ויראלי

אלי פיניש חצה את הגבול? "מזעזע ולא במקום, לא מצחיק"

לאחר שחיקה את יגאל בשן ברשתות החברתיות, כוכב "ארץ נהדרת" סופג ביקורת חריפה: "אסור בשום פנים לצחוק על זה או על כל דבר שקשור לזה אפילו לא במרומז ולא כבדיחה"
מערכת ice | 
אלי פיניש (צילום ליאור נורדמן)
אין ספק שאלי פיניש נחשב לאחד החקיינים והקומיקאים האהובים בישראל, כבר 20 שנה שהוא חלק מהנבחרת של 'ארץ נהדרת' אבל גם הוא מצליח למרות היכולות האדירות שלו למשוך אש בגלל חיקוי כזה אחר, הפעם בשל חיקוי ליגאל בשן, הזמר המנוח שהתאבד בגיל 68 בלבד.
לפני מספר שנים בשן, שסבל מכאבים מתמשכים בגופו, נטל את חייו, אך בשבועות האחרונים פיניש צילם סרטון לרשת בו גילם את בשן ואמר לסוכנת ביטוח שעמדה לידו: "היי לכולם כאן יגאל בשן אני נמצא עם סוכנת ביטוח שאם היא הייתה סוכנת ביטוח בזמני, כנראה שהייתי בחיים".

התגובות לסרטון היו קשות: "מזעזע ולא במקום", "חלש ביותר ולא מצחיק". ב-TMI פורסמה תגובה של חולה במחלה בה חלה בשן ואמר לו: ״אחרי האירוע של יגאל בשן הייתי מאוד מטולטל רגשית. הכאבים היו בשיא. חשתי איתו הזדהות וגם תחושה של אני לא יכול יותר. הבנתי את המצוקה של יגאל בשן אני יודע איך זה לחיות עם כאבי תופת כשאף אחד לא רואה את זה וכולם רואים כביכול בחור גבוה בריא וחזק".
עוד מסר לו: "אני חושב שאם מישהו הגיע לרמה כזו של כאבים ושהוא החליט לשים קץ לחייו אחרי 2 ניסיונות התאבדות כושלים, אסור בשום פנים לצחוק על זה או על כל דבר שקשור לזה אפילו לא במרומז ולא כבדיחה. אנשים לא מבינים שזה פוגע ורק מחמיר את המצב הנפשי של מי שחי עם הכאב וזה יכול להביא לעוד אסונות של אנשים שמרגישים שמזלזלים בכאב שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה