ויראלי

פאולה רוזנברג חושפת את הריבים: "ככה זה צריך להיות"

המגישה בקשת 12 סיפרה על האתגר בלנסות לשחרר את השליטה בבנותיה שמתנגדות לשים מעיל ביום קר: "הן לא לוקחות מעיל אז ליאון ואני פושטים את שלנו כשהטמפרטורות יורדות מעבירים אליהן. מי יעשה את זה בשבילן בסמינר הריקוד? כנראה אף-אחד"
מערכת Ice |  1
פאולה זורנברג (צילום רונן פדידה)
פאולה רוזנברג שיתפה היום (שלישי) את העוקבים שלה באחד מהאתגרים הכי גדולים של ההורות בגיל ההתבגרות: לשחרר שליטה ולתת לבנות שלה לצאת מהבית בלי מעיל כשהיא יודעת שיהיה קר בערב.
רוזנברג הסבירה: "זה נכון שלומדים מהניסיון יותר טוב מאשר מכל דבר אחר, אבל אני מדמיינת אותן בלילה בנגב רק עם הסווטשירט ובא לי לקחת את האוטו ולנסוע לשם עם כרבוליות. כשאנחנו יוצאים מהבית בפורום משפחתי והן לא לוקחות מעיל אז ליאון ואני פושטים את שלנו כשהטמפרטורות יורדות מעבירים אליהן. מי יעשה את זה בשבילן בסמינר הריקוד? כנראה אף-אחד. כנראה ככה זה צריך להיות".

עוד סיפרה: "זה דיאלוג טרי מהבוקר: (מתבגרת אחת, אסטרטגיית הויכוח) "די אמא, לא יהיה קר", "אבל ארבלי, אני גרתי במדבר שלוש שנים, כל השירות הצבאי, זה קור חודר עצמות, לא כמו כאן אצלנו". "אוף אמא איך את תמיד מגזימה, חוצמיזה זה באר-שבע, לא אמצע המדבר", "נו קחי מעיל מה אכפת לך, מקסימום סתם סחבת", "אמא את היית בצבא לפני מלא שנים, זה לא אותו הדבר, תשחררי".
עוד המשיכה: "(מתבגרת שנייה, אסטרטגיית ההתחמקות), "שילהלי, את לקחת מעיל?", "כן אמא", "איפה הוא? איזה מעיל לקחת? (יוצאת מהדלת עם התיק ובלי מעיל), "נו די אמא אני חייבת לצאת כבר", "רק תגידי איזה מעיל לקחת"., "הוא בתיק אני לא יכולה עכשיו, ביי"
לסיום כתבה: "ניסיתי להיזכר אם גם אני הייתי סרבנית מעילים בגיל הזה, מה הקטע של לא לקחת מעיל? זה מגניב? הנה סרטון קצר שאמא שלי שלחה לי של תמונות שלי מהצבא, עם חרמונית! ודובון! כי פעם, לפני מליון שנה, היה קר בנגב. מקווה שזה השתנה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל יום כתבה עליה? לא מעניין - מספיק (ל"ת)
    יובל 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור