ויראלי

הזוי: גבר נמצא כפות ביער לאחר "משחק סקס שהשתבש"

גבר בן 51 שנותר קשור ביער בעקבות משחק סקס שהשתבש, נמצא על ידי רוכב אופניים וצייד שעברו במקום ושמעו את צעקותיו לעזרה. הוא נקשר על ידי אישה אותה הכיר באינטרנט שנמלטה מהמקום בפתאומיות אחרי שיחת טלפון מסתורית שקיבלה
מערכת ice | 
יער אודם (צילום דב גרינבלט)
דיווחים דרמטיים במיוחד הגיעו היום (ראשון) מגרמניה, לאחר שמשטרת גרמניה טוענת כי גבר בן 51 שנותר קשור ביער בעקבות משחק סקס שהשתבש, הצליח להימלט לאחר שרוכב אופניים וצייד שעברו במקום בו הוא נקשר לעץ ונותר שם לבדו כשהוא בלי מים, אוכל, או כל דבר כזה או אחר, שמעו את צעקותיו לעזרה וחילצו אותו מהמקום.
משטרת גרמניה מסרה כי האיש התגלה קשור לעץ ביער בזמן שהוא לבוש במלואו, אך קשור בחוזקה בחבלים, וכן גרביונים על ראשו, כאשר כל האירוע בחמור התרחש ביער סמוך לעיירה בואקבורג שבגרמניה ביום רביעי האחרון.
עוד מסרה המשטרה כי האיש נקשר לעץ על ידי אישה אותה פגש באינטרנט. לאחר שאותה אישה קשרה אותו היא קיבלה שיחת טלפון מסתורית ונמלטה מהיער בפתאומיות, כשהיא מותירה את הגבר במצב של חוסר אונים מוחלט.
אותו גבר בן 51 לא נפגע מהאירוע, לא נזקק לטיפול רפואי, ואף סירב למסור למשטרה פרטים על אותה אישה. המשטרה פתחה בחקירה נגדה בחשד לאי מתן סיוע ושלילת חירות של אדם אחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה