ויראלי

רומן זדורוב שוב תחת הזרקור: "שלא תודה בעוד דברים"

מספר שבועות לאחר הזיכויף רומן זדורוב כבר נצפה מבלה בכמה מקומות, והפעם הוא מגיע למופע הסטנד-אפ של גיורא זינגר. זינגר לא יכל כמובן לפספס את ההזדמנות לפנות לזדורוב - האם הוציא ממנו מידע חדש?
מערכת ice |  2
רומן זדורוב (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
לפני מספר שבועות כל המדינה לקחה (חצי) הפסקה מהבלגן סביב הרפורמה המשפטית והתמקדה בנושא אחר ומשפטי לא פחות, שעבר בעורקיה קרוב ל-16 שנה: משפט רומן זדורוב. כידוע זדורוב כבר זוכה וכעת הוא מנסה לחזור לחייו הרגילים ככל הניתן, ואיך אפשר לעשות זאת יותר טוב אם לא בהופעת סטנדאפ.
בסוף השבוע הסטנדאפיסט גיורא זינגר, המזוהה בארץ בדרך כלל עם קהל יוצא ברית המועצות, זכה לאורח מיוחד במופע שלו - זדורוב ורעייתו. גיל מישעל האלה קטע קצר שצולם מהאירוע בו שומעים את זינגר משוחח עם זדורוב ואומר לו שלא ישאל אותו דבר כדי שלא יפליל את עצמו.
לאחר מכן הוא מחמיא לאשתו של זדורוב, אולגה: "את אישה מדהימה, אשתי לא הייתה מחכה לי 16 שנים אין סיכוי". לכך הוא הוסיף כי בטח אולגה נותנת לו תקופת "גרייס", אך שלא יהיה לו ספק כי בקרוב כבר יצטקך לעשות כלים, ואף מתח אותו ואמר שלא יהיה א"ק, אלא א"כ - אחראי כלים.
ואם כבר בא"ק עסקנו, נזכיר כי אולה קרבצ'נקו נמצאת בימים אלו בתחילתו של משפט חדש, הפעם מטעמה. קרב'צנקו תובעת מספר גורמים, בהם עו"ד של זדורוב ויוצרי הסדרה "צל של אמת", על כך שהשחירו את שמה והרסו את חייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רוסי נוכל
    אבי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רוסי נוכל
    סגור
  • 1.
    הרוצח בסטנד אפ צוחק אוכל כמו חזיר (ל"ת)
    טאי י אי אי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור