ויראלי

אריאנה גרנדה ובעלה התגרשו? המשבר ביחסים של הזוג האהוב

אריאנה גרנדה ובעלה, דלטון גומז, חווים משבר ביחסים עקב העבודה הקשה וחוסר הפנאי של גרנדה. במגזין "OK" מדווחים כי: "היא מנסה לא לדבר אלא אם כן היא מצלמת כדי לשמור על הקול שלה"
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום ויקיפדיה)
משבר ביחסים? על פי דיווחים שהגיעו ממגזין "OK" הבריטי, הזמרת הפופולרית אריאנה גרנדה ובעלה, דלטון גומז, חווים משבר ביחסים עקב לוח הזמנים הצפוף של גרנדה. כידוע, גרנדה משתתפת בימים אלה בצילומי הסרט "Wicked", במסגרת הצילומים היא נדרשת לשיר הרבה ומעדיפה לא להשתמש כלל בקולה על מנת לשמור עליו.
במגזין פורסם ציטוט של מקורב לזוג שטוען: "אריאנה נמצאת באוסטרליה ובאנגליה כבר כמעט שנה בגלל הצילומים. הנישואים שלה בהחלט ירדו בסדר העדיפויות, וזה מאמץ עצום לשמור עליהם ממרחק כזה".
הוא אף הוסיף וטען כי: "היא מנסה לא לדבר אלא אם כן היא מצלמת כדי לשמור על הקול שלה, אז הם בקושי מדברים אחד עם השני. בעוד שדלטון רגיל לכך שהקריירה של גרנדה עומדת בראש סדר העדיפויות, הסבלנות שלו עומדת לפקוע, הוא רק רוצה את בת הזוג שלו בחזרה".
כזכור, לאחרונה גרנדה עלתה לכותרת כאשר הדאיגה את מעריציה לאחר שהיא הציגה את גזרתה הדקיקה מאוד במהלך סרטון בטיקטוק. הזמרת בת ה-29 דיברה על השותפות החדשה שלה עם מותג הקוסמטיקה R.E.M Beauty, אך המעריצים היו עסוקים במראה של הזמרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה