ויראלי

עומר אדם הסתבך? כך יעל שלביה מגיבה לאקסית שלו

יוצאת האח הגדול דנה אמסלם, שהיא אחת האקסיות המוכרות של עומר אדם הגיבה בהומור לכינוי שהוא העניק ליעל שלביה וטענה שהוא קרא כך לכולן. למרות שטענה לאחר מכן: "הם מהממים", מסביבתה של שלביה טוענים כי לפחות עכשיו היא לא תמהר להגיב ולהגרר לסכסוך
מערכת ice |  7
יעל שלביה ועומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
הסתבך או יצא בזול? זמן קצר לאחר שעומר אדם טס לדובאי, רגע לפני שיעל שלביה הצטרפה אליו, היא סיפרה בריאיון חדש לגיא פינס שהכינוי של אדם עבורה הוא "פרח" ושהוא לרוב לא קורא לה בשמה הפרטי. אבל האקסית שלו דנה אמסלם מיהרה להגיב בנושא בהומור ונתנה עקיצה מתחת לחגורה.
כזכור, אמסלם חלקה בסטורי שלה שאדם קרא לה גם "פרח" בעת שהיו בזוגיות וכתבה: "סורי בייבי אבל הוא קורא ככה לכולן... והייתי פה לפנייך". צילום מסך של הסטורי הופץ במהרה ברשתות החברתיות וגרר הרבה זעם ובעקבות זאת אמסלם הרגישה שהיא צריכה להבהיר: "הם מהממים", אבל נראה שזה לא הכל לעת עתה.
לאחר שאמסלם פרסמה הודעת המשך שהבהירה כי הסטורי פורסם רק ברשימת אנשי הקשר הקרובים שלה באינסטגרם ובמסגרת קומית בלבד. היות וכאמור מדובר באנשים קרובים היא לא תיארה לעצמה שמישהו מהם ידליף החוצה צילום מסך של הדברים.
כמו כן, היא הסבירה שהיא לא מחפשת לעשות נזק לאף אחד ועל כן היא מאחלת לזוג הרבה הצלחה. נראה ששלביה בודקת כיצד להגיב. לפי מקורבים של הדוגמנית, כרגע היא לא תגרר לסכסוך עם אמסלם ולא מתכוונת לענות לה בשום צורה על העקיצות. זו התגובה הנכונה?
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יעל שילביה יפיפיה!!!
    מיכל 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעל שילביה הים אחת היפותשראיתי בחיי, נקודה.
    סגור
  • 4.
    עומר אדם
    רוי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים כמה מטומטמות אתן יכולות ךהיות אבל אתם מתאיצות לעומר אדם הוא גולם וגם אתם
    סגור
  • 3.
    אוי יעל הדתיה
    נהרייני 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה נהיה ממך יעל שומרת המצוות,שלמדה באולפנה....עוד הוכחה שיופי ומוח לא יכולים להיות באותו גוף...הראשון היה גוי,הראה לה עולם...והנוכחי גמד מכוער,שרק בישראל יכול להקרא זמר...מעניין לאיפה עוד תדרדרי...גאווה להורים ממש אין..איכס בריבוע..
    סגור
  • הראשון לא היה גוי. עד כאן (ל"ת)
    יהודה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עומר אדם
    הםס, 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנו מקווים שעומר יעזוב את שלביה כי אוהבת אהבת אמיתית את הבחור שיצאה איתו הסיבה שהיא יוצאת עם עומר אוהבת ומשוגעת לכסף ובילויים ולהיות מלכה בלי דאגות לכן מוכנה לעשות הכל עבורו עומר אדם נפלת בפח היא בקשר עם הבחור מחול פשוט משחקת עם כל המשפחה יש לה הרבה פרצופים היא לא ישרה בכלל יש הרבה סודות אפלים לעביר דחוך לעומר
    סגור
  • 1.
    תלמידת אולפנה (ל"ת)
    ציצוש 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • התנתקה מהאולפנה
    רא 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עוד מה לא ברור
    סגור