ויראלי

נטלי דדון נגד כולן: "כותרות הופכות פייק לעובדה"

נטלי דדון בעד דחיית חוק האיזוק האלקטרוני בניגוד לשאר הסלבס: "יש חורים בחוק שהוגש. הסתכלתי, בחנתי, קראתי, יש בו בעיות. עובדים על תיקונים ושיפור כדי שהחוק יעלה במתכונת טובה יותר. טובה יותר לי? אני בעד. טובה יותר לנשים? עוד יותר בעד. ואני גם קוראת מפה לכל חברי הממשלה, צריך עוד"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
המדינה ממשיכה להקרע סביב ההפגנות ואפילו סביב חוק האיזוק האלקטרוני למניעת אלימות במשפחה אשר אתמול (רביעי) נפל בכנסת בהובלת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בעוד רבים מהסלבס מחו על ההחלטה וזעמו, נטלי דדון סיפקה זווית מרעננת מכיוון אחר שמגבה את השר.
“בימים האלה שכותרות הופכות פייק לעובדה, אני בודקת!", כתבה דדון. "אני בודקת כל משפט שאני רואה, אני חוקרת ואני חוזרת על זה שוב ושוב. אני בוחרת לעצב את הדעה שלי ולא להיות מעוצבת או אחרי איזשהו עדר".

כמו כן הוסיפה:“אני לא מאמינה כבר לאף אחד, סורי. וגם המקורות התקשורתיים בסוף הרוב מתברר לי שמביאים לי את הפסיק ולא את העיקר. כולנו מסכימים שחוק האזיקון חשוב? הוא לא בוטל, הוא נדחה! שאלתי, שאלתי למה. למה חוק כל כך חשוב לא עובר? עכשיו מידית. הרי ברור לנו שבטחון הנשים מעל הכל".
עוד טענה: “הוסבר לי שיש חורים בחוק שהוגש. הסתכלתי, בחנתי, קראתי, יש בו בעיות. עובדים על תיקונים ושיפור כדי שהחוק יעלה במתכונת טובה יותר. טובה יותר לי? אני בעד. טובה יותר לנשים? עוד יותר בעד. ואני גם קוראת מפה לכל חברי הממשלה, צריך עוד. אזיק אלקטרוני עד כמה שהוא חשוב והוא חשוב, לא מסייע לנשים שחיות תחת אלימות כלכלית וחוששות לעזוב את הבעל. אזיק אלקטרוני גם לא מסייע לנשים שנאלצות לקחת את הילדים שלהם ולהיות מטורטרות במקלטים שהחיים שם לא פשוטים".
לסיום כתבה בסטורי באינסטגרם שלה: “אזיק אלקטרוני גם לא מסייע כאשר כח האדם במשטרה לא מספיק, הוא לא עומד בכמות התלונות והקריאות והם נאלצים להגיע אחרי חצי שעה. זה כבר לא יעזור לה. אז חייב יותר, חייב עוד סיוע, עוד עזרה.”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה