ויראלי

אביב גפן זועם: "יום האישה ביום הבושה בישראל"

לרגל יום האישה הבינלאומי ועל רקע הרפורמה המשפטית, אביב גפן תוקף: "אני מנוהל על ידי אישה ואמא ושירה שנתנו לי דוגמא חזקה וחשובה, דווקא היום צריכים להילחם על הקול הנשי ולדאוג שלעולם לא יקטינו אותן"
מערכת ice |  2
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')
לרגל יום האישה הבינלאומי שחל היום (רביעי), בצל הרפורמה המשפטית בישראל, אביב גפן, אחד הזמרים המצליחים בישראל, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא זעם על כך שאין מספיק ייצוג נשי בכנסת, וכי דווקא בזמנים אלו, צריך לדאוג לקול הנשי ולדאוג שלעולם לא יקטינו אותן.
בסטורי העלה גפן לחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "יום האישה שמח דווקא ביום הבושה בישראל. צריכים ייצוג נשי בכנסת שיהיה שוויוני לגברים, והזדמנויות שוות. אני מנוהל על ידי אישה ואמא ושירה שנתנו לי דוגמא חזקה וחשובה, דווקא היום צריכים להילחם על הקול הנשי ולדאוג שלעולם לא יקטינו אותן".
כזכור, לפני כשבוע התייחס אביב גפן לפיטוריו של סגן השר במשרד ראש הממשלה אבי מעוז, שהחליט לסיים את תפקידו ולהתפטר כאקט של מחאה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, אביב גפן לא הסתיר את ההתלהבות מהמהלך של אבי מעוז, שהחליט כאמור להתפטר מהממשלה כשהוא כתב: "אבי מעוז התפטר, אולי בכל זאת יש אלוהים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אבי מעוז סלד בצדק מהורה 1 והורה 2. פרוגרס סרטני זה כאן.
    ארי 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביב, אם אימך היא הדוגמא שלך, אחרי שסיפרת איך לא תיפקדה כאם, אז אין פלא מדוע אתה עקום כל כך, צדקן קטן.
    סגור
  • 1.
    אהה
    ש.א 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אביב לך חפש מי ינענע אותך
    סגור