ויראלי

שטראוס ממשיכה לסבול מערוץ 14? "לא עושה איתם עסקים"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, המשיך את המחאה של ינון מגל: "אדוני, אני גמרתי עם המילקי! שטראוס מחרימה את 14. לא עושה איתם עסקים", יריב אופנהיימר השיב לו: "יש הגדרה לנסיון סחיטת כסף מעסק באמצעות איומים וניסיון לפגוע בו, קוראים לזה דמי חסות, פרוטקשיין"
מערכת ice |  1
שטראוס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, freepik)

רק לא מזמן, חברת תנובה סיימה את החרם שלה על ערוץ 14 ומגישי הערוץ מיהרו להחמיא לחברה מהגדולות במשק שהצטרפה לכלל המפרסמים בערוץ, אלא שנראה ששטראוס לא כל כך מעוניינת ליישר את ההדורים ועל כן ינון מגל, מהמגישים הבולטים של הערוץ מביע זעם וכעת עוד מגיש בכיר מצטרף אליו.

המגיש אראל סג"ל כתב: "אדוני, אני גמרתי עם המילקי! שטראוס מחרימה את 14. לא עושה איתם עסקים", יריב אופנהיימר השיב לו: "יש הגדרה לנסיון סחיטת כסף מעסק באמצעות איומים וניסיון לפגוע בו, קוראים לזה דמי חסות, פרוטקשיין. לא הולם אותך. *מעולם לא דרשתי משלמה ארצי שקל, ואין דין ציות אחד לקמפיין אגרסיבי ואלים".
מגל צירף תמונה של מקרר בסופרמרקט וכתב בציוץ שהעלה לטוויטר: "זה נמשך: שטראוס מחרימים את צופי ערוץ 14, צופי ערוץ 14 מחרימים את שטראוס. אגב, עדכנתי בעבר ומעדכן שוב: תנובה כן מפרסמת בערוץ".

יריב אופנהיימר יצא נגד המגיש וכתב: "פרוטקשיין: דורשים כסף משטראוס או שישרפו לה את העסק. תנובה הסכימה לפרסם ב-14 אז לא נוגעים בה", לאחר מכן טען בנוגע להשוואה של צייצן אחר: "אף אחד לא דורש מאמנים את הכסף שלהם".

מגל כתב: "היוש חברת שטראוס, הבנתי שאתם עולים בקמפיין בערוצי התעמולה 12 ו13 ולנו אתם מציעים קמפיין בעלות של 7000 שקל, כלומר אתם מזלזלים בנו, משפילים אותנו, ויורקים עלינו. וברור למה.. אז איך אומרים בצה"ל: יחס גורר יחס. אני לא קונה יותר מוצרים של שטראוס. לא מילקי, לא גבינות, לא כלום. ביוש".

לאחר מכן הוא שיתף שורה של הודעות שקיבל בנוגע לשטראוס וכתב: "מבול של הודעות בפרטי של חרם על שטראוס. אתם גוף פוליטי שמחרים את ערוץ 14? אז אנחנו נחרים אתכם! הכסף שלכם לא ישבור אותנו!".
הוא המשיך לשתף את ההודעות שקיבל והתעכב על אחת שסיפרה על חרם משפחתי גדול במיוחד: "אנשים התחילו להחרים את שטראוס בעקבות החרם של החברה על ערוץ 14".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 14 הסתבך?'- אני לא
    שולה מעפולה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגיטימי בעיניי שכאשר חברה טייקונית מחליטה להחרים ערוץ טלויזיה שמייצג ומשרת ציבור שלם, תיענה באותה מטבע. גם אם ערוץ 14 הסתבך, אני החלטתי להחרים את שטראוס ולא קונה יותר מוצרים שלה. למה שלא תכתבו שחברת שטראוס היא זו שצריכה להסתבך כשהיא מחרימה אחרים?
    סגור