שיווק ופרסום

יהודה לוי גאה: דנה פרידר קטפה קמפיין ענק

דנה פרידר חשפה באופן רשמי את הזוגיות עם יהודה לוי, והתפנתה לצילומי קמפיין חברת הקוסמטיק והטיפוח PAYOT PARIS הצרפתית (פאיו) המיוצגת על ידי לילית קוסמטיקה, אחרי שנבחרה לפרזנטורית שלו שנה חמישית ברציפות
מערכת ice |  1
דנה פרידר (צילום שי פרנקו)
דנה פרידר, השחקנית והיוצרת, נבחרה זו השנה החמישית להוביל את קמפיין חברת הקוסמטיק והטיפוח PAYOT PARIS הצרפתית (פאיו) המיוצגת על ידי לילית קוסמטיקה, אליו ערכה אתמול (שני) צילומים.
בנוסף, בימים אלה מצטלמת דנה לתפקיד הנשי הראשי של סדרת "הטבח" בעונתה השנייה, בתפקידה היא בת זוגו של גל תורן, ואת אביה משחק בסדרה מוטי רייפ, עוד לצדה בסדרה גורי אלפי ויעל אלקנה. בנוסף, דנה משחקת בימים אלה בהצגה המקאברית "הסוף" לצדו של עידן אלתרמן בצוותא. בקרוב דנה פרידר תצטלם לקמפיין   חדש של PAYOT.

כזכור, אחרי למעלה מחודש של שמועות רבות על זוגיות בין פרידר ליהודה לוי, השחקנית שמה סוף לשמועות ואישרה כי הם אכן נמצאים בזוגיות, זאת לאחר שבראיון ל-YNET היא חשפה: "משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי. מעבר לזה יש פה שניים בסיפור".
עוד הוסיפה כי "אני יכולה לדבר עליי שאני קצת מדחיקה את העליהום כדי להתרכז במה שחשוב ולא בחיצוני. זה גם יכול נורא להחמיא ולהצחיק וכמו כן להיות מוגזם באותה נשימה, אז מה שבטוח זה לא לקחת את התגובות של הבחוץ יותר מדי ברצינות כדי לאפשר שפיות במרחב האמיתי והלא וירטואלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יהודה לוי יוצא עם כל הדפוקות מקדם אותן ואחכ הן בועטות ב (ל"ת)
    ייכ 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור