ויראלי

האקסית של בן אל תבורי שולחת רמז? "משפחה זה ערך עליון"

אורטל עמר על העלתה פוסט המתייחס לערכים שספגה בבית: "אם יש לך משפחה אתה יכול לנצח את הכל. והדבר השני הוא צניעות ולהיות מאושרים בחלקנו, ההורים שלי ידעו תמיד להיות שמחים, על אמת- מבפנים ובלי שום תפאורה מסביב"
מערכת ice |  1
אורטל עמר
מסרים לבן אל תבורי או בלי כוונה מיוחדת? אורטל עמר, האקסית ואם בנו של הזמר התראיינה למגזין 'זמנים' ודיברה על נושא המשפחה ומה הירושה שהיא קיבלה מהוריה במובן הערכי שהיא הייתה רוצה לשמר.
עמר כתבה: "את ההפקה הזו של זמנים צילמנו אצלי בבית, גם בלובי ואפילו במעלית. יש תחושה בחורף שבא לך להיות בבית ובית זה משפחה, שאלו אותי שאלה אחת שריגשה אותי מה, לדעתך, הכיל תיק הצידה לדרך שקיבלת מהורייך?".
 
וזה מה שהיא ענתה: ״קודם כל שמשפחה זה ערך עליון, מבחינתי הם לפני הכל ומה שהם יבקשו או ירצו אני אגיד אמן. הרבה דברים משתנים בחיים אבל אם יש לך משפחה אתה יכול לנצח את הכל. והדבר השני הוא צניעות ולהיות מאושרים בחלקנו, ההורים שלי ידעו תמיד להיות שמחים, על אמת- מבפנים ובלי שום תפאורה מסביב״
רק לאחרונה בפודקאסט חדש ומסקרן במיוחד, האקסית של בן אל תבורי, אורטל עמר דיברה על שלל נושאים הקשורים לגירושים אצל מפורסמים, כמו במקרה קניה ווסט וקים קרדשיאן, לא מעט אנשים חשו כי בדבריה היא דווקא מדברת על ההיסטוריה הכואבת עם אבי בנה.
אורטל עמר אמרה בין היתר: “עדיף להושיב את הילדים ולהסביר להם מה המצב האמיתי עם אבא שלהם. קרה לי דברים, אין דרך לבחור, זה בחוץ. אם היא הייתה יכולה לשלוט בקניה שלא ידבר ככה אז היא הייתה בוחרת בזה, אם זה כבר בחוץ אין דרך למנוע את זה- במוקדם או במאוחר הילדים ידעו ויפה שעה אחת קודם לשבת ולהסביר להם את המצב".

עוד הוסיפה: "להגיד להם- אם אתם נתקלים במישהו שאומר לכם ככה וככה וככה, תדעו שאבא לא התכוון, בטח שצריך להסביר להם. לא לשקר. זו הטעות הכי גדולה לשקר. זה לא להצטייר אמין כלפי הילדים שלך. ילדים זה עם מאוד חכם, ואני אומרת לך את זה בתור אמא, צריך תמיד להגיד להם את האמת".
לסיום סיפרה: "נגיד, אני בחיים לא אוהבת את הדבר הזה שאמא חד הורית כמוני מביאה לילד מתנה ואומרת זה מאבא. זה לא מאבא חיים שלי, אין מתנה מאבא, אני לא משלה אותך שאבא שלך שולח לך מתנות אם הוא לא שולח לך מתנות”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיי דיי דיי
    צלליכין 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי מהשטויות מי את בכלל???
    סגור