ויראלי

אוהד בוזגלו בהצהרות מפתיעות: "נשים עברו אונס, אני גמור"

כוכב הריאליטי בסטורי אמיץ: "אני רוצה לפנות פה לגברים שפשוט זה רוצח את הנפש של אותה אישה! אם אתה מרגיש שיש לך רצון לכפות את עצמך או לעשות דברים בכוח זה חולני, זה אומר שאתה חולה וזקוק לעזרה ולא בושה לבקש עזרה, אחרת אתה תגמור בכלא! אני חי את העולם הזה של הנשים"
מערכת ice |  2
אוהד בוזגלו מריה (צילום אור גפן)
לכאלה הצהרות כנראה אף אחד לא ציפה מאוהד בוזגלו שבדרך כלל שמו עולה בכותרות הקשורות לקשר שלו עם נשים שבדרך כלל מתחרק ממונוגמיה ומהצניעות ואמש (חמישי) דווקא החליט לעשות צעד מפתיע עם סטורי פמינסטי למדי.
בוזגלו הציג סטורי שנראה כמו כרזה ובו כתב: "בעולם שאנחנו חיים פשוט מפחיד להיות אישה! כבר מפחדים להביא בנות לעולם! בגלל מה שנשים עוברות במהלך חייהן! כל אישה שאני מכיר כמעט עברה הטרדה מינית בחייה או אונס!".

עוד טען בו: "מפחיד לאישה להסתובב לבד! מסוכן לאישה להיות לבד! פשוט לא יאמן! ניצלו מרות! ניצול כח! ניצול פיזי! ניצול כל דבר! מה נסגר!? במשטרה, בצבא, בכנסת, ברחוב, בבית ובחיים בכלל בכל פינה! אני כגבר שמזוהה עם נשים כל חיי לא מצליח להבין איך בכלל הז… מצליח להתרומם בכלל שמשיכים משהו בכוח, אני לא מצליח להבין איך".
בפנייה לגברים כתב בוזגלו: "קיבלתי מאות הודעות מנשים שעברו אונס והטרדות מיניות ואני פשוט כבר גמור מזה. ואני רוצה לפנות פה לגברים שפשוט זה רוצח את הנפש של אותה אישה! אם אתה מרגיש שיש לך רצון לכפות את עצמך או לעשות דברים בכח זה חולני, זה אומר שאתה חולה וזקוק לעזרה ולא בושה לבקש עזרה, אחרת אתה תגמור בכלא! אני חי את העולם הזה של הנשים".
לסיום הוסיף: "אין בעיה אם נשים רוצות אבל ברגע שגברים כופים את עצמם, עושים דברים בכח כשהיא לא רוצה, זה חולני. אני לא מצליח להבין את הסיפוק בזה. חוץ מלרצוח את הנפש של אותה אישה אתה לא עושה כלום. אני מבקש ממכם, אותם גברים שמרגישים, תלכו לעזרה אחרת תסיימו מאחורי סורג ובריח"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שרת
    אלי 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוזגלו. שפחה לתפארת והגועל . משפחה פח חלוד
    סגור
  • 1.
    צודק צודק
    אבי 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך . למרות כל המזלזלים לפחות אתה מנסה לתרום לאנושות טובה יותר לא מזיק לאף אחד תמשיך בכיוון תחשוב ותהיה יצירתי איך מטפלים בנושא
    סגור