ויראלי

מעיין אדם חושפת בכאב: "עברתי לידה קשה ומסוכנת"

מעיין אדם חשפה בכאב את הרגעים הקשים שלה מלידת בתה הבכורה: "עברתי רגעים מותחים בלידה קשה ומסוכנת. אני עייפה, כאובה ומאושרת מאי פעם"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם, מגישת הטלוויזיה וכוכבת הריאליטי, ילדה בשבוע שעבר את בתה הבכורה, לה ולבן זוגה יובל צלנר, כשהשניים אף חשפו כבר את שמה בפני העולם - תבור. בסוף השבוע האחרון שיתפה אדם בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה על הלידה הקשה שעברה עליה, ואת הפוסט הקדישה לפרופסור יריב יוגב, הזכור לכולנו מתוכנית הדוקו-ריאליטי "בייבי בום".
יומיים לאחר מכן, אתמול (שבת), העלתה אדם סטורי נוסף שבו היא תיעדה את עצמה מניקה, ובו ציינה את הכאבים והעייפות שמלווים אותה בימיה הראשונים כאימא. אי אפשר לסיים את הפרק הזה בלי תודה ענקית לפרופסור יוגב, המלאך השומר שלי", כתבה תחילה אדם, על רקע תמונה שלה מחדר הלידה עם פרופסור יוגב.
אדם הוסיפה: "הוא ליווה אותי בכל ההיריון, וגם ברגעים המותחים בלידה קשה ומסוכנת שהסתיימה, ברוך השם, באושר גדול בזכות כל הצוות הנפלא. האמת שהוא טס לחו"ל כמה ימים קודם, וכל הסופ"ש ההוא הייתי במתח לא ללדת בלעדיו. אז, בדיוק בשעה שהוא נחת בנתב"ג, התחיל הציר הראשון. גם תבור חיכתה לו", ציינה בסיום. בהמשך, העלתה אדם סטורי נוסף על רקע צילום שלה בזמן שהיא מניקה, בו היא כתבה: "וככה, ימים ולילות, עייפה, כאובה ומאושרת מאי פעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה