ויראלי

מגישת ערוץ 14 מסתבכת? "לא אמליץ עליהם"

מגישת חדשות 14 המליצה על מסעדה צרפתית במלון בו נפשה באילת ומיהרה להבהיר כי היא גם כשרה: "גילוי נאות, לא יושבת או אוכלת במקומות לא כשרים ולכן לא אמליץ עליהם, לא חסר מקומות טובים וטעימים ששומרים על כשרות"
מערכת ice |  2
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
מגי טביבי ממשיכה לגרוף מחמאות מכל עבר בקרב הקולגות מהערוצים האחרים כשהרייטינג של המהדורה, אותה היא מגישה עם מגיש רשת 13 לשעבר שרון גל, שובר שיאים. אבל על החיים הפרטים שלה לא יותר מדי אנשים יודעים ומכירים וזה מה שהיא עשתה אמש (שלישי) כשחשפה דעה שלה לגבי בילויים במסעדות.
עוקביה התעניינו מאוד בנושא הקולינרי והיא העלתה סטורי מחופשה במלון באילת שעל גביה שאלה של אחד העוקבים, שבגינה נאלצה להגיב בצורה חד משמעית מה ההשקפה שלה לגבי כשרות.
אחרי שהמליצה על מסעדת שף צרפתית בשרית בבית המלון בו נפשה, שהוגדרה על ידה ל"אוהבי הטעם והחך", היא מיהרה להבהיר שלמרות שזו מסעדה צרפתית, היא כשרה: "גילוי נאות, לא יושבת או אוכלת במקומות לא כשרים ולכן לא אמליץ עליהם, לא חסר מקומות טובים וטעימים ששומרים על כשרות".
על פי פרסום ראשון של גיל משעלי, כתב התרבות של מאקו, מגישת חדשות 14 והשחקן אביב אלוש ינחו את הטקס הממלכתי לציון 56 שנים לשחרורה ואיחודה של ירושלים בגבעת התחמושת.
רק בחודש שעבר מגי טביבי נבחרה להנחות את טקס הזיכרון הממלכתי לחללי ונפגעי פעולות איבה שהתקיים בהר הרצל ביום הזיכרון. אגב, התברר שטביבי בת ה-28 ממש לא עוצרת רק בתפקיד שהיא ממלאת כיום. על פי כתבת מאקו יפעת הללי, המגישה בכלל בודקת אפשרות להמשיך את התואר שעשתה ולעשות תואר שני באוניברסיטת תל־אביב.
בריאיון עם ice ליום האישה הבין-לאומי, התייחסה טביבי לזינוק של מהדורת החדשות בערוץ 14 ושיתפה את התחושות: "מרגש. אני מגישה את המהדורה לבד קרוב לשנה, חמישה ימים בשבוע, אבל עבודה קשה משתלמת. הצלחתי יחד עם הצוות שלי ליצור תוצר שהקהל נותן בו אמון וזו ההצלחה מבחינתי. מחמם את הלב לראות את זה קורה בתוך פרק זמן כזה קצר".
על עתיד הערוץ ואם הנתונים ימשיכו, אמרה טביבי כי "לא צריך להאמין, ערוץ 14 הוא עובדה מוגמרת להצלחה. הרייטינג מדבר בעד עצמו. ברדוגו, המהדורה, ינון, סגל וכל הצוות. הערוץ הפך היום לערוץ המדובר ביותר. לגבי המהדורה נשמח כמובן להתרחב לקהלים נוספים, אנחנו בסופו של דבר מספקים אלטרנטיבית איכותית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגי תמיד היתה אינפנטילית
    אדם 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועדיין היא בלתי נסבלת היא לא מצליחה לגדול, משהו בה כל כך עקום.
    סגור
  • 1.
    כשר אבל מסריח? (ל"ת)
    חיה ותן לחיות 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור