מנצ'סטר סיטי, אבל ריאל זה המועדון הכי גדול בעולם".
אסייג זרקה רמז: "רגע, השותפה שלך אוהדת ריאל לא?", ברקוביץ' עדיין לא הבין לגמרי והשיב: "כן, הילדים של אופירה והיא, כולם במשפחה אוהדי ריאל". אסייג המשיכה להשתעשע: "למה היא לא איתך בימי חמישי?", ברקוביץ' ענה: "כי היא בחופשה, הנה עוד אחת ממורמרת שבאה פה לנהל את העניינים, למה את לא אומרת איך קוראים לך?", אסייג ענתה: "שושי", ואז האסימון התחיל ליפול לברקוביץ': "דברי עוד קצת, הקול הזה מוכר לי, נראה לי מישהו מסתלבט עלינו פה, רגע, זאת אופירה?".
 
אסייג התחילה לצחוק ונחשפה: "איזה בושה שלא זיהית, שמעתי שאתה קצת בדיכאון ואני הייתי באוטו ואמרתי מה נסגר?", ברקוביץ' עקץ: "איזה דפוקה, מה משעמם לך אופירה?", אסייג השיבה: "קיבלתי דיווחים, שמעתי שקצת קשה לך עם האוהדים ברדיו היום ואמרתי נעלה לך את המצב רוח".
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    אופירה
    אורית דמואלי 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהמה גסה צבועהוחסרת חן
    סגור
  • 16.
    רעשנית
    כל אחת 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סו את שפשטת את הרגל . המוסד לי וקיים.
    סגור
  • 15.
    אופירע (ל"ת)
    שרב 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    אופירע
    אור 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה רדודה אנלפביתית מכוערת ומנותחת אבל הכיעור הוא פנימי וחיצוני מדברת על מוסד הנישואין שבעבר היתה ובגדה עם גבר נשוי מאמן נבחרת כדורגל אזי די בהמה
    סגור
  • 13.
    סינון (ל"ת)
    רוני אדום 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    עובש
    רוני אדום 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די חתיכת עובש נשבר לנו ממך נמאס לנו לראות את הפרצוף הדוחה שלך
    סגור
  • 11.
    דוחה
    ציפציפ 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע בהמה גסה סוס יאור ביריונית חיית טרף. דוחה כל כך האם מנקין איתך או בשדות זרים?
    סגור
  • 10.
    אופירה וחתונה
    MASONY 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה צריך להתחתן אופירה ? באמת ? אז מדוע את התחתנת ? תגידי את האמת - עבור כסף ! מדוע ואיך בדיוק גררת את המסכן מנקין אל מתחת לחופה ? מדוע אינך מתגרשת אע"פ שהצהרת על כוונתך לעשות זאת ? כסף ! את אישה בלי בושה , בלי כבוד עצמי ( רק עים אגו נפוח !) ובלי ערכים ! חיה רק עבור ה " שופוני " ! והמוטו שלך הוא : " אני מרעישה - משמע אני קיימת "! רחמנות עלייך ועל שכמותך !
    סגור
  • 9.
    גאון הדוראת והצוות קוקו ההוא קידבג
    אזרחים שלא סופריםפרז 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה צריך להתחתן איזה אישה חכמה שבי בשקט די לסייג חוכמה פטפטנית מי את ומה טיפשותך
    סגור
  • 8.
    יד
    יאנה ינוביץ 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תורידי את היד מהמותן את יודעת מי עושה כך השולחים כאשר יש ערב ואחת רבה עם השנייה זה הדבר הראשון שעושוות שמות יד על המותן קוראים להם גח** בות ואת בדיוק עושה כמוהם . זה ממש לא יפה בטלויזיה לעשות את זה כדי את זה בשרותים בבית ליד בעלך אהובה ולא לאנשים שממש לא יכולים לסבול את המראה הדוחה שלך יופי לנו מהעניין פוסטמה
    סגור
  • 7.
    מוסד הנישואין לא פשוט את הרגל
    ישראל 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שכן, המוח של אופירה בפגרה ממושכת.
    סגור
  • אופירה
    גדליהו 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה למדת עוד משפט מפרופ' שפירא......??????? כל שבוע באה עם משפט שלמדה משפירה ....!!! מורתה לעברית, ומהספר שלה ...!!!! לא ידעת להגיד משפט בתחילת, התןכנית הזו בטלויזה !!! היית בורה , ואת עדיין בורה !!!!
    סגור
  • 6.
    הפילוסופית והוגת הדעות פרופ' אסייג, די.
    טסלה אינשטיין 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי היצור העלוב המרושע הצעקני והוולגרי הזה יסתלק מחיינו?
    סגור
  • אופירא
    דוקידו 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה למדת עוד משפט מפרופ' שפירא ...!!!! כל שבוע באה עם משפט חדש משפירא ...!!! לא ידעת מילה בתיחלת התוכנית שלכם !!!! תמשיכי לקרוא אולי תלמדי משהו
    סגור
  • 5.
    עוד פעם
    רן 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מה גוטמן חושב
    סגור
  • 4.
    תפסיקו כבר להלעיט אותנו עם הפרחה הזאת. (ל"ת)
    רם. 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    הרגתם אותנו עם היחץ לאסייג וברקוביץ
    שוחר שלום 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשבר לנו משני הביובים הללו
    סגור
  • 2.
    צמד שמוריד את...
    איתמרי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרמה במדינה שכונתיות רדודה יאללה! נקסט!
    סגור
  • 1.
    העיקר הרב פינטו החנף
    מגלובה 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מכשיר את החזירה בקנ טעמים
    סגור