ויראלי

דני קושמרו וחדשות 12 בפדיחת ענק: "די עם מצעד הגאווה"

הקלטה שמסתובבת ברשתות החברתיות הציגה לכאורה מה אמר המגיש של 'אולפן שישי' בזמן הפסקת הפרסומות. הוא קיבל לכאורה תשובה שידברו על מצעד הגאווה שנערך בשישי והוא אמר בכעס: "עזוב מצעד הגאווה כבר, די, אין לנו זמן". לאחר כמה שניות השידור התחדש - וזה מה שקרה
מערכת ice |  289
דני קושמרו מהדורת החדשות 12 (צילום N12)
אז מה מגיש חדשות 12 דני קושמרו חושב באמת על מצעד הגאווה? כנראה שלא תשמעו בקול רם אותו אומר את דעתו, אך ברשתות החברתיות מסתובבת הקלטה לכאורה שמוציאה אותו באור לא כל כך מחמיא, כאשר נשמע שהוא קצת חסר סבלנות לגבי המצעד.
הכל החל כאשר קושמרו אמר לצופים בבית ב'אולפן שישי': "אנחנו יוצאים להפסקה של דקה וחוזרים עם הסקר המלא וגם עם האיש שזכה 14 פעמים בפרס הראשון בלוטו". לכאורה, השיגה גולשת בטוויטר מה נאמר כשהמיקרופון שלו נשאר פתוח.
 
לאחר כמה שניות של דממה, בזמן תחילת הפרסומות, דיברו קושמרו והקונטרול של חדשות 12 על המשך הליינאפ לאחר החזרה מהפסקת הפרסומות ואז הוא נשמע אומר: "רגע, מה בן? מה כספית? יריב לוין ונגמר ומה קורה? ואז".

ולסיום קיבל תשובה שידברו על מצעד הגאווה שנערך בשישי והוא אמר בכעס: "עזוב מצעד הגאווה כבר, די, אין לנו זמן" ולאחר כמה שניות השידור התחדש וקושמרו הפנה את שאלתו לירון אברהם שהציג את סקר המנדטים החדש.
תגובות לכתבה(289):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 245.
    פדיחת מצעד הבושה לא הגאווה
    יגאל 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו גאווה די כבר על מה ,הגאווה ,בכל הדתות מגנים את המשכב זכר ,שנאמר משכב זכר,מות יומת ,ואצלנו בישראל המתחדשת ,עושים מצעדים בלי בושה ,גאווה על המצאה שתציל אנשים ממחלה ,שתבער העוני,שתציף את האדם בברריאות טובה ללא חולי ,גאוה שגב שוכב עם בן מינו, בושה ,מה קרה לכם .כל הכבוד למר דני קושמרו הנכבד.
    סגור
  • 244.
    אשדוד
    אני 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא יכל לומר את זה על כל נושא אחר… קושמרו שדרן מקצועי שרואה תמונה מלאה ובאחריותו לחלק ר״ת הנושאים לי זמן שידור, זה לא אומר שדעתו על המצעד שלילית, להפך כנראה דיבר על זה מספיק במהדורות אחרות.
    סגור
  • 243.
    חבל שאין לו את האומץ להגיש את סה בשידורנ (ל"ת)
    אני 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 242.
    באמת די.... תחיו,תהיו מאושרים אבל די עם מצעדים (ל"ת)
    אוריה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 241.
    אוי אוי אוי
    אור לגויים 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נו אז מה מה הם קודש הקודשים מ זה כאילו צריך לחשוש כל הזמן מלפגוע בציפור נפשם שיהיו בריאים ויניחו לנו כבר עם הרגישי שלהם
    סגור
  • טען עוד
  • 240.
    מביכה? אמירה שמגדילה אותו (ל"ת)
    ללי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 239.
    קושמרו
    שלמה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סה"כ הוא אמר את רוב אנשי התקשורת ואנשי הטלביזיה והמשחק חושבים על מצעדי הגאווה ונושא הלהטבים כולם משחקים משחק כי לא רוצים להיראות לא נאורים בקיצור כולם משקרים לכולם
    סגור
  • 238.
    מצעד המפלצות
    אלמוני שלא ירצחו אות 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מחריבי האנושות. מפלצות אדם שהחליטו להחריב את האנושות. רוצים לטרלל את כל הציבור עם הטרללת האישית שלהם.
    סגור
  • 237.
    בעד בדני
    F.F.FAR 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    באמת די לדבר מצעד הגאווה!זה לא מעניין אותנו בכלל
    סגור
  • 236.
    דיייי
    ליאור 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מספיק עם זה איזה דוגמא הם נותנים מה יש להתגאות בדיוק בזה שחבורה של טראנסים על עקבים שסובלים מבעיות נפשיות רוקדים על משאית ,דיייי כבר לפרגן לחוסר שפיות וחוסר ערכים ולהרס של תא משפחתי נורמלי בריא ותקין ,כל זה יגרום בסוף להרס של החברה שלנו ,וזה וודאי... חברים תתעוררו
    סגור
  • 235.
    חלילה שיעלבו הפייגלעך. (ל"ת)
    שימי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 234.
    צודק, חבל שאין לו אומץ להגיד בשידור (ל"ת)
    מלחמת מחשבות 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 233.
    אז מה???
    עיתונאי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אדם יכול לאהוב משהו מאוד ובכל זאת להבין שמספיק דיברו עליו ויש זמן מוגבל וראוי להתעסק גם בדברים אחרים. מב הסיפור פה????
    סגור
  • 232.
    כי באמת דיייי!! אכלתם את הראשש (ל"ת)
    אמת 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 231.
    צודק אכלו תראש ממצעד הבושה
    שרון מאייר 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סדום ועמורה נהיה פה. גועל נפש גבר הוא אישה נהיית גבר. ילד נהיה ילדה ילדה נהיית ילד עם הורמונים וניתוחים. שלחו אותם לרב זמיר כהן שיסדר להם את הראש. ויאפס להם את הצורה הצביעה. חלאס לחפור על מצעד הגאווה הבוקר ביותר ויותר מכל ערוץ שתעביר בשלט. אבל סיקור אפסי של המצעד בעד הרפורמה המשפטית. למה לא לא סוקר כלל. למרות שהתקיים במקביל בו זמנית באותן שעות שידור אוכל ראש של מצעד המביש.
    סגור
  • 230.
    צודק. חפרתם עד שנמאס כמו עם נועה קירל... (ל"ת)
    מידתיות רבותי. 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 229.
    אויויויויויוי אפשר לחשוב,תרגיעו טמבלולים. (ל"ת)
    אפשר לחשוב מה אמר 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 228.
    מצעד
    עכ 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שיצעדו להם רק שילבשו ויראו נורמלי ולא לבוש חשפני איפור דוחה כדי שיהיה נעים לראות אותם כבני אדם ולא כמו מפוצלחים עם הופעה ולבוש דוחה
    סגור
  • 227.
    מצעד
    רותי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין בעיה עם המצעד הבעיה היא איך שהם מתערבלים והלבוש וההופעה מגעילה שיצעדו אבל שתהיה הופיעה נעימה ולא דוחה עם הלבוש והאיפור המוגזם וירטוט דוחה מאוד יש המורים לבושים ונראים שכייף לראות אותם שמכבדים את עצמם
    סגור
  • 226.
    מה הבעיה במשפט? אין בו ולא כלום (ל"ת)
    עליזה עופרי 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 225.
    זה לא חדשות זה חינוך בעל כורחנו
    מאיר 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אחר כך הם מעזים לדבר על כפיה דתית. יש בעולם רק כפיה אחת בלבד והיא חילונית
    סגור
  • 224.
    בצדק, עושים מזה טאררם גדול מדי
    שנחל 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    12 0
    חסר לנו רק מצעד הגרושים, מצעד הנשים נמוכות, מצעד הילדים הזנוחים, מצעד חסרי יכולת, מצעד העניים 70 אחוז ממדינת ישראל, מצעד יוקר המחייה...באמת מה שמטריד אותנו או מעניין אותנו זה מצעד הגאווה, שיהיו גאים בבית שלהם
    סגור
  • 223.
    אויייי נגעו בפרה הקדושה..באמת חלאס עם מצעד הגאווה המעפן (ל"ת)
    בר 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 222.
    קושמרו צודק...זה מגעיל.בכוח רוצים להפוך אותנו לבהמות
    רינה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אוי למדינה שמחייבת ערים לתלות דגלי "גאווה" ברחובות העיר... איזה מסר זה נותן לדור הצעיר? להתבהם זה העתיד?
    סגור
  • 221.
    דני קושמרו
    חניבעל 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 1
    צודק על מה בדיוק גאווה דיי שיגעו את העם .זאת בדיוק הביצה שחסרה לחמין כאילו המדינה על מי מנוחות הכל בוער סיר לחץ והם מחפשים גאווה על מה בדיק
    סגור
  • 220.
    צודק.
    סי.ג.ר 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    די, מגיע להם לחיות כמו כולם עם כל הזכויות והחובות,אבל זהו. רוצים מצעד,בבקשה אבל צנוע, לא צריך לנקר עיניים, ולא בכל עיר. הם עוברים כל גבול.
    סגור
  • 219.
    כמה צעדות אפשר להמציא?
    דנה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל מיני צעדות,למשטרה אין זמן.תפסיקו לבלבל את המוח ואת העיניים.התמונות לא יפות.
    סגור
  • 218.
    די לנסות להשמיץ את חדשות 12 וקושמרו
    מבין עניין 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לא אמר שום דבר שנחשב ללא מכבד. תתבגרו
    סגור
  • 217.
    הקרנבל הזה אינו דרך לנרמל (ל"ת)
    ישראלה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 216.
    הכל לטובה
    רותי ע. ניסימוב 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לדני .ושמרו ברוך שנתן כתב אמיתי למדינת ישראל שחודע לתת בראש צודק בהחלט ולא רק לגבי מצעד הגאווה שכשם נטפסים בכתבה הם לא מרפים ממנה זה באמת נמאס אשריך ????
    סגור
  • 215.
    השם ירחם ??
    רותי ע. ניסימוב 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צודק יש לפעמים נושאים שלא רק קשור למצעד הגאווה שממש חופרים עליהם ולא ניגשים לעניין באמת כמה זמן צריך להקדיש לכתבה אחת בלבד תזרמו רבותיי תכלס מצעד הגאווה לא מעניין בכלל מחילה ממכם ותעזבו את קושמרו לנפשו ואל תעשו מזבוב פיל אז הוא אמר את דעתו מה קרה זכותו להביע את דעתו יאללה חלאס מצעד הגאווה מה אני יגיד לכם תביא את הגאולה לעם ישראל .הפאדיחה של עם ישראל זה מתעד הגאווה במקום שיניפו דגל ישראל מניפים דגלים ציבעונים תתבגרו קצת עם ישראל תתעוררו על החיים שלכם התורה הקדטשה תביא את הגאולה ורק אם תלכו בחוקותיו ומצוותיו של בורא עולם שכל יום מפיח בכם נשמה חדשה ונותן לכם חיים וזה התודה שלכם אליו מצעד הגאווה בושה וחרפה במקום לתת לחרדים להניח עמדות תפילים אתם רק גורעים ומחטיאים את קדושת השם איפה אתם עם ישראל תתעורררו למה אתם מחכים שיהייה מאוחר רק מתיי שבן אדם חוטף תזפטה של החיים שלו אז הוא מעורר? תתגברו על היצרים שלכם חבל לי עליכם עם ישראל ובבקשה מההנהלה קבלו את דבריי באהבה בהבנה ובאיכפתיות כי איכפת לי מהעם שלי והלוואי שאוכל לשמות את כולם על ידי דבריי ואם הם יקשיבו ויתייחסו לדבריי ויקחו את מילותיי זכיתם
    סגור
  • 214.
    וואלה ריספקט
    אלישי 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אינני מרבה לכתוב טוקבקים במרשתת אך המקרה הנ"ל תפס אותי לא מוכן... דני קושמרו אתה גבר שהגברים סוף סוף מישהו אומר את זה בפלטפורמה כזו אח שלי גיבור
    סגור
  • 213.
    מצעד הגאווה
    ציקו 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צודק.טחנו לנו את הראש.נמאסו כל המצעדים האלה.יאללה מספיק.תהיו מה שאתם רוצים אבל שגעתם אותנו עם המצעדים ההזויים האלה.יאללה,מספיק כבר!!!!
    סגור
  • 212.
    צודק.באמת חלאס עם זה..
    ניסן 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שיילכו לזיין אחד את השני בסתר שאף אחד לא יראה..
    סגור
  • 211.
    צודק בושה לדבר על מצעד הגאווה (ל"ת)
    גבריאל 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 210.
    אסון לאומי דני קושמרו אמר די כבר למצעד הגאווה
    תמר 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    תגידו לי התחלקתם על השכל?????
    סגור
  • 209.
    צודק
    ברוך 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הבעיה שהבוסים של דני כולם גייז אז הוא בבעיה..זה כבר מוגזם הסיפור של הגאווה.תרחמו על ההורים שמגדלים ילדים....אתם פושעים.תל אביב כולה דגלי גאווה.דרום תל אביב דור שני למסתננים ,מטוס שמגיע מאטליה לתל אביב אומר הגענו לפלסטין.....הלך עלנו
    סגור
  • 208.
    גאוותנים (ל"ת)
    דני צודק 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 207.
    ממממממה
    דפנה? 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דני קושמרו אמר שזה בזבוז זמן לדבר על מצעד הגאווה , הוא לא אמר שיש לו בעיה עם המצעד. גם אני חושבת שזה בזבוז זמן לדבר כל כך הרבנ עלל מצעד חשוב אבל לא עד כדי כך . סססססורי חמי שנפגע אבל יש דברים יותר חשובים.
    סגור
  • 206.
    צודק
    צבי 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צודק מאה אחוז כל שנייה מעבירים למצעד הגאווה כל שנייה כל שנייה דיברו על המצעד יותר מאשר רצח חמישה הערבים
    סגור
  • 205.
    מחמיא?
    מיקי 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נראה לי ולהרבה אחרים שדוקא כן מחמיא לדני קושמרו דקצת נמאס לו ממצעד הגאווה . עברנו את דלב השוויון, עכשיו רוצים להטיף חכולם שכדאי להיות להט''בים וטרנסים וכדומה.
    סגור
  • 204.
    צודק! אכלו את הראש!
    תל אביבי 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    41 0
    אין דבר בטלויזיה שאתם רואים שלא רוצים שתראו, צאו מהסרט!
    סגור
  • 203.
    אוי ואבוי
    טל 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 6
    איך הוא יכול לומר דבר כזה נורא נגד הקהילה הנפלאה הזו שרק מבקשים לצאת מהארון לצלילי החצוצרות ומחיאות הכפיים? איש חשוך ופרמיטיבי שכמוהו
    סגור
  • 202.
    בגילך צריך לפרוש הזדקנת ממש מהר (ל"ת)
    שר 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 18
    סגור
  • 201.
    צודק דני, די כבר גאווה גאווה. הבנו. (ל"ת)
    דלית 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    36 2
    סגור
  • 200.
    תכלס צודק. לא חושבת שהמצעדנעם המשאיות עם גברים
    לילי 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    22 0
    בחוטיני, איפור ונוצות מקדמם משהו לטובת הקהילה הלהטבית. נהפוך הוא. המצעד גורם לאנטיגוניזם. לדעתי מעגלי שיח, משלחות לכנסת, השתתפות בדיונים בועדות השונות של חברי הקהילה, ערבי אומנות מכל התחומים ועוד יתרמו לקהילה פי אלף.
    סגור
  • 199.
    שח
    נע 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהמות אימח שמם
    סגור
  • 198.
    שיחה עניינית. הכל נאמר בצורה מכובדת (ל"ת)
    אוביקטיבית 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 197.
    צודק בהחלט מספיק
    אזרח1 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אם הם ממש שלמים עם עצמם שיעשו מה שבא להם בבית שלהם בדיוק כמו כל אחד אחר למה לדחוף לנו לפנים את את הגוף שלהם עירום !
    סגור
  • 196.
    די
    אדם 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    באמת די ! גאווה על מה ?! כבר נמאס ודוחה . תפסיקו לדחוף לנו אותם בפרצוף .שיחיו את החימם המטורללים שלהם ושיפסיקו עם ההתנהגות הזול ורדודה .
    סגור
  • 195.
    למהנפדיחת ענק???
    רון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אפשר לחשוב מה הוא אמר הוא לא חייב להיות בדעת המיעוט… וזכותו לחשוב ולהביע אחרת מספקיק עם כל ההילולות והטירלולים דיייייייי נמאס
    סגור
  • 194.
    מצעד ללא תוכן
    חיה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    20 0
    באמת די עם המצעד המשעמם הזה שסתם מחפש כותרות. לגמרי מיצינו. צודק לגמרי קושמרו
    סגור
  • 193.
    מותר לא לא לאהוב את מצעד הגאווה
    ללין קושו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    19 0
    גם אני לא אוהבת.מיותר ופרובוקטיבי..לא מביא כבוד למגזר למרות זאת מאוד מכב
    סגור
  • 192.
    מצעד הגאוה
    מור 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    האמת קושמרו צודק.אין לי דבר וחצי דבר נגד הלהטבים.המצעדים האלה אינם כבר עניין של מודעות אלא הפכו למפגן של חוסר טעם .
    סגור
  • 191.
    שום פאדיחה
    ישראל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לא מספיקים לבלבל את המוח עם המצעד הזה. חודש שלם עושים עכשיו, רוצים חג לאומי. נמאס כבר.
    סגור
  • 190.
    זכותו המלאה להגיב ככה לא מבין איפה ה״פאדיחה״
    עומר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 0
    יותר מידי במה מביאים לקהילה הגאה..יותר מידי וזה לא טוב
    סגור
  • 189.
    אין בעייה שיסתבבו עירומים כמו חיות
    בני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אבל הכנסת ספר תורה ..זה לא !!!
    סגור
  • 188.
    פשוט וקל
    קובי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא מבין מה הבעיה .אדם נורמלי לא צריך להוכיח שהוא נורמלי . לא נורמלי שמנסה לחייב שהוא נורמלי .שגעו את השכל עם ההזיות שלהם.
    סגור
  • 187.
    מה אתם עשויים מסוכר? די כבר עם האובר רגישות הזאת
    משה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 1
    הכפייתיות והרצון שכולם יאהבו אתכם יגמור אתכם בסוף
    סגור
  • 186.
    איזה שטויות מי ישמע מה שאמר
    נועם 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    25 0
    הוא נטו אמר את זה ככל הנראה בשביל להימנע מדיבור על הנושא זה לא קשור לדעותיו האישיות בעניין: "מה הוא חושב עליו" הוא פשוא לא רצה להתעסק בזה בשידור. אני מהאנשים האחרונים שיעריצו את דני קושמרו אבל הפעם זה לא דובים ולא יער
    סגור
  • 185.
    הגיע הזמן
    פנינה לייבוביץ 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    18 1
    לא רק גני קושמרו חושב כך רובכם חושבים כמוהו רק לא מסוגלים להגיד בקול רם באמת נמאס ממצעדי הגאווה בושה וחרפה
    סגור
  • 184.
    מצעד התועבה....
    כרמית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    17 0
    המדינה מוצפת בבעיות קשות , מלחמות פשע וטרור....וברור שהקהילה לא מעניין אותם כלום...גועל נפש..משבשים לכולם את החיים...יום עצמאות עצוב לעומת מצעד התועבה דייייי.
    סגור
  • 183.
    מותר לקושמר6 להביע את דעתן מה הבעיה??
    אש 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אסור לדבר?אני המלצתי שבשנה הבאה המצעד יעבור באום אלפאחם מה דעתכם?
    סגור
  • 182.
    די כבר רגוע יותר
    אזרח חופשי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חודש , אחרי זה יהיה שנה , נכון מאוד מספיק לא צריך להגזים
    סגור
  • 181.
    נו באמת...
    טל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    יאללה מספיק לחפש מתחת לאדמה אבור לבן אדם להגיד מילה? מי ישמע מה הוא אמר! עושים מזבוב פיל. ואולי באמת די עם מצעד הגאווה?? הבנו, סבבה, ממצעד זה הפך לסופ'ש תהנו ותעזבו אותנו בשקט
    סגור
  • 180.
    על מה הגאווה???
    סמי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    על מה הגאווה???
    סגור
  • 179.
    בסך הכל דיון על מה בהמשך. לא ממש מעניין ולא פאדיחה. (ל"ת)
    בן גביר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 178.
    קושמרו צודק
    דלי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    מצעדי הגאווה דוחים ומיותרים. ההחצנה והתפאורה דוחות בלשון המעטה. איש באמונתו יחיה.
    סגור
  • 177.
    לא פאדיחה ולא באטיח' (ל"ת)
    גל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 176.
    דבריו של קושמרו, הוצאו הקשרם (ל"ת)
    שימי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 175.
    קושמארו עכשיו אני מת עליך
    דון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    נמאס ילאה תתקדמו תעשו מסיבות תחגגו אבל למה לדבר כמו בנילים הבנו שאתם מעבר למיתרס מספיק אכלתם לנו את המוחחחח תהנו לכם נכול טוב
    סגור
  • 174.
    נו?
    שמ 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צולבים את קושי מארו בגלל שהפסיק להתיישר לשמאל?עם כל הבליו הפסיכוטיים?המצעד בירושלים היה מכובד בלי עירום בוטה וגס,שלא מקובל עלי גם אם סטרייטים היו העירומים,ממש לא קשור ללהטבי"זם.
    סגור
  • 173.
    מצעד הגאווה
    אירמה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    באמת די מצעד ״גאווה״ על מה?
    סגור
  • 172.
    סוף סוף אומרים מה שכולם חושבים
    הילה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    19 0
    מצעד מביש
    סגור
  • 171.
    Abc
    King 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגזמתם דני דיבר הלב.
    סגור
  • 170.
    צודק
    שמואל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מספיק דייי.....פעם זה היה פעם בשנה , היום כל שלושה חודשים כאילו זה מענק
    סגור
  • 169.
    חחח.. כרגיל אתם חיים בנידמה לי.
    אלק פדיחה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אתם כבר מפחדים מהצל הליברלי של עצמכם , מה שקושמרו אמר זה מה שכל העם חושב. תתחילו להתרגל לעובדה שלא משנה כמה תנסו לשטוף לנו את המוח ,זה לא יצליח.
    סגור
  • 168.
    צודק
    אני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    צודק בהחלט 4.5% מהאוכלוסייה החליטו לטמטם את כולנו תעשו אחד את השני ותעזבו אותנו בשקט
    סגור
  • 167.
    יצא הכי מחמיא.
    ענת 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מצעד הסטיות המיניות
    סגור
  • 166.
    צודק, הם אכלו את הראש, מספיק (ל"ת)
    דנה חילונית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 165.
    קושמרו צודק
    אני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 0
    דיייייי עם הגואל נפש הזה!!!
    סגור
  • 164.
    למה הצורך לעשות מצעדים לא הבנתי (ל"ת)
    באמת חאלאס עם זה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 163.
    כל הכבוד קושמרו
    יהודי גאה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    טוחנים לנו את הראש עם המצעד שממש לא מעניין אף אחד. עם כל הכבוד צעדתם פעם אחת ( וגם זה די והותר) יאלה תחזרו לשיגרה. לעבור ממרום למקום לתפוס את כותרות החדשות…. למה? הבנו, קלטנו , הלאה אין זמן לזה גם עיתונאי שמאלי מבין את זה אין עליך דני
    סגור
  • 162.
    דני קושמרו צודק לגמרי
    עמיאל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הבנו כבר את הרעיון.. ההפליה המתקנת לטובת הקהילה הגאה הסיימתה כבר מזמן עכשיו אנחנו הסטרייטים צריכים הגנה וחופש .. חאלס אתם אחלה אנשים אבל חירפנתם . מספיק
    סגור
  • 161.
    ????
    טל, 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אוי יו יואי, הוא אמר.
    סגור
  • 160.
    מפונקים נמאסתם
    עמי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    באמת די עם עם המצעד הזה אתם עושים מה אתם רוצים.אנשים מפחדים מכם.כל מי שלא מסכים איתכם "נצלב"
    סגור
  • 159.
    לא נשאר מה לנקות הלכלוך מלוכלך וקשה
    עובד ניקיון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היי שמאל רדוד עד עכשיו דני היה המלאך ואיש האמת, מה קרה? כן די עם מצעד ה''גאווה'' (למי?)
    סגור
  • 158.
    איזה גאווה
    המעורר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בשביל מה אתם צריכים להראות לכולם את המחלה שלכם ועוד מתגאים לא מובן
    סגור
  • 157.
    שחררו כבר זאת ארץ הקודש על כל המשתמע
    צודק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    36 1
    עם יהודי בארץ קדושה מה שקורה זה בניגוד לחוקי התורה והטבע. חלאס. המיעוט הפך לרוב דורסני וכפייתי.
    סגור
  • 156.
    קושמרו צודק.
    צבר. 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    62 0
    מי צריך ריקנות, ארס והרס?!
    סגור
  • 155.
    נו ו... מסקרים אותם המון והרגע שנמאס הגיע (ל"ת)
    איתן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    27 0
    סגור
  • 154.
    כתבה רדודה
    קפטן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    20 0
    כמה רדודה הכתבה שלכם כולה אמר משהו מה אתם עושים מזה עניין את האמת את מי מעניין מצעד הגאווה
    סגור
  • 153.
    צודק לחלוטין אכלתם את המוח (ל"ת)
    מוטי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    50 1
    סגור
  • 152.
    תנוחו! מה אמר כבר?
    יאללה.. 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    17 0
    שאין לו זמן לסקר אז זה. יכל להגיד את זה על כל אייטם אחר שסוקר מבוקר עד ערב. הגזמתם.
    סגור
  • 151.
    הפאדיחה האמיתית זה לעבוד במקום שמעודד מצעד של סוטים (ל"ת)
    יובל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • 150.
    גגגגג
    דוד 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זהו הגענו למצבשאף אחד לא יכול להביע את דעתו צודק סוגרים לנו תכבשים ירושלים תל אביב באר שבע לא ראיתי שיש מצעד הקרחים מיצעד חרדים מצעד שמנים
    סגור
  • 149.
    דיי
    זורבה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה בעצם הרעיון של "מצעד הגאווה"? הנכחה? הנגשה? מה? ?? דיי מיליונים נשפכים באויר. קיבלתם הכרה מעמד לגיטמיות שווים בין שווים מעמד ועוצמה בכל חלקיק בחברה והרשת שלה מה עוד????? פזרו את הכסף הזה לטיפוח המודעות והתודעה וערכיה האנושיים והחברתיים וזהו
    סגור
  • 148.
    חחחח ממש קלטת לוהטת.
    קרן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אין זמן לדבר על מצעד הגאוה , רוצה לדבר על דברים אחרים, בוערים יותר. זה הכל...
    סגור
  • 147.
    הלזאת "פדיחה" יקרא ?
    א.ד.גורדון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לדבר כזה אתם קוראים "פדיחת ענק"? הגזמתם לגמרי
    סגור
  • 146.
    כותרות
    רוני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מחפשים כותרות "פדיחת ענק" אפשר לחשוב...
    סגור
  • 145.
    מצעד הבושה לא מצעד הגאווה
    אור 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    22 1
    גועל נפש של דבר.גבר מכניס את איבר מינו בגבר אחר.חולני לגמרי.היטלר היה צריך לרצוח את כל ההומואים האלו.
    סגור
  • 144.
    מה קרה
    דלית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תגידו השתגעתם?? אז מה אם הוא אמר ככה, למה להפוך כל דבר לאישיו ענק? מה הוא כבר אמר?? זה מה שמצביע על דעתו? תפסיקו, באמת. ובאידיש - שוין גיענדיג??
    סגור
  • 143.
    זו לא פדיחה ולא כלום
    בנאדם חושב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    14 0
    אז אמר את דעתו (הלשם שינוי צודקת), מה קרה? יש פה חופש דיבור לא? לאן הגענו שכל אדם צריך לפחד להביע דיעה לגיטימית שנמאסו על כולם מצעדי הגאווה, חודש גאווה, פסטיבל גאווה, יריד גאווה, באמת שזה מוגזם! חיו את חייכם בשקט ותנו לחיות, די כבר.
    סגור
  • 142.
    צודק דני קושמרו!! למה צריך מצעד??
    נוראל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    22 0
    תהיי גיי גאה בלי כל הפסטיבל הפורימי ההזוי הזה. גם כמה מחברי הגיי חושבים כך. דיי כבר הבנו אתם כאן. הפסטיבל הזה לא מוסיף לכם כלום.
    סגור
  • 141.
    נמאס מהכפיה של הלהטבים (ל"ת)
    נמאס 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    27 0
    סגור
  • 140.
    דני. צודק 100 אחוז
    גימי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אפשר להזכיר אבל לא חייב לפתוח מהדורות על זה.
    סגור
  • 139.
    סה"כ הוא אמר את מה שרוב העם
    אורי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    20 0
    חושב אך חושש להתבטא בעניין.
    סגור
  • 138.
    אוי אוי אוי. איך הוא אמר את זה?!
    שפל רוח 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אכלו כבר תראש.
    סגור
  • 137.
    די
    רחל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למה כופים עלינו את המצעדים המטומטמים שלהם לא רוצים לראות אותם איזה גאוה בדיוק יש פה? סטיה מינית לכו תעשו את זה בבית למה מאלצים אותנו לראות את הגועל הזה שוב ושוב
    סגור
  • 136.
    מה כ"כ דרמטי? (ל"ת)
    א 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 135.
    למה פדיחה?
    מייק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סוף סוף הוא אומר משהו נכון.
    סגור
  • 134.
    הוא צודק (ל"ת)
    עמוס 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 133.
    מצעד הגאווה
    רפי הישר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    41 6
    צודק קושמרו אין זמן לחולי נפש עם ההתנהגות המבישה בכבישים לעיני ילדינו !
    סגור
  • יש מדינות בלי מצעד
    תעבור 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 8
    עזה קונגו ביירות טהרן אוגנדה, לא טוב לך דמוקרטיה לך קיבינימאט
    סגור
  • 132.
    מצעד הגאווה זה אנשים עם טימטום
    אנונימי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    57 7
    מצוין לא צריך מצעד הגאווה גועל נפש של אנשים????????????
    סגור
  • שתף אותנו
    מה למדת 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מתערב שאין לך 12 שנות לימוד, מחפש טמטום הבט בראי
    סגור
  • 131.
    הפחד משתק את הסלב
    פטיש ברזל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    41 5
    נו באמת מה חדש כאן? הפחד מהכת של הלהטבי"ם שמא יגיד בקול רם את דעתו על הכת הזו והמצעדים המבישים והדוחים על משאית עם חוטיני מול ילדים זקנים וכ"ו. אבל בחדריי חדרים הם אומרים זאת בענק. נוצר מצב. שההומואים יצאו מהארונות והגברים פוחדים נכנסו לחדרים, כי במדינת ת"א מי לא הומו. לא גבר פר_אקסלנס!!!
    סגור
  • דבר בשם עצמך (ל"ת)
    ד דמ דמו דמוקרטיה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 130.
    כמו תמיד מוציאים דברים מהקשרם
    תומר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    38 1
    סה"כ הוא אמר שאין זמן לזה ויש דברים חשובים ומעניינים יותר לדבר עליהם, והוא צודק.
    סגור
  • 129.
    באמת די
    מחכאל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    42 3
    צודק די לדחוף בכל מקום מצעד כאילו הם בסדר הם סוטים אז רדו מהפריים
    סגור
  • רד אתה מהפריים (ל"ת)
    מחכאל בן רחב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 128.
    מה אמר בסכ"ה?
    דוד 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 0
    שאין זמן לדון בזה וטוב שכך. אין לנו די והותרנושאים בוערים וחשובים יותר מאשר מצעדי הגאווה הללו?
    סגור
  • 127.
    להטבים לא מענינים
    גם אני מוחה !! 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    25 2
    לא רק לשני נמאס מהלאטבים. רק האזרחים סולדים מהם. אבל לא מדברים. אתם פסה !! לא מעניינים אותנו תחיו בשקט. חייה ותן לחיות !! אם תמשיכו במסיבות רחוב יגיע היום שיחוקקו חוקים נגדכם להטבים נמאסתם.
    סגור
  • 126.
    בוווווו
    המן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כיתת יורים! עץ גבוה! גיליוטינה יאללה, מה כבר אמר? שחררו.
    סגור
  • 125.
    רק בישראל כל שטות כותרת
    ליז 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    21 0
    מה זה מעניין מה אמר בין מה הפאדיחה של זה שטות של ההוא לכן לא רואים ערוצי אלג'זירה 11 12 ו 13 אל תראו לא מעניין כל השמאלנצים הטיפשים והריקניים
    סגור
  • 124.
    קושמרו נראה זקן. מה קרה לו?
    שר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 12
    נהנתן שמדבר שטויות. לך.לעשות בוטוקס דחוף
    סגור
  • 123.
    בתור הומו די עם הסימפוזיון.. חודש מה קרה
    משה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    23 0
    צודקים זה נמאס ביותר חודש גאווה .. לא מספיק שבוע .. יום האם זה יום אחד .. שבוע המשפחה זה שבוע אפילו מלחמה זה שישה ימים מה קרה חודש לגאווה
    סגור
  • 122.
    צודק לא מעניין (ל"ת)
    חי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 121.
    מה הבעיה ? חייבים להם משהו? (ל"ת)
    רם. 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 120.
    אפשר לחשוב, אין על מה לכתוב יותר? (ל"ת)
    רות 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 119.
    עמוק בלב רובם נגד מצעד הגאווה
    טליה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    23 1
    איזה נושא!!!גם אם זה יצא כפשלה,די מספיק !!!!
    סגור
  • 118.
    אחלה דני קושמרו
    כוכי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    צודק בהחלט דיי חפרתם אין על דני קושמרו
    סגור
  • 117.
    מצעד הגאווה
    נטשה בלבן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 2
    דני קושמרו הינו לא האדם היחיד שקמה נפשו במצעד הגאווה גאווה למי ולמה ? אתם גאים בנויה שלכם ? סבבה אבל למה הפריצות וההתנהגות הבוטה והוולגרית כל כך למה החוסר כבוד הכללי לרגישות האחר כל אחד ראשי לעשות מה בא לו אבל למה כך בפרהסיה אני לא הולכת בגאווה והתנהגות לא צנועה עם הבן זוג שלי זה ענייני הפרטי תלמדו קלסיקה מהי
    סגור
  • תלמדי לכתוב דחוף (ל"ת)
    חברים של נטאשה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 116.
    מצעדי פיתוי ילדים ופורנו
    סגנון חיים חולני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    די לשטיפת המוח, מחללים כל מקטן קדוש וכבר הגיעו לילדים ופעוטות בגנים!!!!
    סגור
  • למה מפלים?
    מענטש 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מענייו שאותה עיריה מאפשרת את מצעד השטותי לא מאפשרת לפי פירסומים תפילות יהודיות טהורות ברחובות שלה
    סגור
  • מקדש של סמי הכבאי? (ל"ת)
    שכלתני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 115.
    אז הוא אמר אוי ווי אסור לדבר נגד המצעדים
    אורית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כי האנשים שם מאוד רגישים אפשר לחשוב שכל עם ישראל בעד אותם מצעדים אז הוא אמר אולי הכנופיה תעמיד אותו למשפט שדה
    סגור
  • 114.
    נו אז הוא אמר
    אביב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    נו אז מה? אז הוא אמר... אז מה עכשיו, תעלו אותו על מוקד?.. לא הבנתי את השטויות האלה. אז מה אם הוא אמר!!!! יא פתטיים. מ האתם מתעסקים בשטויות. גם ככה זה חרא וצריך להוקיע אץ זה מהחברה את המצעד סרח הזה
    סגור
  • 113.
    סוקניק מצעד
    אולה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זאת לא פגיחה מה אנחנו עושים מצעד הסטרייטים מה נסגר אתכם?רוצים נורמליות ולא מתנהגים נורמלי.
    סגור
  • 112.
    עכשיו יגזימו ויגידו שהוא הומופוב (ל"ת)
    אופיר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 111.
    מספיק להפחיד את הציבור עם ההומואים האלה
    צחי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 3
    כבר נמאס מכל יחסי הציבור שהם עושים לעצמם כל הזמן מתוך רצון להגדיל את האוכלוסיה שלהם לצורך סיפוק היצרים שלהם
    סגור
  • 110.
    קושמרו חחחח כמה פתטי יכול להיות הליצן
    יאיר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 8
    חצר הזה רק בלהרשים את בעליו בשם המשכורת חחחח המכובדה חחחח עלובי החיים
    סגור
  • 109.
    צודק
    אבי האתאיסט 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    קושמרו צודק נמאס מכל הטירלול הזה
    סגור
  • 108.
    צודק. (ל"ת)
    אנה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 107.
    ממה נמאס
    נירית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נמאס מבירורים הכתבים וחברי הממשלה.נמאס גם מבירורים חברי האופוזיציה וגם מכתבי הרכילות ומהלב שכל גיהוק שלהם זוכה להשמעה.כן-נמאס גם ממצעדי הלהט"ב.תחיו את החיים חופשי ומאושר בלי מצעדים.
    סגור
  • סתמי (ל"ת)
    קופה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 106.
    שום פדיחה ושום נעליים די עם מצעד הגאווה
    שיר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    רוצים חודש המשפחה עם דגל ואמא ואבא
    סגור
  • 105.
    דיי.. נמאס מה"גאוה" (ל"ת)
    חצרוני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 104.
    הוא אמר את מה שהרבה אנשים חושבים
    יוסי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הוא צודק דיי חלס רחמנות
    סגור
  • 103.
    גאווה על מה?
    עזראין 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סוף סוף בן האדם דיבר אמת אז מה קרה
    סגור
  • 102.
    אעלק פדיחה
    טרחנובסקי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ממש פדיחת ענק. נמאס כבר לשמוע מהלהטבים האלו.
    סגור
  • 101.
    דני קושמרו
    אסתר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני רוצה לומר שבאמת מספיק כבר עם מצעד הגאוה שמענו ראינו בסדר די עם זה הוא צודק מספיק זה מספיק
    סגור
  • 100.
    אז אמר. מותר לו לחשוב שהמצעד מיותר.
    ניסים 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    די עם ציד מכשפות. לא תשיגו בכוח מה שלא בא במוח.
    סגור
  • 99.
    לא פאדיחה ולא ענק הרוב פה נורמאליים (ל"ת)
    דייייייי כבר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 98.
    צודק
    צדקיהו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    די עם מצעדי הבושה.
    סגור
  • 97.
    חייבים למגר את הזוהמה
    אברהם יוסף 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זה לא מצעד הגאווה כי אין השם יוריד להם את הגאווה.כי זה מיצעד הזוהמה .כי זה נגד חוק הטבע האנושי.וכנגד חוק בל יעבור שבתורה.חייבים לעצור את הנגע הזה מלהיתפשט בקירבנו.ואתם עוד לא היודעים שהקומונה הופיעה בגללם הוירוס של הקומונה הגיע מהל"טבים מהאומוהים שמקיימים יחסי מין מהמקום המסריח ביותר שבגוף.וקנל עם נלסביות .זאת האמת לאמיתה לקיום הוירוס הקטלני.בעם ישראל הוירוס הרג בהיסטוריה עשרים וארבע אלף נהרגו המוירוס ההטבה הזה.והוירוס הזה היתפשט היום בכל העולם.והשמלאנים הרשעים נותנים יד ותמיכה חזקה להיתפשטות הוירוס הזה המדינתנו כדי להרוס את חיינו.והם עושים את זה בעזרת מדינות זרות כדי להרוס אותנו מבפנים את כל מישפחותיינו.אוי ואבוי להם.ועל זה תהיה מלחמה קשה בניינו מאוד קשה.חקו ותראו את הסוף המר הזה
    סגור
  • תירגע
    בן אדם? 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שתה כוס מים.
    סגור
  • אמלק (ל"ת)
    סתום דביל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 96.
    מיותר לגמרי לפרסם את זה
    עזבו אותו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא אמר שום דבר רע לא על הומואים ולא על המצעד. כולה אמר שהוא חושב שעדיף לשדר משהו אחר בגלל שהמצעד כבר תפס הרבה זמן מסך. למה לעשות מזה עניין זה מיותר ופוגע עוד יותר בקהילה כי תופסים אותה כאחת שרק מחפשת גם כשמישהו לא בא נגדה. זה לא טוב ולא צריך על כל דבר לעשות עניין. אם זה משהו רציני שמישהו עשה או אמר אז לצאת נגד. לא לעשות מזה נושא שאסור לדבר עליו ולגרום לפאניקה.
    סגור
  • 95.
    יצא גאי
    חציל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין תוכן עם אתם מחפשים תוכן תפתחו ספר יא קקות
    סגור
  • 94.
    צודק, למה ילדים צריכים לראות איברים חשופים
    דני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ותנועות בוטות
    סגור
  • 93.
    זכו הלהט"בים שהערוצים מעדיפים אותם על כולם. זכינו (ל"ת)
    הלהט"ב שולט בתקשורת 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 92.
    במדינה דמוקרטית אסור שימאס לבנאדם ממצעד הגאווה ?? (ל"ת)
    אחד מהעם1 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 91.
    כל שנייה מצעד גאווה אכלתם את הראש כבר
    סטרייט 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 1
    צודק בהחלט.עם כל הכבוד אכלתם את הראש כבר עם המצעדים האלה. יאללה הבנו בואו נתקדם תשתחררו כבר מהפוזה
    סגור
  • דני אחי
    חן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתהיה בריא שפוי וחכם
    סגור
  • 90.
    גאוה
    פינרו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נראה שהעולם השתגע עד הסוף רוצים לשכנע אותנו שלהטבים הם הנורמה ומי שלא הוא החריג למה אין מצעד הסטריטים כל שני וחמישי למה אין מצעד הזונות למה
    סגור
  • נשארת משוגע העולם בסדר (ל"ת)
    פנקס 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 89.
    פה כל ההומופובים יוצאים מהחורים. (ל"ת)
    רוני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 88.
    זה בדיוק מה שהרבה אנשים חושבים על מצעד הגאווה ולא יעזו
    רז 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא יעזו לומר זאת בגלוי . יש גם המוני כתבים ועיתונאים שממש לא בעד המחאה . אבל א יעזו לומר זאת בגלוי מהפחד שהשמאל יתקוף אותם ואפילו הם מסכנים את מקור פרנסתם . הרי לא יכול להיות שכל הכתבים בערוצי 11 12 ו 13 כולם בעד המחאה ונגד הממשלה . אם לזה קוראים דמוקרטיה אז אני צנצנת . זו הדיקטטורה האמיתית . לא כל הכתבים הם אמנון אברמוביץ' ורפי רשף . יש שם בעלי דעות אחרות אך את זה הם יאמרו רק בפני נשותיהם . כי לך תדע מי ילשין עליהם אם רק יעזו להביע דעה אחרת .
    סגור
  • 87.
    כמו רפי רשף די,שיפרשו נמאס לראות אותם (ל"ת)
    רם 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 86.
    מצעד הגאווה
    דב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    גאווה??? על מה??? למה התקשורת חייבת לבלבל לציבור על המצעד. למה הכיסוי העיתונאי??? רדו מזה אל תסקרו את מצעד הגאווה מספיק הודעה על קיומה .
    סגור
  • 85.
    נמאסו (ל"ת)
    יום טוב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 84.
    נמאסו (ל"ת)
    יום טוב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 83.
    השקרנים צבועים מערוץ 12
    דון שוורץ 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האמת יצאה לאור ערוץ 12 שונאים את הלהטבים מישראל ומשתמשים בהם כמו בסמרטוטים רק לצרכהים האישיים! כדי להסית ולתקוף את הימין! והחרדים
    סגור
  • 82.
    האמת נפלטה לו מהפה
    אזרח פשוט משקיף מהצד 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    די למצעד הגאווה למי לא נמאס התעלול הזה
    סגור
  • 81.
    גאווה
    Joejoe 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 12
    הפכתם לקדושים ??? הלוואי שתהיו מעונים
    סגור
  • נמאס לציבור מבוקר עד ערב גאווה איזו גאווה יש בזה
    רינה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סדום ועמורה סופה ידוע היה
    סגור
  • 80.
    צודק
    בנצי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    45 7
    צודק.מספיק כבר.מדברים יותר מדיי על נושאים מיותרים. שבוע שלם רק את זה.תדברו על נושאים אחרים ממה שלבר על שיטויות .למי זה מעניין גאוה כל הזמן
    סגור
  • צודק אבל פחדן . אלק בוגר השייטת
    בר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כולם יודעים שזו דעתו האמיתית, רק שהוא לא יעז לומר אותה בגלוי.
    סגור
  • 79.
    אנו נגיע למצב שמי שלא תומך
    ראובן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    29 14
    בקהילה הלהטבית ובמצעדים שלהם הוא עוכר ישראל פרימיטיבי
    סגור
  • וזה נכון - מדינה יהודית דמוקרטית
    ד מ ו ק ר ט י ת 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומי שלא טוב לו יום טוב לו
    סגור
  • ואיך הבנת זאת בדיוק ?
    שי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    באמירה של קושמרו אין שום עניין של אוהב לא אוהב, לוקח צד או או. וכן הוא צודק כמה כבר אפשר להתעסק עם מצעד הגאווה... התקדמו חברים, יש דברים דחופים יותר על סדר היום
    סגור
  • 78.
    עכשיו הוא יתרפס ויאולץ להגיד שלא התכוון
    טרןר להטבי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    23 4
    עכשיו הוא יתרפס ויאולץ להגיד שלא התכוון
    סגור
  • דני הפחדן
    פטיש ברזל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ניראה לכם שהוא יעמוד על דעתו ? הפחד שיתק אותו והוא כבר ימצא דרך לבקש את סליחתם של הכת_הלהטבית !!! וזה עד לפניי שיקומו עליו הטרנג'יריות עם ה-ז' מתחת למיני ! חחחחח
    סגור
  • 77.
    באמת די! (ל"ת)
    ראובן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    44 5
    סגור
  • 76.
    דני קושמרו
    מרים 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עכשיו מה דני קושמרו ברדימה שמפיצים עלי6 כל מיני בלופים ורגשי נחיתות תעזבו אותו כבר
    סגור
  • 75.
    "פדיחה"?? סוף סוף אמר מה שכולם חושבים (ל"ת)
    די!!! נמאסתם!!!! 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    33 5
    סגור
  • אמת
    דוד 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במדינה כשלנו שיש כל כך הרבה נושאים חשובים לדון בהם,רק נושא מצעד הגאווה חשוב כל כך? די כבר עם ההתיפייפות של "יפי הנפש", מצעדי הגאווה נמאסו על רוב הציבור.
    סגור
  • 74.
    סערה בחוגי הלהטבים
    פיסלה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    21 2
    נו באמת , גם אני לא אוהב את מצעד הגאונים בחוצות הערים וגם לקושמרו מותר לא לאהוב ! ! ! אתם מחפשים להכניס את החולי הלהטבי בכח לחברה וזה לא יעזור ! ! ! ככל שתדחפו יותר תמאיסו את עצמכם יותר . אפשר לחשוב מה כבר אמר . תכנסו מתחת לשמיכות ואל תאכילו אותנו בזבל המאוס . זעו אמות הסיפים ! ! ! קושמרו ביקש להעדיף כתבה אחרת , אוי אוי אוי … כדברי ינון מגל .
    סגור
  • חחח
    אביב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחלה תגובה כתבת. חחח גם מצחיקה קצת..
    סגור
  • 73.
    די לפ.ק
    המצליף 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אמר מה שהרבה חשים,אבל בעידן הפולטקלי קורקט,אוי למי שיאמר אמת
    סגור
  • 72.
    אכן סתם נושאי כריות... למי איכפת
    יהודה קפלן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    19 4
    ברצינות, למי איכפת מחולי המין האלה?
    סגור
  • 71.
    יצא מהאף
    אורח 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    28 4
    כבר נמאס לשמוע על הדבילים האלה מי צריך את מצעד הדבילים האלה אפשר לחשוב שבו בבית ותעזבו אותנו בשקט אף אחד לא יפריע לכם ואל תשגעו את כל המדינה בשביל השטויות שלכם
    סגור
  • 70.
    באמת די עם מצעד הגאווה (ל"ת)
    קובי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    23 7
    סגור
  • 69.
    נמאס ממצעדי הגאווה בכל שנה ובכל הערים...!
    אביקול 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    23 7
    זה עולה כסף רב לערים מעסיק אלםי שוטרים במקום שיטפלו בארגוני הפשע ובטרור...נמאס גן מהפגנות השמאל כל מוצאי שבת ובמהלך השבוע וגם שם מועסקים אלפי שוטרים...זה מוגזם...!!! בושה...בושה...בושה המדינה השתגעה...צריכה טיפול כפוי...מיידי...!
    סגור
  • צודקת במיליון אחוז בייבי
    שי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין לנו שום בעיה וכל אחד שיעשה מה שעושה לו טוב . הכל הגבול הטעם הטוב ולא בטעם נפגם. תחגוג את הגאווה שלכם בערים מעורבות בלי מופעי חשפנות , מבלי לפגוע ברגשות הציבור. הכל טוב ויפה. אך למה להתעקש לצעוד הגאווה בערים קדושות? מה הקטע , לא באמת אוהבת ומכבדת את אחינו מקהילת הלהטבי"ם הכבוד צריך להיות הדדי. זה הכל.
    סגור
  • 68.
    צריך לבדוק האם דברים הוצאו מהקשרם
    לירון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לא ברור מהכתבה האם הכוונה שלו הייתה שנמאס לו מהחדשות על המצעד או מהמצעד עצמו וממה שהוא מסמל. אם כי אני חושב שראוי להתקומם אבל להיות זהירים עם פגיעה במישהו שלא ברורה דעתו.
    סגור
  • אמת ויציב (ל"ת)
    שי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 67.
    קושמרו מלאכותי
    כוכב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 12
    חסר בושה סבלנות וסובלנות!
    סגור
  • 66.
    מחלה מדבקת
    אבי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 5
    דני צודק ככל שחצינו ויתנו במה כך עוד ועוד יפתחו תסמינים של המחלה ראו ילד בן 13 יצא מהארון כפיים מתברר שדוד שלו אח של אמא גם כן כזה והאמא קיבלה והכילה ותוצאה קיבלה ילד כזה בן 13!!!!!!!!!! אז מי המשוגע פה. דני מחזקים אותך
    סגור
  • 65.
    קודם כל הוא לא אמר את זה בכעס אז אתם שקרנים
    אביב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    דבר שני באמת נמאס ממצעד הגאווה הזה יש עניינים יותר חשובים במדינה
    סגור
  • איפה פה בדיוק הפדיחה ?!
    שי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אמר ובצדק . וחאלס להתיפייף, אכלו לי , שתו לי , לקחו לי. שחררו ממנו
    סגור
  • אתה פדיחה (ל"ת)
    שי לוק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    וואלה באמת מה כבר אמ?
    אשר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אמר שדיי נמאס כבר עם מצעד הגאווה, נוו ומה הבעיה עם המילים האלו? זה נכון נמאס כבר עם החולי הזה והוא אמר פשוט את כל מה שכולם חושבים
    סגור
  • 63.
    וואו,גוואלד,סקנדל
    אזרחית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מה קרה? גן דני קושמרו, העיתונאי המקצועי היישר ו הותיק, עשוי מ בשר ודם...לא צריך כל זבוב להפוך לפיל
    סגור
  • 62.
    מה שכולם חושבים
    עינת 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    19 2
    מפמפים את זה כל היום- דיי כבר
    סגור
  • 61.
    דני אתה צודק
    גנית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    22 1
    אכן נמאס
    סגור
  • 60.
    רק לפמפם לציבור על הקואליציה והרפורמה
    סימה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ערוץ מביש ובושה
    סגור
  • 59.
    קושמרו
    אושי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הוא צודק במאה אחוז די עם הדבור על מצעד הגאווה שיצעדו לגיהינום כולם חלאות המין האנושי ותועבה הם כולם כמו כלבים עולים אחד על השני ושונאים איש את רעהו שינאה תהומית..ולמרות שאף אחד לא רוצה אותם אבל מנצלים אותם כי אין להרבה מהם מוח להבין שהם כדור שהשמאל משחק איתו ואחר כך יזרוק אותם לפח האשפה...הם רק מגברים את השינאה עלהם מהציבור ..
    סגור
  • לך תאסוף אגורות בביוב מקק (ל"ת)
    אושי בן רחב 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    גם לנו נמאס מזה! (ל"ת)
    יעל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 57.
    אוי יוי יוי , אובססית הגאווה (ל"ת)
    דן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 56.
    לא אמר כלום , מרוכז בעבודה. אחלה שדר
    טופי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מספיק לחפש משהו שחושב אחרת , זה מרגיש כמו דיקטטורה .
    סגור
  • 55.
    ערוץ הסתה
    שימי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הערוצים 12 ו-13 מדברים על הרס דמוקרטיה פגיעה בלהטבים ? מה עכשיו יגידו ? כרגיל יתנצלו ואז כולם יקבלו את זה כאילו לא היו דברים מעולם ,קהילת הלהטבים צריכים להביע מחאתם נגד הערוץ ,ולהכניס להם לראש שלא תהיה שום פגיעה בלהטבים ,יושב ראש הכנסת הוא מהקהילה אז איך ?
    סגור
  • 54.
    מיצעד
    רחל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 3
    העיסוק המטורף במיצעדי הגאווה נימאס על הציבור,מעורר אנטגוניזם,יש לנו מספיק צרות להיתעסק בהם
    סגור
  • 53.
    יפיי נפש
    תימני ימני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    תקשורת מלאה בחרא, נמאס מהשיימינג שאתם עושים, גם אם אני מתנגד לקושמרו ודעותיו עדיין מותר לכל אחד להביע את דעתו!!! וכן מצעד הגאווה זה הזבל של המדינה!!!!
    סגור
  • תרגע..תנוח (ל"ת)
    רם 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 52.
    תגובה מאוד טבעית
    יוסקה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    נמאס מהכפיה המטורללת של העניין עבר כל גבול. ממש מביש שהפך להיות שיח היום כאילו אין דברים אחרים לעסוק בהם. אשריך דני שמתוך שלא לשמה בא לשמה. צריך להקים וועדה לבחון אתכל עניין זכויות הלהט"ב בלי לנרמל ולהאדיר תופעה לא טבעית שיפה יותר להצניעה כמו שאר קשרים בינו ובינה מפאת כבוד הבריות.
    סגור
  • 51.
    ..... צודק
    גיל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    ראשית הוא צודק ושנית מוציאים דברים מהקשרם
    סגור
  • 50.
    די עם מצעד הגאווה
    גק 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    יש לנו דברים יותר חשובים מי מצעד הגאווה . הרבה פוליטיקאים מנצלים את הבמה , כמה חולדאי . מסכים עם קושמרו
    סגור
  • 49.
    דיקטטורה לשמה.מה כבר אמר!???
    פשוט להבין 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אין זמן.... זה נורא....ובכלל נראה לי שעגל הלהטב צריך למות הוא זקן מידי...חפשו משהו חדש
    סגור
  • 48.
    דיקטטורה לשמה...מה (ל"ת)
    פשוט להבין 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 47.
    צודק
    ברדוגו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    וואלה בימים כאלה שאנשים נרצחים פה כמו זבובים ואתה יוצא מהסופר עם עגלת קנית של 4 מוצרים ב200 שקל אין כל כך מה לחגוג לא גאווה ולא אהבה
    סגור
  • 46.
    פדיחה ענקית לדני קושמרו
    עדנה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    די לעשות עינין מכל מילה האמת : הקהילה רוצה להראות טבעית בחברה לא צריך את מצעדי הגאווה
    סגור
  • 45.
    מבמג
    גיגי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צודק תחנתם לנו את המוח עם זה ואני לא נגדם אבל אתם דוחפים לנו את זה לגרון כל היום
    סגור
  • 44.
    צודק
    Korah 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    באמת מספיק עם ההחצנה והמסר שמעבירים לנוער וילדים
    סגור
  • 43.
    אז מה מצעד הגאווה זה כבר אלוהים ???? מה קורה ???
    בר כוכבה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ירדנו מהפסים!!!!!
    סגור
  • תמיד היית מחוץ לפסים (ל"ת)
    בר אילן 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    נו ומה לא בסדר בזה?
    מיכאל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    נו,ואז מה קרה אם הוא באמת אמר זאת סוף כל סוף חיים במדינה דמוקרטית מה הבעיה בזה שהוא אמר את דעתו זה אומר שהוא לא בסדר?
    סגור
  • 41.
    הוא צודק, אפשר כל מצעד אפילו גאווה, אבל
    North Star 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אבל למה כל שנה? מה זה יום העצמאות של מדינת ישראל? אתם גורמים לאנשים מיאוס.
    סגור
  • 40.
    מה כבר אמר? אפשר לחשוב. (ל"ת)
    סמי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    49 1
    סגור
  • לא אטבים
    סרול 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תקראו את רוב התגובות רקטומים יקרים ותגלו שהציבור ברובו הגדול עייף מכם . תעשו את מעשיכם בבית ואל תדחפו לנו אותם בכח לאף .
    סגור
  • תקרא אתה מר שקט קצר (ל"ת)
    סרול הטרול 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגובה
    מור 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמר,אמר,אמר,,,
    סגור
  • 39.
    סוף סוף האמת יוצאת, די די די!!!
    ישראל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    52 8
    לעם ישראל נמאס מהחולי הזה!!!
    סגור
  • 38.
    יוצאים
    פ 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    17 3
    אחד אחד,בטעות או שלא בטעות יצאו רוב רובם של הטלנטים מ"הארון" הלהט"בי ויגידו את דעתם האמיתית.... קושמרו היה רק סנונית ראשונה
    סגור
  • 37.
    יאללה, נכנס בו בשם
    נאור 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 16
    להעלות למוקד את כל החשוכים. לא יתכן שמגיש ברשת ציבורית חתבטא כנגד הלהטבים הגאים והמוחלשים. לדרוש פיטורים! בשם חופש הדיבור...
    סגור
  • בבקשה אל תחפש להשחיר אחד יקר ומתוק כי הביע את דעתו, שלא
    מה הוא כבר אמר נגדם? 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכן דום נסק לא נגרם. חאלס בלחפש אשמים
    סגור
  • סתום פיך אדיוט .מה הוא כבר אמר ? יש עניינים יותר חשובים (ל"ת)
    עמוס 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 36.
    עאלק פאדיחת ענק. לא הגזמתם. הוא אמר מה שהרוב חושבים (ל"ת)
    דניאל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    55 5
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    בנצי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 35.
    נו ו.... (ל"ת)
    גיא 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 34.
    תתפלאו אבל אמר בקול את מה שכולם חושבים בשקט
    דפנה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    37 3
    הנה דעה לא פופולארית וכן יודעת שייצאו עליי במאה קמ'ש עכשיו. בסה'כ אמר את מה שכולם חושבים. אכלתם לנו את הראש עם מצעד הגאווה.. לא מעניין אף אחד.
    סגור
  • 33.
    גם אני דני קושמרו.
    כריש פטיש. 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    17 4
    אני שמח שהקהילה מקבלת לגיטימציה וזכויות שמגיעות לה. המצעדים צריכים להיות קצת יותר צנועים ופחות התרסה ואז תהיה להם יותר תמיכה ציבורית .
    סגור
  • 32.
    מצעד הגאווה
    רונית 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    12 6
    כל שנה מתקיים המצעד ולמדנו לחיות עם זה.השנה הפסטיבל הזה לא נגמר,מדברים על זה בלי סוף.ערב שישי,משפחה עושה קידוש,אבל הטלויזיה עובדת.הנושא הזה של מצעד הגאווה,לא חייב לבוא לידי ביטוי ערב שבת.בכלל ,הציבור המסורתי,הליברלי,המכבד כל אדם,מבקש להתחשב בו.
    סגור
  • אמת ויציב
    שי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אמא יהודייה ליברלית. ובהחלט מסכימה איתך בכל מילה . יש ילדים שצופים , קצת כבוד מעט בושה והכנעה. מצעד התועבה אין פה שום גאווה רק עוגמת נפש ומצעד פרובוקטיבי. מעט צניעות ואהבת חינם לא הרבה איש מעולם. שיעשו בחדרי חדרים מה שעושים. מדוע בהפגנתיות זולה, ומבייזת . איפה הגאווה ואיפה הכבוד?
    סגור
  • כמו שהתחשבו בקהילה הגאה עד עתה?
    לירון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 7
    כמו שיהודים מניפים דגלים ושרים עם ישראל חי, כך גם הקהילה הגאה שסבלה יותר מהיהודים בארץ.
    סגור
  • 31.
    בלהוציא דברים מהקשרם, הפעם זה התהפך על דני (ל"ת)
    התקשורת מתמחה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 30.
    יותר מעניין מסעותי עם דודתי דני קושמרו כל שבוע ? (ל"ת)
    סוניה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 29.
    גאווה עלק, על מה גאווה? (ל"ת)
    רפי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    28 3
    סגור
  • ???????????????????????????????? (ל"ת)
    ???? 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    באמת נימאס מכל המצעדים האלה שכל אחד יעשה בביתו כרצונו (ל"ת)
    בני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    34 3
    סגור
  • נמאס ממך (ל"ת)
    תישאר בבית הישן שלך 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 27.
    מצעד
    שילה הגדולה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 3
    יאללה,מצאתם שוב על מי ליפול? הבנאדם רוצה לסיים עבודה ולא משנה מה הנושא שלה,לא בא לו! מי אמר שהוא נגד?! וכן,בתקופה של במצעד לא מפסיקים לדבר על זה,צודק קושמרו,פעם,פעמיים,שלוש....זהו.חלאס.
    סגור
  • 26.
    בכלל לא נשמע כועס
    קשבנו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אולי כי מצעד הגאווה כבר לא צריך להיות חדשות???
    סגור
  • 25.
    לגיטימי
    ?? 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 1
    עם כל הכבוד לקהילת הלהטב מיום הגאווה זה הפך לשבוע הגאווה עכשיו זה חודש הגאווה ובעתיד זה תהיה שנת הגאווה(זה יהיה במקביל לשנת שמיטה). דני קושמרו לא אמר שום דבר פסול או פוגע, רק טען שהיה מספיק ממצעד הגאווה ואני אישית מסכים איתו. ותפסיקו לחפש את הגרדום בכל משפט של מישהו.
    סגור
  • זה לא שנת הגאווה ומילניום הגאווה כבר עכשיו? (ל"ת)
    "גאווה" 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    המצעד
    מוקיש 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    די באמת! למה חודש ולמה כ"כ הרבה מצעדים! כאווה לדור הזה כולו שלמד לקבל את השונה. מה עוד חסר להם? הם לא מופלים בשום דבר. אם רוצים לעשות מצעד בשנה, מין חג כזה בסדר, אבל לא כל השנה ולא כזה רעש. אין שום טעם לזה וכבר אין משמעות. אכלתם את הראש!!
    סגור
  • 23.
    לא הבנתי מה הבעיה (חוץ מזה שהיתה תקלהצטכנית)
    ששש 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הגאווה היא שמצעד הגאווה הופך לעוד אייטם לא מעניין...
    סגור
  • 22.
    לא רק דני קושמרו
    מציאותי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    14 3
    די כבר עם ההצגה המבישה הזאת - עשו מזה חג לאומי במציאות זה חג של הסוטים.!!!!
    סגור
  • על אנשים כמוך צריך להתרעם
    לירון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    לעשות הקפות עם בעל חיים מסכן זו לא סטייה? הילול דמות שלא קיימת זו לא סטייה? אפילו לאומנות היא סטייה (לא לאומיות, לאומנות).
    סגור
  • 21.
    האמת ,צודק.
    גדי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אם אתה רוצה להפוך למשהו שיהיה ''מקובל חברתית'',ב''נורמה'' מה שנקרא, אתה לא צריך ''לחגוג'' אותו ולתת לו תשומת לב מוגזמת. פשוט תהיה ויקבלו אותך. לעומת זאת, סגירת תל אביב וערים אחרות לצרכי המצעד רק גורמת לאנטגוניזם ולא לקבלה. אתה להט''ב -סבבה, בכיף אבל תהיה כמו כולם.
    סגור
  • 20.
    המצעד
    מוקיש 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    די באמת! למה חודש ולמה כ"כ הרבה מצעדים! כאווה לדור הזה כולו שלמד לקבל את השונה. מה עוד חסר להם? הם לא מופלים בשום דבר. אם רוצים לעשות מצעד בשנה, מין חג כזה בסדר, אבל לא כל השנה ולא כזה רעש. אין שום טעם לזה וכבר אין משמעות. אכלתם את הראש!!
    סגור
  • 19.
    ומה כבר אפשר לומר ? (ל"ת)
    אי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צודק שפיץ
    שי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 18.
    נכון באמת דיי. צריך לתת להם זכיות, נישואין,פונדקיות
    שפיץ 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 10
    צריך לתת להם זכיות ,לילדים,לנישואין,כול דבר שזוג אחר מקבל .אבל דיייי. אם הטירלול של המצעדים והקרנבל.בבית תעשו מה שבא לכם. גם זוגות סטרייטים לא מתגפפים ברחוב או עושים מצעדים פרובוקטיבים .דיי .
    סגור
  • לתת להם ילדים זו סכנה לילד
    פטיש ברזל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לתת להם ילדים ונישואין. הלו כאן זו מדינתו של העם היהודי. ובדת היהודית זה חטא שעבורו משלמים בסקילה. נכון אנחנו לא שם לפי התורה. אבל מעט כבוד למדינה לעם ולדת. תעשו זאת נגד המוסלמים. בכפרים לדוגמה תלכו ותפגינו בירכא. שם נירצחה בחורה בת 19 רק בגלל היותה לסבית. שם תעשו מצעדים. כי במדינת ת"א כבר כולם מתחנגלים ומנשנשיי כריות . אתם מבקשים הכרה תלכו איפה שאין ונגד ההכרה בלהטבים. שזה בכפרים הערביים. ירכא. כפר קאסם וג'לג'וליה או_אל_פאחם וכ"ו. אבל לא הפחד מהם שמא יזרקו אותכם מהגגות כלשונם ומעשייהם בפועל. שם תפגינו !!!
    סגור
  • לך לירכא
    מברג נחושת 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מזדהה עם ירכא יותר מאשר עם דמוקרטיה לך לירכא לא נבכה עליך
    סגור
  • זה כמו להגיד לחרדים שיתפללו בבית
    לירון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 7
    לזוגות סטרייטים לא הייתה הדרה מהציבור, אחרת אין ספק שהיו עושים מצעדים. כל קבוצה מוחלשת ראויה למצעד או חגיגה. אנחנו רוצים לתת להם לגיטימציה על כל הדורות שבגללם הם הרגישו מבוישים. אין שום בושה במה שהם מרגישים.
    סגור
  • מדויק (ל"ת)
    גאים בגאות ובגאים 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    צודק נמאס מהם כבר (ל"ת)
    שי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • נמאס משי היצור (ל"ת)
    שי ט 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    ממש הפתעה ?
    אבי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    באמת חושבים שכל המדברין , הנאורים שמדברים במדיה כמה חשוב כל מצעדי הגאווה הם בעד , אז תופתעו שאין להם ברירה והם מתישרים עם האווירה , וכן גם הם לא בעד ונמאס מהטמטום של מצעדי הסטייה בפרהסיה.
    סגור
  • 15.
    דני קושמרו מעניין לי ת נקודה בגוף שלא רואה שמש אף פעם. (ל"ת)
    יוס 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 14.
    באמת די למצעד הגאווה.!
    רחל 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 3
    כל אחד שיחיה את החיים שלו/שלה איך שרוצים .לא צריכים את כל המצעד הזה מיותר לחלוטין.
    סגור
  • 13.
    דני
    ציון 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחלה דני קושמרו גבר שבגברים עלה והצלח.
    סגור
  • 12.
    מצעד הגאווה
    איאי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אני לא מצליח להבין על מה הגאווה. מה זה המצעד ההזוי הצטרלל אנשים הזויים. גאווה? על מה? מהי מהות הגאווה..בושה במה הם מתגאים בזה שהם חיים עם אותו בן זוג. רואים את המצעד הענק ומתחילים להבין האם רוב הצעירים במצעד הם ממגסר הגאה ואם כן מצבנו לא הכי טוב או קי...הם חלק מחיינו עם מלוא הזכויות מקובלים חיים את חייהם כרצונם מכאן ועד מצעד גאווה..הצילה גאווה..מיותרת לגמרי אין להם במה להתגאות...במה?
    סגור
  • 11.
    את האמת מעייף גם את המוח שלי המצעד הזה.. קושמרו צודק
    ימני 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    11 2
    וזה לא שאני נגד הקהילה מה שעשו מהמצעד הזה זה מה שמעייף כבר חושב אולי כדי שהחרדים יעשו מצעד התורה והיהדות נגדי נראה כמה יסקרו את זה
    סגור
  • 10.
    דני קושמארו על המצעד
    מיקו 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    חחח אומר מה שהרוב חושב
    סגור
  • 9.
    מחמיא מאוד אל תתבייש בעמדותיך
    פפריקה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    10 3
    תקבלו את עצמכם ומספיק לכפות את עצמכם תהיו גאים בעצמכם ותניחו לאנשים לחיות את חייבם כי זהו כבר בא להקיא אתכם
    סגור
  • 8.
    יצא השק מהמרצע
    צורי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 4
    זה לא רק קושמרו זה רוב המנחים ומגישי חדשות ואקטואליה נצאס להם מהגועל של מצעדי גאוה שאין בהם שום גאוה רק סדום ועמורה ונגד התורה הקדושה
    סגור
  • 7.
    יום אחד השפיות תחזור .תודה לך דני . (ל"ת)
    פנחס 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 6.
    נמאסתם כבר להט"בים! זו האמת.
    להטבים מאוסים 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    15 3
    מיעוט שהשתלט על התיקשןרת
    סגור
  • 5.
    האם העובדה שדני קושמרו לא יוכל לומר את דעתו
    ש 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אומרת שאנו חיים בדיקטטורה של השמאל או בדמוקאטיה? מי הם באמת האנשים הליברלים שילחמו על כך שכל אחד יוכל להשמיע את דעתו - אני השמאל או הימין?
    סגור
  • 4.
    הוא
    אור 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 2
    צודק !!!
    סגור
  • 3.
    צודק
    שם 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    7 4
    עדר של אוכלים מאחורה לא מעניינים אף אחד חוץ מעצמם
    סגור
  • 2.
    מביש
    סימה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    קושמרו רוצה רק לפמפם לציבור על הרפורמה על הקואליציה. מאכזב לא צופה בו
    סגור
  • 1.
    אור לא מחמיא? תלוי לדעת מי! (ל"ת)
    אבריימי 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור