ויראלי

יעל בר זוהר שבורה: "פחד חרדה, מתי זה ייגמר?"

המגישה מתקשה להתמודד עם המצב המתוח במדינה: "אני מחבקת את תושבי הדרום חזק חזק. מחזקת את צה"ל שיעשה את כל מה שצריך. מודה על כיפת ברזל. ומתפללת כבר לשקט. אבל לשקט אמיתי. הלוואי אמן"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
אחרי שאמש (רביעי), בפעם הראשונה מאז שמבצע 'מגן וחץ' יצא לדרך, הירי של הקטות מרצועת עזה התרחב מגבולות עוטף עזה ויישובי הדרום והגיע עד המרכז, כולל לתל אביב שם הושמעו אזעקות, הכוכבים הגרים במרכז גם נקלעו לפניקה.
המגישה האהובה יעל בר זוהר העלתה פוסט בצל האזעקות במחצית הארץ וכתבה: "פחד. חרדה. אזעקות. בהלה של כולנו הורים / ילדים/ זקנים. ואני רק חושבת על תושבי הדרום. איך אפשר לחיות במציאות הזאת ולהישאר שפויים? לגדל ילדים תחת האזעקות וה'בומים'? והכי מדכא שאין תשובה למתי זה ייגמר".

עוד היא הוסיפה: "ואיך. מחבקת את תושבי הדרום חזק חזק. מחזקת את צה"ל שיעשה את כל מה שצריך. מודה על כיפת ברזל. ומתפללת כבר לשקט. אבל לשקט אמיתי. הלוואי אמן", וזכתה לשלל הודעות מחזקות.
במהלך כמעט שלוש שעות בשעות הצהריים אמש, הופעלה התרעה בעיר תל אביב ובמרחב גוש דן, כאשר תושבי ראשון לציון גם הודיעו כי במרחב שלהם נשמעה אזעקה. הירי כבר הגיע עד אשדוד ואשקלון לפני כן וכעת מגיעה אפילו צפונה מכך..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה