ויראלי

אין לחם? תאכלו ביג מק: המחווה של טראמפ לכוחות ההצלה

הנשיא לשעבר הגיע לבקר בעיירת איסט פלסטין, שעדיין משתקמת מהדליפה הכימית הקשה שחוותה בתחילת החודש, והעניק לכוחות ההצלה מתנה שווה בדמות מקדונלד'ס
מערכת ice | 
טראמפ (צילום גטי אימאג'ס)
בעת ביקור באתר תאונת הרכבת הקשה בעיירת במזרח פלסטין באוהיו שביום רביעי, עצר הנשיא לשעבר דונלד טראמפ במסעדה מקומית - מקדונלדס.
"האם כולם מוכנים לקבל אוכל חינם מטראמפ?" הוא שאל כשנכנס לרשת המזון המהיר, ואמר שהוא מתכנן לרכוש מזון גם עבור כוחות מכבי האש והמשטרה. 
הוא אמר לעובדים שהוא מכיר את התפריט "טוב מהם" וביקש "מגוון נחמד של דברים", תוך שהוא נמנע מלעשות הזמנה לעצמו.
תאונת הרכבת, שאירע ב-3 בפברואר, גרמה לשחרור כימיקלים רעילים לאוויר בעיירה הנמצאת על גבול אוהיו-פנסילבניה. מאז התאונה, תושבים דיווחו על כאבי ראש, בחילות, עיניים צורבות וגרון כואב. כ-3,500 דגים מתו בנחלים הסמוכים לעיירה אחרי התאונה, וחלק מתושביה דיווחו על תרנגולות שמתו וחיות מחמד שחשו ברע.
 

בזמן שענה לשאלות התקשורת, תוך כדי שהצטלם עם עובדים ולקוחות, אמר הנשיא כי הוא נסע לאזור כדי לוודא שהתושבים יטופלו.
האוכל לא היה הדבר היחיד שטראמפ הציע לתושבים המקומיים. הנשיא גם הכריז כי הוא יחלק לתושבים "מי טראמפ", יחד עם אלפי גלונים של חומרי ניקוי. בזמן שהיה במקדונלד'ס הוא גם העביר את כובעי Make America Great Again אדומים בפני הנאספים.
החיבור העמוק בין טראמפ לרשת המזון המהיר אינו דבר חדש. ב-2019, הזמין הנשיא דאז את שחקני קבוצת הפוטבול של אוניברסיטת קלמסון אחרי שזכו באליפות הלאומית. רבים ציפו כי הארוחה תהיה מותאמת מבחינה דיאטנית לספורטאים, אך רבים הופתעו לגלות ערמות על גבי ערמות של המבורגרים, צ'יפס, שניצלונים ועוד חיכו לקבוצה האלופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה