ויראלי

נירו לוי מרגש: "זכיתי בחיי מחדש, הצלתם את חיי"

השחקן כתב פוסט תודה מרגש לבית החולים איכילוב והרופאים שטיפלו בו: "תודה למלאכים בלבן, הצוות הרפואי כאן באיכילוב, שהציל את חיי - בזכותכם, אני חי, על הרגליים, בריא ומאושר, התמזל מזלי שזכיתי להיות מטופל על ידי מומחה עולמי בתחום פציעות טראומה"
מערכת ice | 
נירו לוי (צילום פייסבוק/ נירו לוי)
רגע אחרי שהשתחרר מבית החולים איכילוב אחרי כמעט שלושה חודשים של אשפוז ושיקום בעקבות תאונת דרכים קשה שעבר במרכז תל אביב על גבי האופנוע שלו, נירו לוי העלה אמש (ראשון) פוסט תודה מרגש במיוחד.
לוי כתב: "שבוע טוב, כאן נירו לוי. לקראת סיום הטיפולים כאן באיכילוב, אני מבקש לומר תודה למלאכים בלבן, הצוות הרפואי כאן באיכילוב, שהציל את חיי - בזכותכם, אני חי, על הרגליים, בריא ומאושר".

עוד הוסיף: "בראש ובראשונה תודה ענקית, לפרופ׳ אמל חורי, מנהל החטיבה האורתופדית שהגיע בשעת לילה, ניתח אותי בניתוח חירום מורכב ולא עזב אותי למעלה מחודש במחלקה לטיפול נמרץ כללי ובהמשך בחטיבה האורתופדית, עד שיצאתי מכלל סכנה. התמזל מזלי שזכיתי להיות מטופל על ידי מומחה עולמי בתחום פציעות טראומה אורתופדיות ובזכותו אני כאן אתכם".
לוי המשיך: "לצוות היחידה לטיפול נמרץ כללי. שכבתי שם מורדם ומונשם ברוב הזמן ואני לא זוכר ויודע מה השמות של האנשים שטיפלו וסעדו אותי שם במסירות אבל תודתי להם לעד. תודה ענקית לד״ר אנה סג׳ין ולכל צוות מחלקת השיקום של איכילוב בניהולה, מקום שהפך לבית שלי לחודשים ארוכים. לרופאות, האחיות, הפיזיותרפיסטיות, מרפאות בעיסוק, הסניטרים, כוחות העזר והמזכירות הרפואיות. אתם נפלאים! זכיתי בחיי מחדש ואני מוקיר תודה לאיכילוב ולכל הצוות שלו על מה שהעניקו לי. רק בריאות וסעו בזהירות. נירו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה