ויראלי

אדל בספלוב מתפוצצת: "מי שלא נאה לה יכולה להוריד עוקב"

אדל בספלוב חטפה מהעוקבים באינסטגרם אחרי שהעלתה תמונה בבגד ים, וממש לא נותרה חייבת: "לכל מי שלא נאה לה יכולה להוריד עוקב, שלא תדעו כמה בנות הצלתי מסכרת השמנת יתר וחוסר בריאות מוחלטת פלוס נפש בריאה"
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום אינסטגרם adelbespalov@)
אדל בספלוב, כוכבת הרשת והריאליטי, העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה עם בגד ים, אבל לא האמינה שדווקא תמונה מחמיאה תגרור שלל של תגובות קשות נגדה ברשת על כך שלטענת הגולשים היא הרזתה מדי.
אחת מהעוקבות של בספלוב הגיבה לגולשים על התלונות שלהם כנגדה וכתבה: "כל התגובות על הרזון שלה הכרחיות פה? כ"כ הרבה צעירות, אימהות, וכאלה שמתקשות עם נושא המשקל רואות את העידוד בתגובות, זה מפלח את הלב, מתי נפסיק להתייחס למשקל כאל גורם שקשור איכשהוא ליופי או מחמאה? לרדת במשקל זו לא מילה גסה ואפשר לדבר על זה, אבל התגובות פה רק מראות; כמה שזה אידיאל יופי. וזה לא".
בספלוב כמו בספלוב, ממש, אבל ממש לא נשארה חייבת, והגיבה על אותה תגובה שתומכת בה בפוסט שהעלתה את הדברים הבאים: "מאחלת לכולם ולכולן גוף בריא כמו שלי עם בדיקות דם אחרי סרטן כמו שלי וספורט כמו שאני עושה!! מאחלת מהלב והנשמה, לכל מי שלא נאה לה יכולה להוריד עוקב, שלא תדעו כמה בנות הצלתי מסכרת השמנת יתר וחוסר בריאות מוחלטת פלוס נפש בריאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה