ויראלי

אהובתו האחרונה של צביקה פיק? "הלבינו פניי, פגעו והשמיצו"

הפיזיותרפיסטית הצמודה של 'המאסטרו' חשפה: "כתבו תגובות לא מכבדות לטעמי כלפי אדם אהוב ויקר ללבי שהלך לעולמו, שזו מבחינתי חציית גבולות, בטח ובטח מצד אנשי מקצוע שאמורים לנהוג בחמלה כלפי האחר"
מערכת ice |  2
צביקה פיק (צילום פייסבוק/ צביקה פיק)
לא מעט סערות התעוררו סביב צביקה פיק לאחר מותו לפני כחצי שנה, בעוד שמירית שם אור וילדיהם המשותפים מתכוונים לערער על הצוואה והתברר כי שירה מנור סולקה מדירתם, הגיעה פצצה נוספת מצד קרן בושי, שעוסקת כפיזיותרפיסטית מומחית בשיקום אורתופדי ולטענתה הייתה אהובתו האחרונה.
בו ליוותה את פיק בתהליך השיקום שעבר בשנה האחרונה וטענה כי חלק מהקולגות שלה למקצוע לא אהבו את הקשר שנרקם בין השנים. על פי הפרסום של ליאורה גולדנברג שטרן, היא הובכה בפורום המקצועי של הפיזיותרפיסטים בו כ־7,000 חברים.

בושי סיפרה: “הרגשתי כאב כפול. לא ציפיתי שדווקא הקולגות שלי למקצוע, פיזיותרפיסטים, יבחרו להלבין את פניי בפרהסיה, לשפוך את דמי, לפגוע, להשמיץ ולרמוס את שמי הטוב. והכל על לא עוול בכפי. בנוסף, נכתבו תגובות לא מכבדות לטעמי כלפי אדם אהוב ויקר ללבי שהלך לעולמו, שזו מבחינתי חציית גבולות, בטח ובטח מצד אנשי מקצוע שאמורים לנהוג בחמלה כלפי האחר".
עורכת הדין אורית בשן, המייצגת את קרן בושי, מוסיפה: “מרשתי לא יכלה להמשיך ולשתוק יותר, ובצדק, ונאלצה לשלוח מכתבי התראה בעילת לשון הרע לכל אותם המלעיזים טרם נקיטת הליכים משפטיים". בינתיים פורסמה התנצלות פומבית בפורום הנ"ל בידי אחת מהקולגות שקיבלה את מכתב ההתראה.
כזכור, בראיון בעבר סיפרה בושי: “נפגשתי לראשונה עם צביקה בנובמבר בשנה שעברה, בהמלצתו של עופר זנזורי, מאמן הכושר שעבד איתו. הוא הציע לשלב טיפולי פיזיותרפיה, שזה תחום התמחותי. הגענו לבית של צביקה באופן קבוע ועבדנו איתו על שיקום התנועה".
 
עוד סיפרה: ״זמן קצר לפני שנפטר סיפר לי על הרגשות שלו כלפיי ושהוא התאהב בי. שכבר שמונה חודשים רוצה להגיד לי את זה. הוא אמר שלא מזמן כשהיה בפגישה בסינמה סיטי שאלו אותו: ‘למה אתה לבד?', והוא חשב עליי, רצה שנהיה ביחד כזוג. אמר לי ‘תחליטי מה את בוחרת', אם אני רוצה שנהיה זוג או שנמשיך בטיפולי הפיזיותרפיה כרגיל".
עוד הוסיפה: "התרגשתי מאוד ופשוט שאלתי אותו אם אני יכולה לחבק אותו. ישבתי לידו על הספה וחיבקתי אותו. הוא חיבק אותי בחזרה ולא היינו צריכים להגיד כלום, כי תקשרנו גם בלי לדבר. היה בינינו חיבור נשמתי מיוחד. בעיניים שלי ראיתי אותו כצביקה, ללא המוגבלות שלו, הוא היה יקר ללבי. נתתי לו נשיקה לפני שהלכתי ולא האמנתי שלא אראה אותו שוב. הוא כמה ימים לאחר מכן היה בינינו ויכוח בגלל אי־הבנה בינינו. חבל שלא הספקתי להיפרד ממנו כראוי, רק בלוויה שלו אמרתי לו שאני אוהבת אותו מאוד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צביקה פיק
    מיכל 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהבתי לשמוע את צביקה פיק שר אבל למה התחתן עם בחורה כל על צעירה.מה חשב שתשאר איתו לנצח.לא היה צרי להיות קשר מעוות כזה בכללך
    סגור
  • 1.
    צביקה
    שושנה 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נתנה לו רגע של נחת צה שהוא לא קיבל מהמשפחה הקרובה. אז מה קרה?????! ידוע שנחת מרגיע ומרפא.
    סגור