ויראלי

אנה זק נשברת? כוכבת "הישרדות" בזוגיות עם האקס

רועי סנדלר נתפס צמוד לכוכבת "הישרדות" בעונה האחרונה ברשת 13, ספיר קשתי. השניים נצפו אמש בהופעה של אודיה בלייב פארק בראשון לציון, ונראה שהם קרובים מתמיד. במהלך ההופעה סנדלר עמד צמוד צמוד לקשתי, חיבק אותה והשניים התלטפו לא מעט
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אין שום ספק ש-2022 חייכה לאנה זק. הזמרת ששברה את כל המחסומים, הביקורות והספקנים, הגיעה רחוק ודורגה גבוה במצעדים והוציאה להיטים שאפילו הולידו לה שיתוף פעולה מעניין עם אביב גפן. כעת, קצת אחרי ש-2023 יצאה לדרך, היא סיימה לאכזבתה את הקשר הזוגי הארוך שלה עם בן הזוג רועי סנדלר שכבר נראה שממשיך הלאה.
כוכב הרשת נתפס צמוד לכוכבת "הישרדות" בעונה האחרונה ברשת 13, ספיר קשתי. השניים נצפו אמש (שבת) בהופעה של אודיה בלייב פארק בראשון לציון, ונראה שהם קרובים מתמיד. במהלך ההופעה סנדלר עמד צמוד צמוד לקשתי, חיבק אותה והשניים התלטפו לא מעט.
אחרי יותר משלוש שנים של זוגיות פוטוגנית הזמרת והדוגמנית ובן הזוג חוו משבר בזוגיות שלהם ואפילו כרטיסי הטיסה שהזמינו לתאילנד בוטלו לאחרונה. הם היו אמורים לטוס אחרי שמופעי הפסטיגל היו מסתיימים.

המקורבים של הזוג מסרו ל-TMI: "במקרה שלהם זאת סיטואציה וטיימינג מורכבים במיוחד כי היא נמצאת רוב הזמן בפסטיגל, כך שקשה להם למצוא זמן לנסות לשבת ולגשר על הפערים שהם חווים כזוג, מקווים שיתגברו על המשבר, הם עדיין ביחד ומוקדם מדי לדבר על פרידה, זה ממש לא שם עדיין". 
זק כתבה: "איך אפשר להתחיל? באמת... השנה הזאת היא כל מה שחיכיתי לו כל השנים האלה.  זאת הייתה שנה ממש מיוחדת בשבילי, שנה של התגשמות של מלא חלומות שלי, שנה שאני בטוחה שלא אשכח שלימדה אותי שהכול עוד אפשרי".
 
עוד הוסיפה: "התמונה הזאת שבחרתי זו התמונה הראשונה מ-2022 עוד כשלא היה לי מושג קטן מה הולכת להביא איתה השנה השובבה הזאת. אז זהו, רק עצרתי רגע להגיד תודה ענקית מתוך הלב לכולכם ולהריץ לי את השנה המופלאה הזאת מול העיניים (כשאני בשמלה של הנסיכה אנה) וסתם לחייך לי".
לסיום ביקשה: "בהזדמנות הזו אאחל לכם ששנת 2023 תביא איתה רק דברים טובים ומדויקים עבורכם, שגם את הרע שתמיד איכשהו מופיע תהפכו לטוב שתיהנו מכל רגע ורגע ותעופו על עצמכם. אוהבת אתכם בכל ליבי שלכם לתמיד, אנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא כל כך מושלמת
    רפי פרץ 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שבתוך דקה וחצי מהרגע שהיא תחליט יהיה לה בן זוג. לא הייתי דואג לה יותר מדי :) מאחל לה שתמשיך להצליח בכל אשר תעשה.
    סגור