ויראלי

גרושתו של אייל גולן בחשיפה לא שגרתית: "זה מפריע ומבאס"

דניאל גרינברג, החליטה לעזור לעוקבת ששאלה: "איך אין לך סימני מתיחה בבטן מההריונות?". התגובה של גרינברג הצליחה לרגש עוקבים רבים
מערכת ice |  5
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
דניאל גרינברג עשתה מספר סטוריז בסגנון "שאלות - תשובות". באחת מהשאלות, עוקבת החליטה לשאול אותה: "איך אין לך סימני מתיחה בבטן מההריונות?". גרינברג החליטה לא להיות אדישה לשאלה והסבירה שגם לה יש סימני מתיחה. גרינברג אפילו סיפקה תמונה והצליחה לרגש עוד יותר.
גרינברג ענתה וכתבה: "קודם כל, יש לי סימני מתיחה, נכון, כשהם מופיעים זה מעט מפריע ומבאס - ואחרי הלידה זה נראה לא אסתטי. אבל לומדים לחיות ולקבל אותם, ועם הזמן מתרגלים אליהם ומבינים שהם נוצרו מפלא הבריאה".
גרינברג הוסיפה והסבירה שהיא שלמה עם איך שהגוף שלה נראה: "היום אני שלמה איתם ומקבלת את זה שאין לי גוף של ילדה בת 20, ושהבאתי שתי נשמות לעולם - ובכל פעם שאני מסתכלת עליהם, אני מודה לאלוהים ולא נתקעת על זה". גרינברג שיגרה מסר מעודד לגולשת וביקשה ממנה "לקבל אותם (את סימני המתיחה) בזרועות פתוחות".

קרדיט: אינסטגרם של דניאל גרינברג
גרינברג כבר התייחסה בעבר אל סימני המתיחה שמצליחים להטריד נשים רבות בפוסט ששיתפה באינסטגרם. בפוסט ההוא היא הגיבה על סימני המתיחה שהופיעו לה בהיריון עם מיאל: "סימני החיים! עם כל סימן אני חיה בשלום, מסתכלת עליהם במראה, ואומנם אין כמו בטן חלקה - אבל תוך שניות אני מודה לאלוהים גם על הסימנים האלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    זוג מאוס
    לילך 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום צריך לשמוע עליהם
    סגור
  • 4.
    דניאל
    נירה 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לדניאל המדהימה שמקבלת בהבנה את סימני הלידה . מעל 20 שנה חלפו מאז הושחט גופי בעקבות לידת ביתי המקסיממממה. אני עדין מתלבטת אם לנתח את הבטן וחולמת על חולצת בטן . הסימנים מבעסים מאוד ויש גברים שבוגדים באשה לאחר לידה
    סגור
  • 3.
    וואו וואו וואו
    RZ 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו תשובה מאלפת , פלא הבריאה וואו אני המום ... גם פלא הבריאה היה כשנכנסת להריון רגע לפני הגירושים מהערס? כי רצית אח לבן שלך? או כי רצית כסף גם לבן השני שלך?
    סגור
  • 2.
    איכס
    אלי 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גן להישאר אנונימית זה בסדר דניאל מה הפחד.חלאס לחפש כותרות בכל מחיר
    סגור
  • 1.
    יש הרבה נשים שעברו מספר הריונות ולידות ואין סימני מתיחה
    לי אין 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ובלי קשר, זה לא משהו שצריך להתבייש בו או להתבאס. היופי האמיתי מגיע ממה שיש בתוכינו, לא מהחיצוניות שלנו. החיצוניות יכולה רק להוסיף על מה שיש בפנים. הגיע הזמן שנשים יפנימו ויהיו גאות בגוף שלהן. וזה בכלל לא משנה אם רזה או שמנה. נמוכה או גבוהה וכו,,, כל ההתעסקות הזאת עם המראה כל כך מיותרת ושיטחית.
    סגור