ויראלי

אוהד בוזגלו חושף: כך הכיר את שתי הבחורות איתן בילה

אוהד בוזגלו תקף את שמחה גואטה שהטיחה בו האשמות בשידור חי ("אני ודיאן שוורץ מייצגים את מה שרחוק מאוד ממנה וכנראה אף פעם לא תהיה"), וחשף על הקשר עם שתי הנשים שבאו במיוחד בשבילו מרוסיה לטורקיה: "הכרנו לפני 4 שנים והיה חיבור מטורף, אפילו הכרתי אותה שם לפאני ולמשפחה"
מערכת ice |  1
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
אוהד בוזגלו, כוכב הריאליטי ואחיו של מאור בוזגלו, החל לפני מספר חודשים משולש אהבה רומנטי וחריג בנוף הישראלי אחרי שיצא עם אלכסה ומריה. במרוצת הזמן, הקשר המשולש לא החזיק מעמד כאשר אלכסה החליטה לעזוב, כאשר מאוחר יותר גם מריה שמה סוף לקשר ביניהם.
בשבוע שעבר, נראה שבוזגלו המשיך לחיות את החיים שלו בצורה שהוא אוהב, כאשר הוא טס לחופשה באיסטנבול ושיתף כי הצטרפו אליו לחופשה שתי בחורות שהגיעו במיוחד בשבילו מבירת רוסיה, מוסקבה. 
אתמול (שני) בוזגלו ערך סשן של שאלות ותשובות עם העוקבים שלו באינסטגרם, וסיפר בהרחבה לגבי אותן נשים. תחילה, נשאל בוזגלו לגבי הדברים הקשים שהטיחה בו שמחה גואטה, שהשתתפה עמו ב"הישרדות VIP". "דיאן באה לדבר על זה שהתקשורת מוציאה דברים מהקשרם, ושמחה שפטה אותה על מה שהיה ב'אח'", נכתב לבוזגלו.
בוזגלו הגיב: "שמחה הגיעה עם דעות קדומות עליי ועל דיאן שוורץ. וטינפה ב'דו"ח היומי' כפרשנית מדופלמת עוד בזמנו, על שנינו, כל אחד בנפרד. גם אני וגם דיאן ככל הנראה מייצגים בעיני שמחה כגבר ואישה, את מה שמאוד רחוק ממנה, וכנראה אף פעם לא תהיה, ולכן זה נוגע בה בצורה שמוציאה ממנה את הצד המכוער של להכפיש ללא שום ביקורת עניינית".
בוזגלו המשיך לתקוף את גואטה: "מבחינתי זה משעשע, ולא יותר. הרי שמדובר באחת הזמרות והדוגמניות היותר בכירות בתעשייה. אבל דיאן לקחה את זה קצת יותר קשה לראשונה, אבל אני בטוח שהיא תתגבר".
בהמשך, נשאל בוזגלו על הסערה הגדולה שעורר בעקבות המפגש עם שתי הבנות באיסטנבול והגיב: "הייתה לי היכרות מוקדמת עם כריסטינה, וטניה היא חברה הכי טובה של כריסטינה. לפני ארבע שנים במסגרת צילומים של 'הבוזגלוס' בסוצ'י (רוסיה) פגשתי את כריסטינה לכמה שעות בודדות, והיה בנינו חיבור מטורף. מאז היא הספיקה להתחתן ולהתגרש, ולא דיברנו שלוש שנים", פירט. "לפני כשלושה שבועות היא שלחה לי הודעה אם אני זוכר אותה, ובדיוק באותו זמן הייתי כמה ימים לאחר הפרידה ממריה".
לסיום סיפר בוזגלו: "סיפרתי לה הכל, השלמנו פערים, ולבסוף החלטנו להיפגש בטורקיה, ואלינו הצטרפה גם טניה. היה בנינו חיבור מטורף כבר אז, לפני ארבע שנים, ואפילו הכרתי אותה שם לפאני ולמשפחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק שתדע
    בני 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשכב עים גויה זה כרת מהתורה עכשיו תעשה מה אתה רוצה
    סגור