ויראלי

אלה לי הסתבכה בגלל צה"ל? זו הסיבה שלא תמריא לרומניה

אילוצי לו"ז של אלה לי הקשורים לצה"ל משאירים אותה בישראל. במקום רומניה, הקליפ מצולם בארץ והוא עתיד לראות אור ולצאת כבר בחודש הבא. על השיר "רציתי שתעוף אליי" היא עבדה יחד עם גיא ויהל
מערכת ice | 
אלה לי להב
כשצה"ל קורא, גם האמן הכי עסוק מתייצב. על פי פרסום ראשון של 'מאקו', הצילומים לקליפ החדש של אלה לי בוטלו ממש ברגע האחרון. הכוכבת אמורה הייתה להמריא לרומניה ברומניה כדי לצלם קליפ לשיר החדש שלה, "רציתי שתעוף אליי", אך הצבא בינתיים מנע זאת.
על פי הפרסום, גורמים המעורים בפרטים חשפו כי אילוצי לו"ז של אלה לי הקשורים לצה"ל משאירים אותה בישראל. במקום רומניה, הקליפ מצולם בארץ והוא עתיד לראות אור ולצאת כבר בחודש הבא. על השיר "רציתי שתעוף אליי" היא עבדה יחד עם גיא ויהל. 

אין ספק שבשנה האחרונה הזמרת חוותה תקופה סוערת שכללה שמועות על בגידה בבת הזוג עם סטטיק, שמירה על שתיקה מצדה, גם מוזיקלית, בכי בשידור חי כנשאלה על המקרה ועוד לא מעט פרשות הקשורות באקסית מיה ג'ריס.
שירה האחרון, "מסיבת פיג'מות", שיצא לפני כחצי שנה הצליח אחרי שקודם לכן שיחררה את "ורוד מבריק" עם אביב גפן. יש לציין כי במהלך 2022 אלה לי נפרדה מצוות הרקדניות שלה. לעד שמואלי, אחד המפיקים המוערכים בתעשייה וחבר ההרכב של עידן רייכל, גויס כדי להפיק עבורה שירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה