ויראלי

אלה לי מנסה להתאושש: "אפשר להגיד שאני בת 30"

הזמרת סיפרה לקראת צילומי הקליפ החדש לצד בן זוגה: "אני לא אותה אלה לי של לפני שלוש שנים, אתה מתבגר בסוף, ועובר דברים על בשרך ולומד עם הזמן דברים ומנסה וחווה וזה מה שגורם להתבגר, יש לו הרבה השפעה מייצבת עליי", ומה הוא חושב על כך?

מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום אינסטגרם/ אלה לי להב)
אחרי שמרבית הסערות בחייה בשנה האחרונה כבר התאדו ולמרות גילה הצעיר, הזמרת אלה לי להב, ממשיכה לשחרר להיטים ובעיקר להתרכז בזוגיות הטובה והבריאה שבנתה. "לילה טוב עם גיא פינס", ליווה אותה על סט הצילומים לקליפ החדש שלה - "רציתי שתעוף", שבו פיליפ שאולוב, החבר המדובר, מככב לצדה.
תחילה סיפרה: "אני לא אותה אלה לי של לפני שלוש שנים, אתה מתבגר בסוף, ועובר דברים על בשרך ולומד עם הזמן דברים ומנסה וחווה וזה מה שגורם להתבגר. אז אפשר להגיד שאני בת 30".

על ההשפעה של בן זוגה החדש עליה: "יש לו הרבה השפעה מייצבת עליי. אנחנו מייצבים אחד את השני, אם אני מאוד שאנטי אז הוא מאוד על הקווים ויודע מה הוא רוצה וזה מאזן".
שאולוב נשאל איך זה להיכנס לקליפ שלה, לטריטוריה שלה? "כל דבר איתה הוא נוח. לא יודע להסביר במילים, זה טבעי. זה כל כך נוח וטבעי שאני שואל איך לא הכרנו לפני? יש משפט שמלווה אותי מגיל מוקדם. כשאתה פוגש מישהו, אתה חייב לתת לו את ההזדמנות להראות לך מי הוא. אגב גם לא ידעתי כלום במקרה הזה ספציפית".
הידיעה שהקליפ יישאר תמיד, גם אם יחליטו להפרד בעתיד: "אני חושב שזה חלק מהיופי. החיים של אף אחד לא מורכבים רק מוורוד ונצנצים, אז גם אם יהיה משהו, זה חלק מהיופי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה