ויראלי

הלם: הילד מ"שכחו אותי בבית" הפך לרוצח סדרתי אכזרי?

אחד הסרטים הזכורים ביותר על ילדי שנות ה-90 הוא ללא ספק "שכחו אותי בבית". על פי תיאוריית קונספירציה שזכתה אפילו להתייחסות מיוצר הסרט בעצמו, עולה כי הרוצח הסדרתי בסרט "המסור,  ג'יגסו, הילד מסדרת הסרטים, מקולי קאלקין, הוא הרוצח הסדרתי
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחד הסרטים הזכורים ביותר על ילדי שנות ה-90 הוא ללא ספק "שכחו אותי בבית". קלאסיקת חג המולד הענקית הזו יצאה לאקרנים בב-1990 ומאז זכתה לשלל של תיאוריות קונספירציה הנוגעות לדמויות האייקוניות של שני הסרטים הראשונים בסדרה.
אחת מהקונספירציות הללו הפכה לפופולארית במיוחד, לפיה הילד השובב והדמות הראשית בסרט -  מקולי קאלקין, גדל להיות רוצח סדרתי שכולנו מכירים טוב מאוד. על פי התיאוריה שפיתחו מעריצים עוד בשנת 2014, אך לפני כל חג המולד שמגיע חוזרת ובגדול - מקולי קאלקין גדל להיות הרוצח הסדרתי ג'יגסו, הלא הוא ג'ון קרמר מסדרת סרטי "המסור".
חובבי התיאוריה מציינים שמקאליסטר מתקשר עם אנשים באמצעות מכשיר אלקטרוני בזמן שג'יגסו מדבר עם הקורבנות הלכודים שלו דרך מסך טלוויזיה. שניהם אוהבים לענות את קורבנותיהם, כשבסרט השני בסדרת "המסור" אחד הקורבנות נשרף בעודו בחיים - מלכודת שיתכן כי נבנתה בהשראת הפחד הידוע של מקאליסטר מהכבשן במרתף שלו.
ג'יימס וואן, אחד מהיוצרים המקוריים של "המסור", אמר בעבר ל-Huffington Post שמקאליסטר לא שימש השראה לדמותו של ג'יגסו - אך כינה את התיאוריה הזו "מדהימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה