ויראלי

כוכב הישרדות חושף את ההתמוטטות הנפשית: "מתחיל לפתח פרנויה"

גיא שיקר סיפר בראיון על החוויות הקשות שהתלוו להשתתפות בריאליטי של רשת 13: "יש גם רגשות, יש רגש כלפי אנשים. ומצד שני אתה מתחיל לפתח גם פרנויה, זה לא רק עניין של להתהפך"
מערכת ice |  3
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
השורד גיא שיקר, אחד מהמתמודדים בעונה הנוכחית של "הישרדות" ברשת 13 סיפר בראיון לאיריס קול ב-103FM על המהפך שחל בתחרות ברגע שדורין דותן עזבה את שבט בייבאין ומדוע החליט להשתתף בתוכנית באמצע החיים ומה הנזקים שנגרמו לו בעקבותיה?
שיקר סיפר: "דורין הייתה איתנו ודורין הוחלפה עם טניה. כן, אני חושב שזה היה מורגש שדורין הייתה מאוד ורבלית והייתי אומר מאוד דעתנית ומאוד היה חשוב לה להביא את דעתה, וכשהיא התחלפה עלם טניה, טניה בחורה הרבה יותר שקטה ממנה ואין ספק שהממוצע יחסית בתוך הצוות שלנו היה קטן יותר, על טורים נמוכים, יותר שקט".
 
 עוד אמר: "זה נכון, הקושי שתיארת אני חושב, אני לא יודע אם אני אפילו יכול לתאר אותו במילים. כי מצד אחד, כמו בחיים עצמם, נרקמות חברויות. ז"א את ישנה עם אנשים, את עושה איתם מדורה ערב-ערב, שרים, זורקים בדיחות ועוד מלא מלא דברים שאתם יכולים כצופים רק לשער שאנחנו עושים אותם, שזה מובן וזה משהו שקורה. ויש גם רגשות, יש רגש כלפי אנשים. ומצד שני אתה מתחיל לפתח גם פרנויה, זה לא רק עניין של להתהפך".
"הפרנויה מגיעה בצורה כזאת שאת רואה שניים הולכים הצידה ומדברים ואת קולטת אותם במבט עין ואת אומרת 'רגע, חשוב לפקוח את העיניים ואת האוזניים, אולי הם עכשיו מבשלים איזה משהו וצריך להיות עריני', ואם את קולטת בחצי מבט אנשים שהולכים הצידה, כנראה שזה לדבר על אסטרטגיה ולא לדבר על הא ודא"
מדוע השתתף? "אני יכול להתייחס ולהגיד שהבחירה שלי בסוף ללכת להישרדות, פעם אחת מבחינת המינוף האישי שלי, מה שנקרא, החוויה האישית שלי והמינוך האישי שלי. אני היום עצמאי בתחום הפנסיוני והפיננסי ואני חושב שקודם כל יצאתי לדרך עצמאית, רוב השנים הייתי שכיר, וראיתי בזה הזדמנות. פעם שנייה, אני כן חייב להגיד שהאמנתי, ואני אומר את זה גם היום, שזו חוויה, זו חוויה של למידה עצמית על עצמך הרבה, זו גם חוויה שאתה חווה במקום מדהים של טבע".כמה פעמים עבר לך בראש 'בשביל מה הייתי צריך את זה? אפילו לא פעם אחת, מבחינתי זו חוויה 'פרייסלס' פשוט נהדרת, זו הייתה חוויה חיובית מאוד גדולה, מאוד נהניתי למרות הקשיים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחלה שיקר (ל"ת)
    אורי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    איש נחמד מאוד
    ירושלמית 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה נחמד עם תובנות טובות חבר טוב ויודע לתת את אזנו לאחרים הייתי רוצה שכן כמוהו
    סגור
  • 1.
    מה נסגר עם צהל , מרימים לבנות גבוה?
    שושנה דמרי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח הוא עשה צבא. רק להם יש את ההמצאה הזאת. טראומה פוסט טראומה --- אנשים ישבו כלא וצינוק ולא מתלוננים ...
    סגור