ויראלי

עומר אדם בדרך לקאמבק דרמטי: האם יחזור לישראל?

הזמר שיחד עם זוגתו יעל שלביה המריא לתקופה בלתי מוגבלת לדובאי, עשוי לשוב ולהפתיע את המעריצים שלו בישראל לאור התגובות החמות שקיבל

מערכת ice |  7
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
הקאמבק בדרך? אחרי שהתמונה של עומר אדם הצליחה לשרוף את האינסטגרם. כאשר בארוחת ערב רומנטית למדי, תיעד את זוגתו יעל שלביה כאילו היא מציגה את גב כף ידה עם טבעת עליה כאילו הרגע הציע לה נישואין, שאלה אחרת שנשאלה היא איפה הם בכלל גרים והאם יש סיכוי שיחזרו לישראל.
על פי TMI, הזוג המסקרן ביותר בביצה הישראל דווקא בחר להתגורר בדירה מפוארת במיוחד בבניין יוקרה עם כל הפינוקים שעולים על הדעת, כמו חדר כושר ובריכה, אותה שכרו באחד מבנייני היוקרה במרכז העיר דובאי. 
אבל בינתיים, על פי MAKO גורמים בסביבתו גרסו כי התגובות החמות לעזיבה, שקיבל מהמעריצים שלו, חיממו את ליבו והוא עובד על אפשרות לשינוי מסלולו. בעוד כחודשיים אדם אמור לטוס למיאמי להופעה וכעת, במקום לחזור לדובאי, ייתכן שיעצור בישראל. הפתעה אפשרית מתוכננת למעריצים אבל גם הובהר כי: "הוא לא מתחייב לכלום כרגע, הוא באמת רוצה לנוח ולעשות מה שבא לו בקצב שלו"
כאמור, בינתיים העוקבים עסוקים גם בשאלה האם הזוג בדרך לחתונה, אבל נראה שהטבעת הקטנה למדי ללא יהלום עליה ככל הנראה מראות שזו רק הטרלה של הזוג. אפילו העיתונאי ערן סויסה כתב: "נראה לכם שזאת תהיה הטבעת שהוא יציע איתה? עשיתי כזאת בשיעור מלאכה, אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת".
כזכור, ביום שני האחרון, אדם המריא ליעד החדש שלו, כאשר מטעמו נמסר לא פעם כי בשנת 2023 הוא ימשיך לעשות מוזיקה ולהופיע גם בישראל, אך לצד העשייה בארץ אדם ישלב מספר לא מבוטל של פרויקטים שנסגרו בחו"ל מבעוד מועד במספר מדינות, כולל סיבובי הופעות ועוד.

 צולמו תמונות ראשונות של עומר אדם וזוגתו הדוגמנית יעל שלביה רגע לפני שהם עולים על המטוס ועוזבים לדובאי. השניים הגיעו לשדה התעופה בן גוריון והמריאו לתקופה בלתי מוגבלת. כצפוי, צלמים רבים חיכו להם בשדה התעופה ותיעדו את השניים.
 
כזכור לפני כחצי שנה, חברת P.A.I בבעלותם של יניב ועומר אדם, קבוצת אירופה ישראל וקרן ליאן גרופ השוויצרית הודיעו על שיתוף פעולה עסקי נוסף בשווי של מאות מיליוני שקלים. נזכיר כי לפני שנה, קנו שלושת הגופים קרקע בעפולה בסכום המוערך ב-80 מיליון שקל, בה הם מכוונים להשקיע בחוות שרתים תת קרקעית בסכום המוערך במאות מיליוני שקלים. כעת הם מתכוננים להקמת חווה נוספת בסכום גדול יותר.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קפרההההה תחזור כבר
    אורטל 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יללה שיחזור עליו קפרה! חיים שלנו אתה! הכוכב שלנו מתגעגים אלך כבר!! כמה זמן נסתה?
    סגור
  • כפרה
    כפרה 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כ ??
    סגור
  • 4.
    אדם
    אילן 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך ועל תחזור לא חסר בבונים בארצנו
    סגור
  • 3.
    הוא עושה צחוק?
    ערן 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קאמבק אחרי שעתיים? הטיסה יותר ארוכה מהעזיבה שלו
    סגור
  • 2.
    חופשה בחול יותר ארוכה מהמעבר שלו
    ייי 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חופשה בחול יותר ארוכה מהמעבר שלו
    סגור
  • 1.
    דובאי זה מדינה של ערסים
    יעל 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דובאי מדינה של ערסים ערבים כמו המרוקאים עיראקים תימנים
    סגור
  • גם גרמניה מדינת ניאו נאצים
    ערן 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמוך יא אשכזיין
    סגור