ויראלי

בן אל תבורי יודע? אמא שלו בנתק מהנכד תו פרינס

אחרי שכבר השלים עם אביבה אמו, בן אל שוב בסכסוך ונראה שלסבתא יש חסך נוסף לגבי הנכד תו פרינס: "לצערי אני עדיין לא רואה אותו, ולא בגללי", ומה היא חושבת על סטטיק?
מערכת ice | 
בן אל תבורי ודני לוי (צילום אינסטגרם)
הבן הצעיר לבית תבורי, בן אל קפץ יחד עם בת זוגו דניאל לוי לביקור בישראל בתחילת 2023, ארבעה חודשים אחרי שארז כזכור את חפציו ועזב את ישראל לטובת מיאמי יחד עם זוגתו, שהיא במקרה הסטייליסטית של קים קרדישיאן.
אבל אחרי פרשת ההקלטות הסוערת והריחוק מבנו תו פרינס כבר החלו להשכח, היה נראה שתבורי כבר שם סכסוך אחד מאחורה ומדובר באחד המתמשכים והמתוקשרים שבהם עם אמו אביבה תבורי, אבל אם לשפוט על פי הסטוריז שהעלתה לפני כחודש האמא השמחה, נראה שלא כך פני הדברים.

תבורי התייחסה ב-TMI לחתול השחור שעבר ביניהם: "וואו, חתול שחור זה נקרא? לא. כמו בכל משפחה, לפעמים יש ויכוחים, ריבים, לפעמים לא מדברים. לכל אחד יש מה להגיד, אנחנו לא מדברים כרגע. ישראל זאת ישראל. אין מה לעשות, זאת המדינה שלנו עם הטוב ועם הרע". 
העבודה של בנה על אלבום בזמן שסטטיק כבר יופיע לבד: "שיגידו לי, אני לא יודעת איך ההרגשה. יש לפעמים דברים שצריך לחכות ולעשות אותם כמו שצריך ויש דברים שעושים מהר. מי אני שאשפוט? בהצלחה. סטטיק בחור מהמם. הנכד תו פרינס? לצערי אני עדיין לא רואה אותו, ולא בגללי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה