ויראלי

גרושתו של אייל גולן רומזת לקאמבק? זו התשובה המפתיעה שלה

דניאל גרינברג הסבירה אחרי הווידאו שלא הותיר מקום לספק: "הסבירה: "כשאני מסתכלת בגלריה אתמול ורואה שאין כלום מאתמול חוץ מהתמונה הזאת שצילמנו למיאל כדי שתרגע עם הבייביסטר"
מערכת ice |  3
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)

הבילוי הביתי האחרון של דניאל גרינברג והגרוש שלה, אייל גולן, יחד עם שני ילדיהם המשותפים לפני כמה שבועות, ככל הנראה לא היה מקרי ותמים כמו שאפשר לחשוב, כאשר גם אמש (שישי) השניים חגגו ביחד, אבל הפעם בצורה שלא משאירה מקום לספק.

גרינברג וגולן התארחו במסיבה של הדי ג'יי המפורסם עופר ניסים ורקדו מחובקים ברחבה, צמודים מתמיד ואפילו שוב נראים מאוהבים. השניים תועדו על ידי אחד האורחים ונראה שזה לא מנע מהם ליהנות מהרגע.
 



גרינברג כנראה הבינה את הבאזז שמתחולל ברשתות החברתיות וכתבה בסטורי שהעלתה עם גולן: "תעשה גלח אבושי", ולאחר מכן הסבירה: "כשאני מסתכלת בגלריה אתמול ורואה שאין כלום מאתמול חוץ מהתמונה הזאת שצילמנו למיאל כדי שתרגע עם הבייביסטר".

עוד היא כתבה בסטורי בו נראה גולן עם פאה מודבקת לראשו כתחפושת וגרינברג עם נזם באפה: "זה עבד - היא באה למיטה בבוקר ושאלה בחיול 'אמא היית עם אבא במסיבה?', 'כן יפה שלי', 'גם אני רוצה מסיבה', שרופההה".
רק לפני 9 ימים, בחגיגות פורים בפוסט לאינסטגרם שלה, גרינברג העלתה תמונה של גולן ושלה מחובקים עם ילדיהם וכתבה: "גוזלים שלנו, שתהיו לנו בריאים ושמחים אבא ואמא כאן תמיד כדי לעטוף, לחבק ולצעוד איתכם את דרך החיים, חג שמח ומבדח ושתמיד נהיה בשמחות".

רק לפני כחודש הם נתפסו בבילוי זוגי, בלי הילדים המשותפים שיכולים להוות תירוץ לקרבה, כנראה שיהיה להם יותר קשה להסתיר. אמש (שלישי) אשתו של הכדורגלן ערן זהבי, שי זהבי, חגגה בערב יומולדת באחד הבארים בתל אביב והשניים הגיעו לשם ביחד.
 
יחד עם זאת, הם לא סיימו את הערב ביחד וכל אחד פנה לדרכו לאחר סיום האירוע. בעוד שאייל המשיך מיום ההולדת לביקור בסט צילומי הקליפ של בנו ליאם שנערכו בסמוך, דניאל נשארה במסיבה ולאחר מכן המשיכה לביתה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמה היא מסכנה אף אחד לא רוצה אותה כבר מה קרה?
    אזרח 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה היא מתחננת לאייל ואייל בורח מזה מסכנה היא פשוט נואשת נשאר לה רק אייל חחחחמהבולה היא כבר לא מציאה בחוץ זה מה שקורה כשרודפים רק אחרי הכסף ולא השכל טיפשה.
    סגור
  • 2.
    חמודים
    הלוואי 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הלוואי ותחזרו..אין מציאות בחוץ .רק אינטרסים.בהצלחה חמודים
    סגור
  • 1.
    אוי ואבוי. הגנים של הדוחה השתלטו על הילדים (ל"ת)
    ליאה 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור