ויראלי

גל גדות במסר מפתיע לנועה קירל: מה חשבה על השיר?

מי שהפתיעה עם פרגון אחרי תקופה של שקט מבחינת תגובות על מה שקורה בישראל או שקשור לישראל היא גל גדות. הכוכבת ההוליוודית העלתה סרטון קצר מהשיר של הזמרת וכתב באנגלית: "יש לנו יוניקורן". היא גם תייגה את הזמרת ואת כאן 11 שהעביר את השידור החי
מערכת ice | 
נועה קירל, גל גדות (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי, Jimmy Kimmel Live)
כשהיא במקום השישי בתחזיות המוקדמות לזכות בתחרות בכלל, נועה קירל עברה אמש (שלישי) בהצלחה את חצי הגמר הראשון והעפילה למשדר הגמר שייערך ביום שבת, ה-13 במאי. הנציגה של ישראל נתנה ביצוע מרהיב והייתה בין 10 העולות מחצי הגמר הראשון.
מי שהפתיעה עם פרגון אחרי תקופה של שקט מבחינת תגובות על מה שקורה בישראל או שקשור לישראל היא גל גדות. הכוכבת ההוליוודית העלתה סרטון קצר מהשיר של הזמרת וכתב באנגלית: "יש לנו יוניקורן". היא גם תייגה את הזמרת ואת כאן 11 שהעביר את השידור החי.
בן אל תבורי פרגן: "אלופת העולם", אנה זק הראתה שהיא ממש לא יריבה וכתבה: "וואו מטורפת", גם אגם בוחבוט כתבה לה: "וואו, אלופה". הרשת התמלאה בפרגונים של לא מעט אמנים להצלחה של קירל.
קירל החלה את הנאמבר שלה בסביבות השעה 22:45 וסיפקה שואו שגרם לקהל במקום לצאת מגדרו ולמחוא כפיים סוערות בעקבות הנאמבר המצוין, אלא שיחד עם זאת היה מי שנשמע לו שהנציגה הישראלית מעט זייפה בחלק מהשיר. היא גם הגרילה שיבוץ בחלק השני של הגמר.
בכל מקרה, ‏נועה קירל אמרה אחרי ההכרזה על העלייה לגמר: "אין התרגשות כזו. הרגשתי כל אחד ואחת מכם איתי. מבטיחה לעשות הכול כדי להמשיך לשמח את עם ישראל גם בגמר הגדול"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה