ויראלי

דנה פרידר נוטשת ריאיון: זו השאלה לגבי יהודה לוי שגרמה לבלגן

"אם אפשר לדבר על הזוגיות עם יהודה לוי? מי אמר שאפשר? אבל באנו לפרמיירה, די. הוא בקו המשווה, מזניק איזה זוג. ביי" אמרה כוכבת הילדים והשחקנית ואז סיימה את השיחה עם הכתבת של מאקו
מערכת ice | 
דנה פרידר, יהודה לוי (צילום ערן לוי, טל גבעוני)
הזוגיות החדשה והנוצצת בין כוכבת הילדים דנה פרידר והשחקן יהודה לוי ממשיכה להסעיר את הביצה. אחרי ההכחשות והטענות שהם רק 'ידידים טובים', השניים התחילו לחשוף את הזוגיות שלהם לעיני המצלמות בלי להסתתר.
ללא לוי, פרידר הגיעה לפרמיירת הסרט של אקי אבני "כולם מחכים רק לי", ונשאלה על ידי כתבת מאקו על בן הזוג החדש וברחה באמצע הריאיון, שבתחילתו עוד הצהירה: "לא מבוהלת, מאוד מתרגשת להיות פה, מאוד".
מה דעתה על הסרט? "קרוב-רחוק, לקחתי השראה מדברים שאני רואה וגם ממקום אמביוולנטי, הכנסתי דברים שבעיניי הם יכולים להיות הבל-הבלים של המקצוע, אבל מצד שני גם הרבה הומור עצמי - ובשורה התחתונה להראות שלא כל הנוצץ הוא זהב, בסופו של דבר כולנו ילדים עם חלום. אבל אם החלום הוא נוצץ - אז זה חזק ממך".
פרידר המשיכה וסיפרה: "כל התקופה של כל השנים מאז שאני עובדת מגיל מאוד צעיר - מעולם זה לא היה נוצץ אבל תמיד החלום היה מאוד חזק. אם אפשר לדבר על הזוגיות עם יהודה לוי? מי אמר שאפשר? אבל באנו לפרמיירה, די. הוא בקו המשווה, מזניק איזה זוג. ביי". ואז סיימה את השיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה