ויראלי

אלה לי כועסת? בת הזוג החדשה של האקסית נחשפת

קרב ברשתות החברתיות בין הזמרת לבין זוגתה לשעבר מאיה ג'ריס, לאחר שזו העלתה תמונה עם בן הזוג החדש פיליפ שמואלוב והאקסית הגיבה בחשיפת בת זוגה החדשה
מערכת ice |  1
אלה לי להב (צילום אינסטגרם)
שמועות הקושרות אותה לסטטיק ולסיפור הפרידה מאשתו שרית פולק היו רק קצה הקרחון לעימות של הזמרת אלה לי להב והאקסית שלה מאיה ג'ריס. השתיים ממשיכות להתכתש ברשתות החברתיות ללא מילים וזה הופך למעניין מרגע לרגע.
כזכור, רק בחודש האחרון החלה הזמרת הצעירה בזוגיות טרייה עם פיליפ שמואלוב, שאותו הכירה במסגרת צילומים לסדרה משותפת בה השניים מככבים. הפעם, היא העלתה תמונה שלו ישן לצד הכיתוב: "בייבי", כדי להראות עד כמה השניים מאוהבים.

כנראה שזה לא ממש התאים לאקסית מאיה ג'ריס שהחליטה להגיב בצורה מהירה ואם חשבתם שזה יעבור לסדר היום, אז קיבלתם מלחמה של תמונות באינסטגרם. ג'ריס, שהייתה גם זו שהאשימה את אלה לי כי בגדה בה לכאורה עם הזמר סטטיק וגרמה לטלטלת ענק בביצה, העלתה תמונה משלה עם בת הזוג, שממחישה שגם היא כבר התקדמה בחייה.
כאמור, ג'ריס השיקה במהלך הלילה תיעוד של בת זוג חדשה, העונה לשם לורן וקנין, כששיתפה תמונה רומנטית של השתיים ברשתות החברתיות מתנשקות ללא מעצורים וללא פילטרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחורה רעה ורקובה! תודה רבה ששחררת את אלה-לי לחופשי!
    אלמוני 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנחומיי על הבחורה החדשה שתצטרך להיות תקועה עם מפלצת שכמותך!
    סגור